![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zeer actieve gay community in Israël zal het niet graag horen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een betrouwbaardere bron voor Rafke?
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...he-roots.dhtml "Een op de vier Brusselaars heeft een islamitische achtergrond. Dat maakt Brussel een van de Europese steden met de grootste moslimaanwezigheid. Dat blijkt uit het sociologisch onderzoek ('L'Iris et le Croissant') van de UCL." |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Morgen? Nope.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, als de Vlaamse Pravda al geen betrouwbare bron meer is, wat dan wel?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 7 november 2012 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat u vrij om het even welke krant als betrouwbare bron te beschouwen, net zoals het mij vrij staat om dat niet te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat U anders gaat fluiten na een paar dagen Loveparade volume muziek, of dat er weer een setje billoze leren broeken voorbij drenteld.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel geen antwoord op de vraag die ik stel. Welke bron is wel aanvaardbaar voor U?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt af van het onderwerp.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat het onderwerp toch wel gekend is...
Ik zou nu ook wel eens willen weten wat in dit verband een betrouwbare bron is voor jou, als zelfs de Morgen dat al niet is... ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men toonde het net in Volt: een homokoppel hand in hand door Brussel. Misselijkmakende, laffe reacties van moslims (die zelf moord en brand schreeuwen als zij zich ook maar een heel klein beetje beledigd voelen).
Ik vraag mij af wat het CGKR hiervan vind. Ik weet al hoe ze zullen reageren: oorverdovend stil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Er is in onze samenleving geen plaats voor uw religieus geïnspireerde discriminerende mensonterende uitspraken.
Laatst gewijzigd door Maori : 7 november 2012 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft iemand de linkse hypocrieten dat ooit al weten doen in geval van bij vb voetbalhooligans? Bij vb : 'Maar voor alle duidelijkheid: het gaat slechts om een deel van de Vlaamse voetballiefhebbers. En dat wil natuurlijk ook niet zeggen dat het die mensen zijn die tot fysiek geweld zullen overgegaan. Bij het geval van voetbalgeweld in Aalst waren de daders bijvoorbeeld twee moslimbroers". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gaan niet op de lange tenen van de allochtonen trappen hoor. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 7 november 2012 om 22:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind deze ontwikkelingen zeer verontrustend, wanneer je tenminste naar het bredere plaatje kijkt.
Met eenvoudige opnames zoals over de reacties tegenover homoseksualiteit,vrouwen op straat, met de berichten deze week dat het aantal groepverkrachtingen en verkrachting in het algemeen stijgt kun je er toch echt niet omheen dat we teruggezet worden in de tijd op een bedreigende manier waarbij daders uitgaan van hun morele superioriteit! Het lijkt wel of emancipatie weer opnieuw dezelfde strijd moet beginnen, tegenover religieuze fanatici. Dat is gewoon een bedreiging voor reeds verworven rechten, al een stukje van Panorama voor morgen gezien, regelrecht geweld omwille van iemands geaardheid! Het is een schande dat politici deze problemen ontkent, bagatelliseert en er gewoon niets tegen onderneemt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is te zeggen daar waar je in die bewuste post #1 de GvA citeert : " Zo is discriminatie van homo's door privépersonen niet strafbaar en discriminatie van vreemdelingen wel. Er is geen enkele reden waarom dit zo zou moeten zijn, een echte antidiscriminatiewet zou alle gediscrimineerde groepen gelijk behandelen en niet één groep voortrekken. Dat was ook de bedoeling van toenmalig minister Christian Dupont (PS) toen hij in 2007 de antidiscriminatiewet voorstelde, maar onder druk van o.a. het CGKR werd discriminatie van vreemdelingen strafbaar en discriminatie van homo's niet." ( door jouw naar deze link verwezen ) Als ik dit vergelijk met : ( onder "Wat vindt het Centrum?", 2de sterreke ) " * Het Centrum wil dat particulieren die allochtonen discrimineren strafbaar blijven. Dat was uit het ontwerp-Dupont geschrapt, maar door een meerderheidsamendement werd het opnieuw ingevoerd. Maar ook het Centrum vindt - net als de Raad van State - de motivering van dat amendement gebrekkig. Het Centrum stelde trouwens voor om ook discriminatie door particulieren op grond van seksuele voorkeur en handicap strafbaar te maken. Het wil de gelijkschakeling van de rechten van alle groepen eerder naar boven toe dan naar beneden mogelijk maken. " uit eveneens een artikel van die GvA waar Eigenzinnig in post #47 (zelfde topic) naar verwees via deze link Laatst gewijzigd door praha : 7 november 2012 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar .... inderdaad , die loveparades zijn pure show entertainment !! Een paar jaar terug , een bezeten homo die probeerde iedereen te versieren , ook mij , ik vertelde hem dat ik hetero was , die kon er precies niet mee lachen !! ![]() Maar ja , er zijn overdreven geil sletten die ik zondermeer de deur wijs !!!! Citaat:
Daar doen zij & anderen geen kwaad mee !! Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/experts/joh...-homohaat.aspx
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 november 2012 om 03:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |