![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze blazen niet echt hoog van de toren, ze mogen wel de balans opmaken na 1 jaar en na de recente state-of-the-union. Als er iets is dat deze regering kenmerkt is het gebrek aan voluntarisme, leiderschap en te veel gekakel in de media. Nu alle regeringen sinds Dehaene I kakelen voor mij teveel in de media.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wanneer was dat dan wel volgens jou ?
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of hoe wafelijzer politiek ons land om zeep helpt
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 30 november 2012 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Dalende rente......Denk je nu dat ik daar echt van wakker lig....
Ik zie dat m'n belastingen volgend jaar nog meer gaan stijgen....en daar is het om te doen..... .....zeveraar |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet je waarom de rentes dalen? Overal, trouwens? Kan je me ondertussen al zeggen die wie staatsobligaties eigenlijk koopt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Op de mijne ook. Maar het blijft een schitterende regering. Ik wil mijn vrienden Henri1, systemke en Another Jackske ECHT niet verliezen.
![]() Laatst gewijzigd door 'XIII' : 30 november 2012 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een super-absolute-meerderheid dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() Miseriebelasting...jaloeziebelasting...wa gaan ze nog uitvinden.
Waarom geen supportersbelasting opleggen aan degene die toch zo vol zijn over deze regering, bij hen kan wellicht door het nodige enthousiasme nog wat afgeroomd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom liet de NVA ook alles aanmodderen bij de regeringsonderhandelingen, zodat de internationale rente fenomenaal steeg. Dat was ook haar bedoeling. De zaak zodanig laten verrotten dat de andere partijen met knikkende knieën zouden moetn komen vragen aan de NVA om toch maar a.u.b. mee te doen. Edoch, deze partij, de NVA, was natuurlijk van begin af aan nooit van plan om een een federale regering te stappen. Dat ziet ge van hier. Maar ondertussen was de boel wel naar de haaien aan het gaan en de internationale rente voor België stond torenhoog. 'Goed zo'! redeneerden deze Vlaams-nationalistische kornuiten van de NVA. Hoe hoger de rente voor België, hoe liever wij het hebben. En NVA-voorzitter deed er nog een schep bovenop door in Duitsland luidop te oreren: " Pas op, België is de zieke man van Europa!" Maar helaas voor hen, ze hebben hun kuiperijen niet waar kunnen maken. Ze hebben zich van waard vergist en te vroeg gejuicht! Na één jaar en een niet al te gemakkelijke start, ontpopt deze regering zich meer en meer tot een vrij efficiënte regering. Die reeds een hele resem degelijke maatregelen nam, BHV ontmijnde, het begrotingstekort drastisch aanpakte, en de crisis op een zo menselijke mogelijke manier tackelde. Pech voor de Vlaams-nationalisten! Laatst gewijzigd door system : 30 november 2012 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rentes zijn inderdaad bijna overal aan het dalen maar niet elk land kent zoals ons land een all-time-low rente.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 november 2012 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |