Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2012, 18:22   #6121
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Neen.
Zou je er graag één willen hebben?

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2012, 18:32   #6122
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Zou je er graag één willen hebben?
Ja en neen.

Ja, in de zin dat een tuin voor kleine kinderen wel leuk is.
Neen, omdat het realistisch gezien impliceert dat we moeten verhuizen naar de rand van de stad of erbuiten, en dat willen we niet.
Oud 4 november 2012, 18:40   #6123
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja en neen.

Ja, in de zin dat een tuin voor kleine kinderen wel leuk is.
Neen, omdat het realistisch gezien impliceert dat we moeten verhuizen naar de rand van de stad of erbuiten, en dat willen we niet.
Je zou geen tuin willen om groenten, kruiden,etc te kweken?

-H. Marcuse
Oud 4 november 2012, 18:42   #6124
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mocht ik een tuin hebben dan zou ik dat misschien wel doen, maar het is niet iets waar ik naar hunker.
Oud 4 november 2012, 18:46   #6125
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Hoe ga jij om met teleurstellingen ? Zijn dat krasjes op je ziel, of is dat een molensteen die zich langzaam rond je nek begint op te stapelen ?
Oud 4 november 2012, 18:49   #6126
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou jij groenten van eigen stadskweek eten?
Oud 4 november 2012, 18:49   #6127
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mocht ik een tuin hebben dan zou ik dat misschien wel doen, maar het is niet iets waar ik naar hunker.
Kan ik je echt niet verleiden?

-H. Marcuse
Oud 4 november 2012, 18:49   #6128
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Zou jij groenten van eigen stadskweek eten?
Planten uit de serre wel.

-H. Marcuse
Oud 4 november 2012, 20:29   #6129
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeikstraal moet inmiddels in de top 3 van overbruggingsnickers op dit forum staan (samen met Pindar en carlgustaaf).

Zijn posts worden vooral gekenmerkt door ordinair antisemitisme (*) en een obsessie voor ras en joden.
Hij houdt van provocaties, zoals nepprofielen waar hij de "tegenstanders" belachelijk probeert te maken (een zwaktebod van jewelste). Ik gaf daar gisteren twee voorbeelden van. Onlangs hadden we ook de "racisme"-thread van zijn nick Störm (thread door de moderatie blijkbaar verwijderd, spijtig voor enkele racistische en antisemitische pareltjes die erin stonden).

Zeikstraal was, onder de nick "anarchistische fascist", ook actief lid van het beruchte Bash the Fascists forum.
Jaja, onze koene antifascisten, die zwaarwichtig leden van dit forum beoordeelden of ze tot hun select clubje mochten toetreden of niet, vonden Zeikstraal geschikt materiaal in hun strijd tegen racisme en fascisme.
Het is hen slecht bekomen, want het was Zeikstraal die hier screenshots van het BTF-forum begon te posten, en uiteindelijk ook de link gaf, nadat hij wel zijn eigen bijdragen aldaar wat had opgekuist.

Waarom de mensen steeds weer op zijn provocaties ingaan is me een raadsel.

Maar laat ons op een positieve noot eindigen. Zeikstraal heeft ook zijn goede kanten.
Zo is hij een prima indicator voor de hypocrisie van sommige "anti-racisten", en soms getuigen zijn posts van enige humor.

In de afscheidthread van Kallikles postte hij op 11/9/2012 als Kasumi:

Na de verbanning van Kasumi heeft hij al tenminste drie nieuwe overbruggingsnick gehad ...

(*) Huichelaars die in verband met Zeikstraal willen komen zagen over het verschil tussen antisionisme en antisemitisme kunnen zich de moeite besparen.
Ik heb een paar van die Adara draden bekeken vanuit die optiek.

Haatzaaien is het woord dat voor de geest komt. Maar het wordt wel knullig gedaan. Adara's avatar bvb . Hij valt regelmatig ook uit z'n (t)rol.

Oblique en Kasumi bijdragen zijn inderdaad dezelfde strekking, genre forza discordia. Maar ik word er niet vrolijk van; niet van de gedachte dat iemand zich zoveel moeite getroost tot dat einde, niet van dat er zoveel in meelopen.

Spoken hier nog andere dergelijk permbans rond? Ik ken reeds pindar. Wat kan je vertellen over Carlgustaaf? Nog andere onfortuinlijke feniksen?

Laatst gewijzigd door Liederik : 4 november 2012 om 20:30.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2012, 20:45   #6130
Munglik
Minister-President

Standaard

Waar zou je je creativiteit op uitleven?
Het ontwerpen van je huis, het inrichten ervan, schilderen, schrijven, ...

-H. Marcuse
Oud 4 november 2012, 21:03   #6131
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Je bent kapitein van de zeilboot Firestone, de lange tocht van Zuid-Afrika naar Van Diemens Land aan het maken met een lading gevangen voor een strafkolonie. Verkrachters, moordenaars, dieven, vernielers van laarsjes.

Opeens ziet de uitkijk een reddingsboot in het water. Je zet koers erheen, en na enige tijd zie je dat er nog beweging is in de boot. Een twintigtal mensen hebben een schipbreuk overleefd, en enkelen hebben nog de kracht om zwakjes te zwaaien. De scheepsdokter op de brug staan om de toestand op te nemen. na enige tijd door de telescoop gekeken te hebben zegt hij dat hij zeker weet dat deze mensen allemaal aan Kasumi Obliqui lijden, tekenend voor de grote groene puisten waarmee ze overdekt zijn.

Enige snelle vragen maken duidelijk dat deze ziekte 100% besmettelijk zal zijn in een omgeving als een zeilboot twee maand verwijderd van enig land. En fataal in ongeveer 90% van de gevallen, Er is slechts geneesmiddel voor de scheepbreukelingen die nog niet te ver heen zijn, en voor de bemanning. Niet voor de 200 strafkolonisten.

Neem je ze aan boord, of vaar je eromheen?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2012, 22:36   #6132
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wacht met belangstelling naar het vervolg.
Dat gaat je een etentje kosten
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 10:37   #6133
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Hoe ga jij om met teleurstellingen ? Zijn dat krasjes op je ziel, of is dat een molensteen die zich langzaam rond je nek begint op te stapelen ?
Teleurstellingen in het privéleven: meer dan krasjes soms, maar ze heelden tot nu toe snel.
Oud 8 november 2012, 10:37   #6134
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan ik je echt niet verleiden?

Neen.
Oud 8 november 2012, 10:49   #6135
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik heb een paar van die Adara draden bekeken vanuit die optiek.

Haatzaaien is het woord dat voor de geest komt. Maar het wordt wel knullig gedaan. Adara's avatar bvb . Hij valt regelmatig ook uit z'n (t)rol.

Oblique en Kasumi bijdragen zijn inderdaad dezelfde strekking, genre forza discordia. Maar ik word er niet vrolijk van; niet van de gedachte dat iemand zich zoveel moeite getroost tot dat einde, niet van dat er zoveel in meelopen.
Ik word er ook niet vrolijk van, begrijp evenmin dat iemand zich zoveel moeite getroost tot dat einde.
"Adara" heeft er wel voor gezorgd dat sommige forumleden aardig door de maand zijn gevallen (ook niet iets om vrolijk van te worden).

Citaat:
Spoken hier nog andere dergelijk permbans rond? Ik ken reeds pindar. Wat kan je vertellen over Carlgustaaf? Nog andere onfortuinlijke feniksen?
carlgustaaf is een populist, tegen de "rijken", de allochtonen, enz ...
Waarom de eerste carlgustaaf permanent verbannen werd weet ik niet.
Eén van zijn overbrugingsnicks kreeg ooit door mij een tijdelijke ban. Hij had in de Haider-discussie kennelijk een persoonlijke aanval tegen mij gepost, en een mod heeft het geknipt en hem op een weekje forumvakantie getrakteerd.
Wat er in die persoonlijke aanval stond weet ik niet, daar ik hem enkel in geknipte vorm heb gezien.
Zijn huidige incarnatie gaat al zo'n zeven maanden mee. Ik vermoed dat de moderatie hem tolereert zolang hij binnen de lijntjes blijft kleuren.

Andere gevallen zijn sinistra (een nogal extreme pro Israëlische poster, geen idee of het een jood is of niet) en vroeger Guderian (die heeft amnestie gekregen ).
De Waal zou ook geregeld terugkomen, maar daar ik de communautaire discussies nauwelijks volg kan ik enkel afgaan op wat andere (in mijn ogen geloofwaardige) forumleden beweren.
En er is ook een bubber (ben zijn naam vergeten, ik bedoel niet Hans), die ettelijk nicks heeft gehad, en misschien nog heeft.
Oud 8 november 2012, 10:51   #6136
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar zou je je creativiteit op uitleven?
Het ontwerpen van je huis, het inrichten ervan, schilderen, schrijven, ...
Huis inrichten en schrijven (als het kan).
Oud 8 november 2012, 10:57   #6137
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent kapitein van de zeilboot Firestone, de lange tocht van Zuid-Afrika naar Van Diemens Land aan het maken met een lading gevangen voor een strafkolonie. Verkrachters, moordenaars, dieven, vernielers van laarsjes.

Opeens ziet de uitkijk een reddingsboot in het water. Je zet koers erheen, en na enige tijd zie je dat er nog beweging is in de boot. Een twintigtal mensen hebben een schipbreuk overleefd, en enkelen hebben nog de kracht om zwakjes te zwaaien. De scheepsdokter op de brug staan om de toestand op te nemen. na enige tijd door de telescoop gekeken te hebben zegt hij dat hij zeker weet dat deze mensen allemaal aan Kasumi Obliqui lijden, tekenend voor de grote groene puisten waarmee ze overdekt zijn.

Enige snelle vragen maken duidelijk dat deze ziekte 100% besmettelijk zal zijn in een omgeving als een zeilboot twee maand verwijderd van enig land. En fataal in ongeveer 90% van de gevallen, Er is slechts geneesmiddel voor de scheepbreukelingen die nog niet te ver heen zijn, en voor de bemanning. Niet voor de 200 strafkolonisten.

Neem je ze aan boord, of vaar je eromheen?
Aiaiai, Kasumi Obliqui, dat klinkt niet goed.

Als kapitein ben ik in eerste instantie verantwoordelijk voor de veiligheid en het welzijn van mijn bemanning en passagiers (ook al zijn deze niet bepaald sympathiek).
Ik zou de reddingsboot in sleeptouw nemen, en de medicatie aan de scheepbreukelingen die nog niet te ver heen zijn geven.

Nu ga ik er wel van uit dat kapitein Firestone vertrouwd is met het maritiem recht, en dus in de mate van het mogelijke binnen dat recht zal handelen. Helaas is forumlid Firestone met dat maritiem recht niet vertrouwd.

Laatst gewijzigd door Firestone : 8 november 2012 om 10:58.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 21:56   #6138
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laborit
dus geen etentje ? je vreest voor je zelfbehoud ?

lange geschiedenis, al te vinden bij Spinoza, redeneringen vanuit zelfbehoud, maar geen idee of het daar gaat om biologie of om een juridisch begrip

interessante ambivalentie ?
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 06:54   #6139
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

De Givenchy Fall 2012 boots: Waarom? En ben ik de enige aan wie dat aan MegaMan doet denken?
Oud 9 november 2012, 10:17   #6140
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Daalt je vertrouwen in een persoon als je ontdekt dat die persoon lelijke tatouages heeft ?Bv op de voet ? Of met andere woorden: moet ik een andere huisdokter zoeken ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be