Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2012, 18:14   #121
Coldwave
Gouverneur

Standaard

Het goede nieuws is dat de homohaat onder autochtonen als sneeuw voor de zon verdwenen is, kennelijk.
Coldwave is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 18:18   #122
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik ga in het denken dus nog een stapje verder dan mannen die nzodanig neerkijken op vrouwen dat ze liever mannen neuken.
Misschien neuken ze wel af en toe liever mannen om hun vrouw te sparen Dat zou perfect ook kunnen.
Was dat maar de reden, de vrouwen ginds zouden een pak minder miserie hebben want om een vent te neuken om je vrouw te ontzien, is er respect voor die vrouw nodig; m.i. is dat niet het geval.
Islambeleiders hebben een ongezonde relatie met intimiteit en seks. 't Is een travestie: zo'n machocultuur en alleen mogen kijken, niet aanraken. Dan doen we het maar in onze maat zijn poep.

Zag onlangs nog een programma over een afghaanse vrouwenrechtenactiviste...schokkend hoe de mannen ginds over vrouwen denken. Schokkend, triestig, onaanvaardbaar, om ziek van te worden.

De hetero-moslims hier penetreren hun vriendin via de aars zodat ze een maagd kunnen huwen. Volgens de letter van hun rotboek maar niet volgens de geest.

Wat losse ideëen.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 18:40   #123
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Verwar je niet homoseksualiteit die bedreven wordt in gevangenissen en andere situaties waar er geen gemakkelijke toegang is tot vrouwen met de echte homoseksualiteit? Die termen bestaan maar ik ga ze nu eventjes niet opzoeken.
Grijpen Pakistaanse truckers niet naar boys omdat het veel gemakkelijker is dan om een hoer te gaan zoeken? En thuis wacht dan vrouw en kinderen?
Ik vraag het me gewoon af.
Je kunt nog altijd rukken ook hé, ik vind dit een vreemde verklaring. als je vrouw niet in de buurt is en je neukt een man dan ben je geen homo, neuk je een hoer dan pleeg je geen overspel, je verkracht een vrouw maar je bent geen verkrachter, je pakt een kleine maar je bent geen pedofiel?

Als je dat een aanvaardbare manier vindt van vrijen, wat de reden ook mag zijn, dan ben je toch homofiel? Mannen die vrouwen verkrachten zijn toch ook hetero?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 18:43   #124
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coldwave Bekijk bericht
Het goede nieuws is dat de homohaat onder autochtonen als sneeuw voor de zon verdwenen is, kennelijk.
56% van de franse bevolking is voor het homohuwelijk, het is nog niet perfect maar blijkbaar toch al een meerderheid onder de autochtonen. Bij allochtonen is dit maximaal 1% al vertonen ze zelf homofiel gedrag.
Oud 11 november 2012, 19:28   #125
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
56% van de franse bevolking is voor het homohuwelijk, het is nog niet perfect maar blijkbaar toch al een meerderheid onder de autochtonen. Bij allochtonen is dit maximaal 1% al vertonen ze zelf homofiel gedrag.
Past perfect in het hypocriete plaatje.
Oud 11 november 2012, 20:20   #126
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kunt nog altijd rukken ook hé, ik vind dit een vreemde verklaring. als je vrouw niet in de buurt is en je neukt een man dan ben je geen homo, neuk je een hoer dan pleeg je geen overspel, je verkracht een vrouw maar je bent geen verkrachter, je pakt een kleine maar je bent geen pedofiel?

Als je dat een aanvaardbare manier vindt van vrijen, wat de reden ook mag zijn, dan ben je toch homofiel? Mannen die vrouwen verkrachten zijn toch ook hetero?
Je begrijpt klaarblijkelijk het verschil niet tussen homoseksualiteit en homoseksueel gedrag.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 20:25   #127
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Verwar je niet homoseksualiteit die bedreven wordt in gevangenissen en andere situaties waar er geen gemakkelijke toegang is tot vrouwen met de echte homoseksualiteit? Die termen bestaan maar ik ga ze nu eventjes niet opzoeken.
Grijpen Pakistaanse truckers niet naar boys omdat het veel gemakkelijker is dan om een hoer te gaan zoeken? En thuis wacht dan vrouw en kinderen?
Ik vraag het me gewoon af.
Ik heb het wel eens opgezocht, ze noemen dat noodhomofilie. Volgens het artikel hebben ze inderdaad meestal wel vrouw en kinderen thuis maar nemen ze de jongens omdat die goedkoper zijn en geen risico op zwangerschap, rukken mag blijkbaar niet van hun godsdienst maar wel helper-boys vanaf 13 jaar in de aars pakken.

Moslims zijn echt wel een raar volkje, dergelijke hypocrisie is grotesk belachelijk.

Laatst gewijzigd door BonBon : 11 november 2012 om 20:47.
Oud 11 november 2012, 20:35   #128
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
De hetero-moslims hier penetreren hun vriendin via de aars zodat ze een maagd kunnen huwen.
En dan noemen ze dat meisje dan nog "maagd "
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 11 november 2012 om 20:35.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 20:44   #129
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je begrijpt klaarblijkelijk het verschil niet tussen homoseksualiteit en homoseksueel gedrag.
O jawel hoor, bij homoseksualiteit erkent de betreffende persoon het, bij homoseksueel gedrag ontkennen ze dat ze homofiel zijn.

Iemand die een vrouw neukt om z'n drang te blussen maar die niet graag ziet is dus geen heteroseksueel maar vertoont heteroseksueel gedrag.
Oud 11 november 2012, 20:45   #130
Coldwave
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dus 44% tegen, wat nog steeds heel veel is. Maar eigenlijk is dat allemaal irrelevant, je moet gewoon je poten thuis houden.
Coldwave is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 20:51   #131
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
De hetero-moslims hier penetreren hun vriendin via de aars zodat ze een maagd kunnen huwen. Volgens de letter van hun rotboek maar niet volgens de geest.
Schilderen met de piemel wordt ook wel gedaan als proper alternatief, zolang het maagdvlies maar onbeschadigd is of anders repareren ze dat voor het huwelijk of zorgt de vrouw voor een wondje zodat het lijkt dat ze ontmaagd wordt. Tja, alles voor de godsdienst hé.
Oud 11 november 2012, 21:00   #132
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
O jawel hoor, bij homoseksualiteit erkent de betreffende persoon het, bij homoseksueel gedrag ontkennen ze dat ze homofiel zijn.
Niet dus...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 21:12   #133
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
euhmzzz

Ik neem aan dat dat ironisch bedoeld is ?
( dat nog even in de verf gezet door de pas uitgezonden panorama reportage 'gaybashing' deze avond )
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 21:17   #134
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Niet dus...
Jawel hoor, sarcasme is moeilijk te lezen. Toch is 95% wel erg hoog voor jarenlange noodsex met jongens van 13 tot 18 jaar.

Eigenlijk is het gewoon verkrachting en pedofilie samen met homofiel gedrag bij mensen die zich moslims noemen en denken dat ze zelfs met dit gedrag nog steeds hun best doen om de islam te volgen. ???
Oud 12 november 2012, 07:23   #135
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
En dan noemen ze dat meisje dan nog "maagd "
Heel hypocriet maar technisch gezien wel hé...het maagdenvlies is nog netjes intact...
Oud 12 november 2012, 07:31   #136
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schilderen met de piemel wordt ook wel gedaan als proper alternatief, zolang het maagdvlies maar onbeschadigd is of anders repareren ze dat voor het huwelijk of zorgt de vrouw voor een wondje zodat het lijkt dat ze ontmaagd wordt. Tja, alles voor de godsdienst hé.
What's the effing point??

Ik dacht dat hun liefdevolle god alles zag??
Misschien denken ze dat hij van zover niet kan zien welk gaatje de actie krijgt...
Oud 12 november 2012, 09:07   #137
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus 44% tegen, wat nog steeds heel veel is. Maar eigenlijk is dat allemaal irrelevant, je moet gewoon je poten thuis houden.
Het homohuwelijk goedkeuren is toch nog een stapje hoger dan gewoon homo's aanvaarden in de maatschappij, 56% is toch een extreem hoog aantal in een zogezegd overwegend katholiek land met 10% moslims. In Rusland had 1% geen problemen met homo's, toch heel andere cijfers en die zijn dan nog geen moslims.
Oud 12 november 2012, 10:43   #138
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
What's the effing point??

Ik dacht dat hun liefdevolle god alles zag??
Misschien denken ze dat hij van zover niet kan zien welk gaatje de actie krijgt...
Inpassen in het systeem.

Zoals wij hier vroeger een door het katholieke geloof gefrustreerde bevolking hadden, zo hebben de moslims het vandaag nog altijd. Alles is verboden of verplicht en de mensen staan krom van de seksuele frustratie. De seksuele drang zoekt zijn weg.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2012, 10:57   #139
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Inpassen in het systeem.

Zoals wij hier vroeger een door het katholieke geloof gefrustreerde bevolking hadden, zo hebben de moslims het vandaag nog altijd. Alles is verboden of verplicht en de mensen staan krom van de seksuele frustratie. De seksuele drang zoekt zijn weg.
Alleen vind ik de druk om in het belachelijke en mensonterende systeem te passen groter bij islamieten dan bij onze katholieke voorouders.
Oud 12 november 2012, 11:04   #140
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alleen vind ik de druk om in het belachelijke en mensonterende systeem te passen groter bij islamieten dan bij onze katholieke voorouders.
Daar ben ik niet zo zeker van alhoewel het slechts zijdelings van belang is, meer belangrijk zijn de gevolgen van zulke druk op de maatschappij. Kijk naar het (seksuele) kindermisbruik dat zich in de katholieke maatschappij manifesteerde, een kindermisbruik dat in wezen alleen kon blijven bestaan als iedereen - het gerecht incluis, de ogen sloot.
De druk moet dus enorm geweest zijn om dat voor mekaar te krijgen.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be