Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2012, 18:51   #18981
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Echte halal pita

Citaat:
Drie kwart van de pitabars die het voorbije jaar door het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) zijn gecontroleerd, hebben een negatief oordeel gekregen. Dat staat vrijdag in de kranten van Sudpresse.

Op de 273 gecontroleerde pitabars, kreeg 72,4 procent een ongunstig oordeel en 25,8 procent een gunstig oordeel maar met opmerkingen. Het gaat om bijna vijf procent meer negatieve oordelen.

Het agentschap stelde diverse problemen vast. Het gaat onder meer om netheid, het niet respecteren van de bewaartemperaturen, een slechte kennis van praktijken voor hygiëne en zelfcontrole.

(..)
En nochtans gewoonlijk helemaal halal! Allah had namelijk de ijskast nog niet uitgevonden toen hij zijn boekske doorseinde.

http://www.vandaag.be/bizar/110636_d...f-rapport.html

Bij de rest (pizzeria, restaurants, frituren) kreeg ongeveer de helft een ongunstig oordeel.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2012, 01:20   #18982
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En nochtans gewoonlijk helemaal halal! Allah had namelijk de ijskast nog niet uitgevonden toen hij zijn boekske doorseinde.

http://www.vandaag.be/bizar/110636_d...f-rapport.html

Bij de rest (pizzeria, restaurants, frituren) kreeg ongeveer de helft een ongunstig oordeel.
Als halalproducten verkocht worden in omstandigheden die de voedselwetgeving (ook de Belgische) overtreden zijn ze niet meer halal maar haram.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2012, 02:19   #18983
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Als halalproducten verkocht worden in omstandigheden die de voedselwetgeving (ook de Belgische) overtreden zijn ze niet meer halal maar haram.
ha ja? daar wil ik wel eens een bron van zien! waar zie jij ergens staan dat halal producten moeten voldoen aan de regeltjes van de ongelovige kaffers?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 25 november 2012, 07:32   #18984
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Ik krijg meer, nog meer, tegen allahtonen omdat zij hun offerfeest 'offerfeest' blijven noemen; als niet-allahtoon voel ik mij geschoffeerd door zo'n walgelijke, achterlijke en wreedaardige naam.
Dit alles terwijl ik mijn kerstdagen 'winter fun' of zoiets moet noemen en de kerstboom in mijn hoofdstad onder druk tot een electronisch koud en koel display verworden is.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2012, 08:05   #18985
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

dient eveneens onthouden te worden dat merendeels van de overtredende zaken gewoon in de onwettigheid mogen verder boeren.

Zal wel nog eens een onnozele toepassing zijn van positieve discriminatie. Van één bende kaffers gesproken.

Hierna: een link naar een You-tube filmpje over het wreed-halal afslachten van een rund. - Hou jullie schrap, 't zal nodig zijn!

http://www.youtube.com/verify_age?ne...%3DapbYsIr45q4
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2012, 09:06   #18986
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik krijg meer, nog meer, tegen allahtonen omdat zij hun offerfeest 'offerfeest' blijven noemen; als niet-allahtoon voel ik mij geschoffeerd door zo'n walgelijke, achterlijke en wreedaardige naam.
Dit alles terwijl ik mijn kerstdagen 'winter fun' of zoiets moet noemen en de kerstboom in mijn hoofdstad onder druk tot een electronisch koud en koel display verworden is.
Dat er geen kerstboom maar een moderne versie werd opgesteld heeft niks met de moslims te maken, dat is een leugen. Ik heb thuis een kerstboom gestaan, gisterenavond heeft de hele familie (moslims) er leuk bij gestaan.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
Oud 25 november 2012, 09:07   #18987
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat er geen kerstboom maar een moderne versie werd opgesteld heeft niks met de moslims te maken, dat is een leugen. Ik heb thuis een kerstboom gestaan, gisterenavond heeft de hele familie (moslims) er leuk bij gestaan.
nu al?

Oud 25 november 2012, 09:24   #18988
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
nu al?
Ja, ook mijn Griekse buur heeft de zijne al opgezet.
Oud 25 november 2012, 09:46   #18989
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Larie en apekool.

Bij het incident in het brusselse justitiepaleis een paar jaar geleden, toen ze de kerstboom weghaalden, was dat om de moslims niet te schofferen; idem met deze electronische verkrachting van onze cultuur.

Ontken het zoveel en zolang je wil, dat verandert niets aan de trieste feiten.
Oud 25 november 2012, 12:17   #18990
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ook mijn Griekse buur heeft de zijne al opgezet.
Is inderdaad vroeg.
Normaal zet men die in de zes donkere weken van het jaar.
Dus 1 december tot 12 januari ongeveer.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2012, 17:26   #18991
F.B.
Parlementslid

Standaard

Ben nu toevallig naar telefax crime aan het kijken, Ik kijk dat programma voor de eerste keer, en ik krijg al direct een marokkaanse, illegale, dikke audi rijdende, verkrachtende moordenaar voorgeschoteld.

Vreemd was wel dat zijn slachtoffers ook allemaal marokkaanse vrouwen zijn.
Oud 25 november 2012, 18:16   #18992
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

http://dotsub.com/media/b5ee5ada-5b3...ec4b/embed/dut

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2012, 21:27   #18993
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Nog zo'n reden:

Citaat:
De Hogeschool-Universiteit Brussel (HUB) neemt enkele opmerkelijke maatregelen naar aanleiding van de verkrachting van een mannelijke student na een doop op 15 oktober in Brussel. Zo moeten de dopen afgelopen zijn voor de winkels in de Nieuwstraat sluiten en mag ook het thema waarbij mannen zich in vrouwen verkleden en vrouwen in mannen, niet meer. "Want bepaalde groepen ervaren dat als provocerend", zegt studentenbegeleider Marc Ophalvens van de HUB op de website van de bacheloropleiding journalistiek van de Erasmushogeschool.
Volledig artikel
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...rachting.dhtml

Provocerend.
Voor mij is die hele fascistische ideologie provocerend but do they care??

Wanneer zij met het minste normbesef de norm gaan uitmaken, zijn we allemaal gevogeld.
Oud 25 november 2012, 21:28   #18994
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dit vind ik jouw leukste post ooit.
Oud 26 november 2012, 20:43   #18995
F.B.
Parlementslid

Standaard

Vijf jaar cel voor verkrachting tienermeisje

Man en paard mogen toch nog genoemd worden bij de standaard.
Oud 26 november 2012, 23:07   #18996
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Vijf jaar cel voor verkrachting tienermeisje

Man en paard mogen toch nog genoemd worden bij de standaard.
Op het nieuws hadden ze het nog eens over het dodelijk ongeval met achtervolging en daar waren ze ook duidelijk dat het 2 groepen Marokkanen waren met gehuurde wagens. Ik denk dat ze door hebben dat het publiek toch altijd marokkaan of allochtoon bij bedenkt als ze het over jongeren en mannen zonder naam hebben.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 08:59   #18997
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Op het nieuws hadden ze het nog eens over het dodelijk ongeval met achtervolging en daar waren ze ook duidelijk dat het 2 groepen Marokkanen waren met gehuurde wagens. Ik denk dat ze door hebben dat het publiek toch altijd marokkaan of allochtoon bij bedenkt als ze het over jongeren en mannen zonder naam hebben.
Die marokkanen hadden een cayenne gehuurd....ocharme....pronken met iets dat niet van hen is, zo pathetisch.

Ik moet aan een grappig gezegde denken bij dit voorval: as fashionable as a rat with a golden tooth....
Oud 27 november 2012, 17:06   #18998
Black Seven
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Die marokkanen hadden een cayenne gehuurd....ocharme....pronken met iets dat niet van hen is, zo pathetisch.

Ik moet aan een grappig gezegde denken bij dit voorval: as fashionable as a rat with a golden tooth....
Tevens een groot verlies voor de maatschappij dat er 2 doden gevallen zijn bij deze straatrace met dikke Porches en Mercedesjes, al dan niet gehuurd met drugsgeld
Black Seven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 17:18   #18999
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Een van de slachtoffers blijkt de broer te zijn van die andere "jongere" die door een bejaarde man met een schroevendraaier werd neergestoken toen hij wou inbreken met geweld.

Rare beroepen dat die gastjes hadden

Oud 27 november 2012, 17:20   #19000
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Seven Bekijk bericht
Tevens een groot verlies voor de maatschappij dat er 2 doden gevallen zijn bij deze straatrace met dikke Porches en Mercedesjes, al dan niet gehuurd met drugsgeld
Weet je, soms, héél soms, denk ik dit ook maar zo'n gedachten wil ik snel verbannen uit m'n hoofd wegens té onmenselijk, zo wil ik niet zijn, zelfs al zijn die mensen de spreekwoordelijke nagel van onze maatschappij...maar ik kan je wel volgen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be