Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2012, 09:41   #21
Hot_rod
Lokaal Raadslid

Hot_rod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
De fout in uw redenering is tweevoudig
- veronderstellen dat als je bedrijven goed doet draaien, dat dit alleen ten goede komt van de bedrijfsleiders.
- veronderstellen dat als iemand het goed bedoelt dat hij dan ook maar enigermate weet waar het knopje staat om op te duwen om de kerncentrale terug te starten.

Als je lasten op arbeid verhoogt, jaag je arbeid nog meer weg uit Belgie. Dirupo heeft de lasten op arbeid ongeveer 2-3% verhoogd sinds zijn aantreden.

Gewoon de indexatie
http://www.wedden.fgov.be/indexation/default.htm

per indexsprong heb je 100.000 werklozen extra
De cascade aan afdankingen is nog maar begonnen...

zoek gewoon de economische logica (en dat is niet links of rechts dat is gewoon economie) dan zul je zien dat dit klopt als een bus

De wedden zijn extra belast geworden door 0.5% verhoging op lasten in arbeid in functie van opleidingen... of gebrek aan opleidingen. Een platte verhoging van 50.000 werklozen op zijn geweten

De weddes zijn extra belast door de aftrekken af te bouwen (zonnepanelen, dubbel glas, isolatie etc) De redenering (economisch) isgewoon, in een ONBELASTE wereld, zou je een investering doen of niet... Als je in een onbelaste wereld de investering zou doen, dan moet je gewoon die subsidie als rendabel beschouwen.... En daar maakt hij terug redeneerfouten

Dus denk nu niet dat je kunt verdedigen op basis van hij is zo lief mijnheer
Dus, laat mij uw logica eens goed volgen dan. Ik stel dat ik, uit jou eerste stelling, John Crombez zeer goed en bekwaam vind voor wat hij doet op het departement fraudebestrijding (heel wat beter dan zijn 2 voorgangers, die welgeteld niks opgelost hebben). Dat we dus eindelijk iemand hebben die naar ons luistert en onze gerieven probeert op te lossen. Jij reageert, duidelijk niet gehinderd door enige kennis van het ondernemen, en sleurt er sociale fraude bij. Ik repliceer dat ik dat zeker niet slecht vind wat hij doet, en dat je het zelf goed genoeg weet wanneer je een fraudefeit pleegt en uzelf dus in een positie stelt om geconfronteerd te worden met de fiscus.
En dan kom jij met een volledig antwoord, die totaal naast de kwestie zit over Di Rupo?
Sterke logica.

Als je van mij 1 zin kan vinden waarin ik Di Rupo's beleid steun en goedkeur ben ik idd slecht bezig, maar die zal je spijtig genoeg niet vinden, want ik keur niks goed van wat die man aan het doen is met economisch en ondernemend België.
Maar ik zal het, speciaal voor u nog eens herhalen, John Crombez mag verder doen. We hebben eindelijk iemand die aanpakt op fraudegebied, wat moet aangepakt worden. En als het van mij, en ook van hem (want ik heb hem tenminste al echt gesproken) afhangt, mag het nog veel meer worden zodat binnenlandse, echte, goeie ondernemers en jonge ondernemers eindelijk terug lucht krijgen op hun eigen Vlaamse, in fraude verzuipende, Oost-Europees gedomineerde markt. Alleen wordt hij zwaar gehinderd door andere partijen en politici die die fraudeaanpak niet zien zitten omdat ze zelf of vrienden hebben die ertussen zitten.

En dat heeft dus zeer weinig met slechte indexsprongen en nietige economische relancemaatregelen te maken. Ook daar zijn we het, als ondernemers, over eens, we hebben echte maatregelen nodig en niet de kaasschaafmethode van nu.

Laatst gewijzigd door Hot_rod : 3 december 2012 om 09:42.
Hot_rod is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be