![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Video en tekst van deze foto: http://palsolidarity.org/2012/08/vid...tained-mother/ |
|
|
|
|
|
|
#22 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gelukkig hebben we voor zulke nullen de negeerlijst.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 november 2012 om 12:55. |
||||||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het bent U die direct het pallywood verhaaltje gelooft, niet ik. Ik geef gewoon een andere logische verklaring voor die foto. Voor dezelfde moeite zijn het gestolen IDF uniformen waar een goeie serie pallywood acteurs zichzelf mogen uitleven op onschuldige wichten. Oftewel, Manta heeft het bij het juiste eind.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 november 2012 om 12:59. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sta ik erop?
|
|
|
#25 |
|
Minister-President
|
Oh, de voorstanders van het Israelisch beleid zullen het folteren, het ontvoeren en opsluiten (zonder proces) van Palestijnse minderjarigen ontkennen. Desondanks er heel veel feiten zwart op wit terug te vinden zijn hierover.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na het zien van die Pallywoodtoestanden heb ik wel wat bedenkingn bij zo'n zaken hoor... |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Minister-President
|
Er staat hier een video die 16 minuten duurt over die foto. Kan je op een '"play" drukken? Da's een driehoekje, die linksonderaan te vinden is bij de video.
Er staat ook een lange tekst bij, maar ik neem aan dat begrijpend lezen moeilijk is. Succes met de video dus! Laatst gewijzigd door Tamam : 15 november 2012 om 12:59. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, dat hoeft niet ontkent te worden. Maar beide partijen zijn daar in't zelfde bedje ziek. Dus uw onvoorwaardelijke steun aan de Palestijntjes is al even simpel.
|
|
|
#29 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 november 2012 om 13:01. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
Juist. Uw "mening" die je duidelijk nooit bijschaaft, omdat je u weigert te informeren. Daardoor is uw mening irrelevant geworden. Je blijft Palestijns leed herleiden tot sprookverhaaltjes door een paar "Pallywoord" voorbeelden (die inderdaad gebeuren, ik ontken het niet dat dit heel soms voorvalt bij beschietingen e.d.).
Ik herhaal nogmaals dat u een lange video en lange tekst over die bewuste foto van (uw woorden) "de gore Israelische hoer" kan bekijken met de link hierboven gepost. U doet me wat denken aan poster Dixie, die hier af en toe een oneliner komt posten over hoe anti-semitisch de mensen zijn die zich inzetten voor Palestijnse mensenrechten. En als het over Israeli's gaat die ook zo denken zijn het uiteraard "zelf hatende joden". ...Maar nooit zelf iets leest, zich informeert, hooguit eens een artikeltje uit Het Laatste Nieuws knipt en plakt. Een straatje zonder einde dus met verloren moeite: ik ga u even op negeer zetten zodat ik kan reageren op degelijke posts in discussies hier over Palestina-Israel. Jammer dat uw concentratie enkel bij robotjes bouwen ligt. D�*g Maddox. Laatst gewijzigd door Tamam : 15 november 2012 om 13:32. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het, een nogal, irrelevant, opmerking. Dit, topic , gaat over wat het IDF doet, met Gaza. Laatst gewijzigd door Tamam : 15 november 2012 om 13:36. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
de meesten hier zijn rechts en oa tegen moslims in hun ogen zijn de palestijnen simpelweg geen mensen. ze hebben geen mensenrechten, geen recht op vrijheden etc. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de arme, onderdrukte Palestijntjes hebben nog nooit een propagandatekenfilmpje gemaakt. Da's allemaal het werk van de VS, om de Palestijntjes in discrediet te brengen. Nogal een geluk dat we mensen hebben die ons dat kunnen uitleggen.
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de Palestijnen zijn zeker wel mensen. (trouwens, Jo, de zelfverklaarde ForumNeoNazi geilt op de Moslim-moordlust) Ik heb niks tegen moslims, noch tegen joden, noch tegen christenen, protestanten, hindoes en andere sprookjesgelovers. Maar ze moeten hun sprookjes niet gebruiken om achterlijkheden te vergoeilijken, schandelen recht te praten en holbewonerspraktijken als allerbelangrijkst te omschrijven. Als iemand wil geloven, dat ie dat in zijn eigen koppeke doet, en niemand anders gaat verplichten, of gemener, indoctrineren/hersenspoelen om te geloven in sprookjes. En er is maar 1 recht, dat van de sterkste(groep). Da's het enige dat echt wat echt telt. Al de rest is hete lucht en slecht wc papier.
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op zoiets klop je toch. Laatst gewijzigd door Pericles : 15 november 2012 om 14:28. |
|
|
|
|
|
|
#39 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch wel toevallig dat alle islamofoben van dit forum hier nu communiqués van de Israëlische ambassade komen verspreiden. Hoeveel ervan worden, net als onze vriend Wilders, door deze ambassade bezoldigd?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#40 | |
|