![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
En dan kom jij met een volledig antwoord, die totaal naast de kwestie zit over Di Rupo? Sterke logica. Als je van mij 1 zin kan vinden waarin ik Di Rupo's beleid steun en goedkeur ben ik idd slecht bezig, maar die zal je spijtig genoeg niet vinden, want ik keur niks goed van wat die man aan het doen is met economisch en ondernemend België. Maar ik zal het, speciaal voor u nog eens herhalen, John Crombez mag verder doen. We hebben eindelijk iemand die aanpakt op fraudegebied, wat moet aangepakt worden. En als het van mij, en ook van hem (want ik heb hem tenminste al echt gesproken) afhangt, mag het nog veel meer worden zodat binnenlandse, echte, goeie ondernemers en jonge ondernemers eindelijk terug lucht krijgen op hun eigen Vlaamse, in fraude verzuipende, Oost-Europees gedomineerde markt. Alleen wordt hij zwaar gehinderd door andere partijen en politici die die fraudeaanpak niet zien zitten omdat ze zelf of vrienden hebben die ertussen zitten. En dat heeft dus zeer weinig met slechte indexsprongen en nietige economische relancemaatregelen te maken. Ook daar zijn we het, als ondernemers, over eens, we hebben echte maatregelen nodig en niet de kaasschaafmethode van nu.
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 3 december 2012 om 09:42. |
|
|
|
|