![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...februari.dhtml
Hallo,hier zijn de bierwolven weer.....Met hun alomgekende afgezaagde redenen,superwinsten maken ja op de rug van de gewone man en of vrouw. Naar het café gaan is nu "echt peperduur geworden"en het stopt niet meer,en vooral, waar gaat dit eindigen??Het zijn gewoon " SMEERLAPPEN" Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 6 november 2012 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Max 10 euro aan potgrond. En je hebt een biologisch geteeld alternatief, waarvan je met de opbrengst een jaar toekomt. Vergeet lampen e.d da's voor gasten die 5000planten willen zetten en die ook mega-winst willen maken. Bovendien heb je variatie in effect, naargelang de soort, wat je bij alcohol quasi niet hebt, daarvan krijg je naarmate je drinkt min of meer een stuk in je botten. Niet moeilijk dat dat waar ik op doel nog steeds quasi verboden is. Men heeft het concurrerende product dmv wet uitgeschakeld.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 6 november 2012 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ze moeten nu eenmaal die superbonussen voor gewetensloze graaiers uit Vilvoorde kunnen uitbetalen hé...
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 6 november 2012 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zeggen het hier al jaaaaren: boycot inbev!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat geen alternatief. Gewoon niet lekker.
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik boycot Inbev al jaren.
Als ik zelf bier koop is het Carlsberg, natuurlijk, als ik op verplaatsing ben zal ik wel noodgedwongen drinken wat er is. In elk geval, ik heb schoon genoeg van dat soort leveranciers dat denkt eindeloos hun prijzen te kunnen verhogen zonder er iets voor in de plaats te geven. Cinema is ook iets wat ik nog zelden doe, die hebben hun prijzen ook gigantisch opgeslagen over de laatste 10 jaar. Het gaat er mij niet om of ik het mij kan permitteren of niet, ik wil mij niet zomaar in de zak laten zetten.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De autoblueberry, shaman en big bang deden het goed in de serre dit jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() 't is zoals met wiskey en olijven, sommige dingen moet je leren appreciëren.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Stop met bier drinken. Zo makkelijk is dat ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Moest ik een produkt op de markt brengen dan is het enige waar ik ga van wakker liggen "hoeveel zou ik ervoor kunnen krijgen?" niet "hoe goedkoop moet mijn product zijn zodat ik net uit de kosten kom?"
Wil je de prijs omlaag? Stop met bier te kopen.
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enkel Belpils is niet aan te raden, maar ik vind bv. Primus een heel lekkere pils.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als het om de centen gaat, dan is het wel, stop met drinken, of tenminste met drinken op café. Of het nu bier, water, koffie... is, het kost er allemaal even duur. Alternatief blijft wel water uit de kraan.
|
![]() |
![]() |