![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#22 |
|
Banneling
|
wij houden de matongeewijk recht
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
zondag weer van dattem
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb serieus de pest aan 11.11.11. De enige litanie die je van hunnentwege kunt beluisteren is Weg met ons want wij zijn slecht. Dat noemen ze dan "de mensen een geweten schoppen". Sorry, maar dat pakt bij mij niet. Zeker niet wanneer je vaststelt dat ze in alle talen zwijgen over de armoede en de verloedering die in de ontwikkelingslanden wordt veroorzaakt door hun bloedeigen door en door corrupte politici voor wie dikwijls de enige passende kwalificatie die van gangster is.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik denk dat materiële goederen leveren inderdaad beter is. Dom van o.a. de Voedselbanken om nu geen voedsel meer in te zamelen, maar voedselbonnen. Ik heb voor het eerst bij mijn Delhaize ze dus links laten liggen. Ik heb nl erg veel schrik dat er veel aan de handjes blijft plakken. In dat kader zou men als goed doel moeten zijn efficiëntie bewijzen wil men op overheidssubsidies rekenen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hoezo ontwikkelingsproblemen?
We stellen eenvoudig een kompleet onverantwoorde bevolkingsgroei vast,al een halve eeuw lang, in vrijwel al die naties die we "ontwikkelingsland" noemen. Me dunkt dat er een misverstand is.... En wat 111111 betreft,als we (de burgers) allemaal samenspannen(maar wel vriendelijk blijven tegen de kinderen die zich ervoor inzetten aub! )wordt dat misschien,zoals het ACW,ook een "bedrijf in moeilijkheden" Laatst gewijzigd door kelt : 8 november 2012 om 18:25. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En wat 11.11.11 betreft: die zouden achterlijk zijn als ze niet zouden klagen... |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zelf hebben ze een megaloon, een secretaresse en de mogelijkheid om in diverse landen facturen binnen te brengen voor gemaakte kosten , en de grote jan uithangen en , en het werk laten doen door vrijwilligeres . maar niet zomaar door vrijwilligers . Het moeten gehersenspoelde oportunisten zijn die hun mond zullen houden . Als er werk moet gedaan worden , dat die mensen moeten vakbekwaam zijn is niet nodig , twee linkse handen is goed , maar ze moeten vooral hun mond houden en geen mening hebben , en helpen vertellen hoe wonderbaarlijk het pitluttige resultaat wel was . |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De meeste organisaties hebben tot hoofddoel zelf te kunnen bestaan. Hun managers en hun onkosten te kunnen betalen . en het laatste klein beetje dat overblijft , iets kopen bij een bevriende zakenman, en dat dan aan de bevolking overmaken . |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Europees Commissaris
|
In het postkoloniale tijdperk heeft België nooit zo mogen graaien in Congo's rijkdommen in ruil voor wat wegen en ziekenhuizen als China.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
na het verlies dc kolonie hebben ze de belastingen verhoogd
werden ze verlaagd toen er goed geboerd werd ?? |