![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dehaene trekt aan de INBEV-riemen
en dokt aan de staat zelfs geen centiemen. De fiscus blijft laks maar vraagt nu een taks op de drankbonnen van de miniemen. ![]() Eric Donckier Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 8 december 2012 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ver gekomen in België. De ervaren gids rijft het geld binnen, zelfs zoveel geld dat zelfs zijn kinderen nooit meer moeten werken. Vergeet niet dat de ervaren gids begonnen is bij het ACW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is Dehaene zelf die de wetten zodanig heeft gemaakt dat belastingontduiking, nu belastingontwijking heet voor grote bedrijven.
Ga bij uw CVP/CD&V vrienden pijpen, die hebben dezelfde agenda als N-VA. Laat de kleine man de crisis betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwijt dit NIET meer aan JLDH,zelfs niet aan de gezamelijke direktie van InBev,Mittal of gelijk welke geldgraaiers die U wenst te bedenken.
Het is al minstens 3 jaar dat de perverse effecten van ons aftrekpostensysteem in de pers verschenen zijn.We hebben sedertdien vrijwel onafgebroken gehoord van de honderden miljoenen belastingsinkomsten die jaarlijks misgelopen zijn..(geld dat grotendeels aan aandeelhouders uitgekeerd wordt of opgepot,ik pik het verhaaltje niet langer dat geld dat de belastingen mislopen ergens,integraal,weer in de economie zou terechtkomen...en het verhaaltje klopt beslist niet bij multinationals...de economische cijfers wijzen daar helemaal niet op....het lijkt me dat die centen eerder in OOst-Azie geinvesteerd worden ...en ondertussen arbeidsplaatsen alhier afgebouwd) Onze volksvertegenwoordigers slapen rustig verder....ZIJ kunnen er,nog binnen dit kalenderjaar,iets aan doen zodat we die zever volgend jaar niet meer moeten aanhoren.(ik vrees echter dat het over CO2-uitstootzever zal gaan binnenkort......) In Groot-Brittanie waren er een paar weken geleden hoorzittingen waarbij de Britse direkteurs van enkele multinationals (oa Starbucks) moesten komen uitleggen waarom ze vrijwel geen belastingen betaalden in Groot-Brittanie.De konstrukties bleken geheel legaal,maar het was voor de "verontwaardigde" Britse politici eigenlijk ook een schot in eigen doel...Ze zullen er aan werken,en in ieder geval zal Starbucks,dat meer dan andere bedrijven moet rekening houden met de perceptie van de man in de straat,al meer belastingen in het VK gaan betalen... om van te leren! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 8 december 2012 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je nu echt dat als AB Inbev hun zetel naar Brazilië verhuist ze hier meer belastingen gaan betalen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Toch effe vragen : wie was voorheen gedurende 9 jaar minister van financiën ? Toch geen liberaal, zeker !!??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik herhaal het hier voor de 100° keer op 10 jaar : schaf de belasting op arbeid af en compenseer het met een verhoogde BTW (bij gelijkblijvende verkoopsprijs. Dan moeten die heren hun winsten zelfs niet aangeven, maar verdomd veel BTW afdragen. Zonder aftrek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() het is maar logisch, dat de industrie van de dood geen belasting betaalt: leven is duur, doden is gratis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() ergens opgevangen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Om het in uw taal te zeggen : 't zijn niet enkel CD&V- of N-VA-pijpers.
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 8 december 2012 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelegaliseerde maffia noem ik zoiets want anders kan je dit niet omschrijven. Het toont aan hoe de regering Di Rupo de kleintjes (letterlijk) uitperst tot op het bot en de groten ongemoeid laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bedrijven zijn te machtig. Als je ze tegenwerkt verplaatsen ze hun productie met gigantische werkloosheid tot gevolg. Het is niet correct , maar het is de realiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We kunnen perfect een Europees minimumtarief invoeren. Dan hebben we miljarden extra belastinginkomsten per jaar van deze bedrijven en is er veel minder vlucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je kan dit allemaal opzoeken op de balanscentrale van de NBB:http://www.nbb.be/pub/03_00_00_00_00...00_00.htm?l=nl
Je kan inderdaad zien dat er een 18mld winst word gemaakt. En hierop geen vennootschapsbelating w betaald.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het Europese niveau is ook het niveau waar we het best op kunnen werken vanaf nu, om heel veel redenen. |
|
![]() |
![]() |