![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Egypte.dhtml
Heel erg.......Waarom moet zoiets gebeuren......Wij in Belgie weten er ook van mee te spreken....Wat een drama's !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Als je een moeilijk woord gebruikt in de titel, zoek dan eerst eens de juiste schrijfwijze op!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ja amaai "meester" zal er op letten en blijkbaar is dat het belangrijkste voor u wel onthou u dan van commentaar op mijn bericht,en hou uw hand maar boven uw kop ja !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zonder enige twijfel de schuld van NVA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vind ik leuk xxxxxxxx en 171.209 anderen vinden dit leuk. hoog tijd dat men op facebook "vind ik niet leuk"plaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Wegens het grote aantal jonge vrouwen die sterven willen ze blijkbaar nog iets speciaals toelaten aan hun mannen, besnijden is blijkbaar nog niet genoeg. http://www.rtl.nl/components/actueel...de_partner.xml Laatst gewijzigd door BonBon : 17 november 2012 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verschrikkelijk. Hier gaan mijn haren van overeind staan.
En het roept inderdaad herinneringen op. Ergens vind ik het verantwoordelijk dat de betrokken toppolitici of de CEO direct ontslag hebben genomen, anderzijds tja ... wie heeft nu de verantwoordelijkheid? Ik hoop dat uitgezocht wordt hoe zoiets in hemelsnaam kon gebeuren?! ![]() Je mag er niet aan denken dat ... :-/
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://english.alarabiya.net/article...30/211238.html Laatst gewijzigd door BonBon : 17 november 2012 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |