![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Ik las gisteren in de krant dat 5 jongens een andere jongen het ziekenhuis in getrapt hebben (heeft die overleefd). Tegenwoordig lees je steeds vaker over de herkomst van de daders: 4 zijn Rotterdammer en eentje woont in Schiedam.
In Duitsland is men op jacht naar een "Niederländische Sadist" . De barbaar heeft stukjes afgesneden van zijn vriendin (die heeft het overleefd). Zo iets geef Nederland een slechte naam. De naam van de griezel is vrij gegeven: Omid Ramadani (45) (vluchteling uit Irak). |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of je kijkt naar het profiel van de site waar je de info op leest. Is de site vrij onafhankelijk of eerder gepolariseerd. En neen, ik als burger moet niet achter die informatie aan. Dat is de taak van de journalist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten zorgen dat er zo weinig mogelijk slachtoffers vallen, dan hebben ze geen nood aan uw hulp. Als je aan preventie wilt doen moet je de problemen durven benoemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is en blijft een hallucinant getal.
En mensen die een beetje in de sector zitten, weten wie er voornamelijk voor deze feiten verantwoordelijk is.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als groepsverkrachtingen in de Middeleeuwen bestonden, in de jaren '50, nu, eigenlijk van alle tijden zijn en ongeveer overal gebeuren, waar ga je dan naar kijken? Naar de gemeenschappelijke kenmerken van al de daders door de eeuwen en plaatsen heen, of enkel naar de kenmerken van de "laatste" groep? Trouwens, er wordt nergens aangetoond dat Moslims, Congolezen of Amerikaanse studenten de hoofdverantwoordelijken zijn voor de groepsverkrachtingen in ons land... Wel integendeel.
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Lijkt me eerder dat operatie potje-toe onverminderd verder gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Middeleeuwen, duurden die tot 1950? U wilt graag minimaliseren, maar in de jaren 50 konden vrouwen gewoon over straat lopen en werden ze niet lastig gevallen zoals " famme de la rue" liet zien. Ik heb met veel moslims gewerkt en kreeg zelf ook te maken met seksuele intimidatie, net zoals andere vrouwelijke collega's. En nee, niets gaf enige aanleiding, je hoort er maar voor te zorgen dat je niet alleen met hen bent, of nog over straat loopt. Ik loop met dochters over straat en ook zij worden lastig gevallen, steeds door jonge allochtonen. Maar vertelt u nog iets over de Middeleeuwen, dan begrijpen we het vast! ![]() Wanneer gegevens op basis van origine worden vrijgegeven betreffende seksuele intimidatie/ geweld,, ben ik er zeker van dat moslims en / of allochtonen oververtegenwoordigd zullen zijn tegenover andere groepen. Daarom zitten hun vrouwen ook masaal in vluchthuizen, het geweld treft iedere vrouw die volgens de opvatting van de man zich niet " gedragen zoals het moet". Want dit wordt vergeten, het geweld treft evengoed allochtone vrouwen, maar dan vaak achter de voordeur. Doe uw blinddoek af, niet iedere hypothese die nader onderzoek rechtvaardigt is vreemdelingenhaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok ja, waarom niet. ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ik reageerde oorspronkelijk op een quote dat groepsverkrachtingen "geen deel uitmaken" van onze normen en waarden, quod non, zoals aangetoond. - ik moet wel mijn ongelijk toegeven: er bestaan voldoende recente onderzoeken die aantonen dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn binnen de daders groepsverkrachtingen. Dit gezegd zijnde: Ik hoop dat je weet dat er niet echt veel onderzoek naar het fenomeen is geleverd, maar dat het wel bestaat. Ik zal braaf zijn en verwijzen naar een onderzoek in het NL, van het WODC http://www.wodc.nl/onderzoeksdatabas...ing-jeugd.aspx daarin staat onder andere de zin: "Groepszedendelicten zijn van alle tijden. Historisch onderzoek laat zien dat ook in de Renaissance en in de twintigste eeuw groepszedendelicten voorkwamen, en dat de prevalentie, de kenmerken van de delicten en de jeugdige daders zoals toen beschreven niet veel afwijken van wat heden ten dage gevonden wordt. Groepszedendelicten, door jongeren of volwassenen, zijn niet aan een specifieke cultuur gebonden." Dus ja, nu mijn vraag: wat is het verschil tussen allochtone groepsverkrachters en de andere categorieën van groepsverkrachters? Om u te helpen, en citaat uit 1966, in het Frans, over de "blousons noirs" (dus geen allochtonen) "Le bilan du premier semestre 1966 - une soixantaine de procès - révèle une nouvelle poussée du fléau. Un garçon drague, ‘lève’ une fille. Généralement dans une fête foraine, un club de jeunes. Il offre le déplacement motorisé vers un second lieu de plaisir. Parfois, c’est sa petite amie qu’il immole ainsi �* la bande. Dans un square, un bois. Dans une résidence secondaire de banlieue. Le plus souvent, une cave d’un grand ensemble. [...] Les violences qui suivent confondent. Tantôt l’acte se déroule en communauté, tantôt la bande fait passer isolément chaque partenaire près de la victime. Les voyeurs se dissimulent aux alentours. Presque toujours les scènes sont enregistrées au magnétophone. Fréquemment, l’avilissement de la ‘bécasse’, du ‘boudin’, termes employés par les jeunes crapules, s’accompagne de véritables tortures." Echt verschillend van wat nu gebeurt, hé? http://lmsi.net/Les-tournantes-mythes-et-realites Misschien is het eens tijd voor u om de oogkleppen af te laten, en te zoeken naar de echte oorzaken, en dus naar de echte oplossingen. Dat is wat de maatschappij en de toekomstige slachtoffers zouden moeten verwachten.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat er toen blijkbaar niet streng genoeg tegen opgetreden werd. Of gaat ge ook heksenverbrandingen en duivelsuitdrijvingen verdedigen omdat het hier in de middeleeuwen ook gebeurd is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat zo is kunt ge dus best daar de oorzaken zoeken in plaats van met de middeleeuwen te beginnen vergelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |