![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1821 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1822 |
|
Minister-President
|
Ah ja, inderdaad ok ja.
Deze draad gaat over het homohuwelijk en de vuile SSer uit Rome; overal ter wereld worden holebi's naar het leven gestaan en die vuile stinker doet daar gretig aan mee. Ik heb geen interesse in religieuze zeveraars en al zeker niet wanneer ze komen blèren over 'discriminatie' terwijl ze het concept actief in leven houden. Puh-lease!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
#1823 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn medeleven.
|
|
|
|
#1824 |
|
Banneling
|
Zijn die bisschoppen nu al gemobiliseerd?
|
|
|
|
|
|
#1825 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Blah blah blah. En terwijl je toch zo sterk bezig zijt: weerleg liever 's wat ik zeg.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 4 december 2012 om 19:18. |
|
|
|
|
|
|
#1826 |
|
Minister-President
|
Ja maar ze zijn al direct ne religieuze zot tegengekomen
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
#1827 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#1828 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kan niks weerleggen, je brengt inhoudelijks niks bij, enkel: "het interesseert mij niet", en "discriminatie voor godsdiensten is een goede zaak" als een mantra.
|
|
|
#1829 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En weerleg ondertussen ook 's waarom religieuzen het woord 'discriminatie' in de mond zouden mogen nemen (mag uiteraard altijd maar ethisch gezien) wanneer zij zelf discriminatie hoog in het vaandel dragen.
|
|
|
|
|
|
#1830 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar ze onheus behandelen zal zeker geen oplossing zijn voor het probleem. Dan beschouwen ze zich nml. als martelaar en worden ze nog in hun geloof gesterkt. Het beste wat we kunnen doen is iedereen vrij te laten in zijn geloof maar wel de bescherming van het individu af te dwingen. |
|
|
|
|
|
|
#1831 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Zoals ik eerder zei, u bent blijkbaar voorstander van discriminatie.
|
|
|
|
#1832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1833 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1834 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1835 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, en?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1836 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het merkwaardige hieraan is dat hij wél op de eerste rij staat om te protesteren wanneer aanhangers van Allah hetzelfde proberen te doen.
|
|
|
|
#1837 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Jammer genoeg ben je, als puntje bij paaltje komt, behoorlijk selectief in die "gelijke rechten voor iedere burger". Citaat:
Holebi's behoren namelijk tot een "groep" terwijl gelovigen - die volgens jou zo enorm worden gediscrimineerd - uiteraard als een individu moeten worden aanzien. De manier hoe jij hier kronkelt doet een paling in een emmer snot bleek uitslaan.
|
|
|
|
#1838 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Iemand die ijvert voor anti-discriminatie - zoals jij aangeeft een groot voorstander van te zijn - kan dit besluit alleen maar toejuichen. Maar misschien zijn we part-time Democraat? Citaat:
Gelijke rechten voor iedere burger (sic), remember?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 december 2012 om 06:13. |
||
|
|
|
|
|
#1839 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Uitholling is per definitie een vermindering van kwaliteit. Merk jij soms een daling van de kwaliteit van jouw huwelijk? Zo ja, zou het misschien niet interessanter zijn om het probleem eerder bij jezelf of bij je vrouw te zoeken in plaats van bij de gehuwde holebi's? Zo nee, is er geen enkele reden te bedenken - behalve misschien dat dit ongetwijfeld goed klinkt vanop de kansel - om te blijven mekkeren over die vermeende uitholling van het huwelijk. Make up your mind. Het één of het ander.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 december 2012 om 06:16. |
|
|
|
|
|
|
#1840 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enkel voor bepaalde delen en dan nog afhankelijk van een aantal beslissingen, omstandigheden en basisprincipes.
|