![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zouden mannen in burka willen rondlopen ipv vrouwen ??
Hoe zouden zij reageren indien zij verplicht werden door (de) vrouwen ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou eerder gaan voor wat minder ex rechten studenten als parlementsleden. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 december 2012 om 14:27. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En die Aymara bolhjoedjes dan. Dat moet wel om zich van te bescheuren zijn zeker? |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Europees Commissaris
|
Als die gezichtsbedekkend zijn hoeft dat niet eens. De huidige wet maakt daar korte metten mee.
|
|
|
#66 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Net zoals ik moskees best wel mooi vind, mooier zelfs dan kerken. Maar het punt moet bij "inburgering" gezocht worden, estetica moet daaraan ondergeschikt zijn. Volgens mij moet het mogelijk zijn om aan te tonen dat de multiculturele maatschappij geen kans van slagen heeft. Stel dat dat onomstotelijk kan. Dan moet het bewust weigeren van integratie de uitsluiting tot gevolg hebben. En dan stopt het niet bij burka's maar dan gaat het door tot alle traditionele kledij. Pijama's en pijpenkrullen inbegrepen. Niet dat ik dat haalbaar zie, zelfs indien de onomstotelijke stelling klopt. Mijn conclusie berust wel op dat onomstotelijke.
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neem nu de Joden met hun aparte kledij, hun pijpenkrullen enz. Waarom komen die niet elke dag daarvoor in de krant? Wel,gewoon omdat ze daar niemand mee lastig vallen en eisen tegenover anderen stellen! Zij zullen onze vrouwen en meisjes niet voor hoer uitmaken. Zij zullen niet eisen dat ze met hun specifieke kledij alle ambten moeten kunnen vervullen die ze willen. Zij zullen geen mensen lastigvallen of doodschoppen omdat ze een broodje ham durven eten, al is voor hen een varken ook onrein enz enz enz We moeten op dat gebied geen vinger toegeven aan de moslims want na de vinger komt de hand, de arm enz tot we hier allemaal als moslims leven. Men is al veel te ver gegaan met de toegevingen allerhande tegenover hen en we zien wat het oplevert! Aanpassen of opkrassen: en dat hoeft geen VB-praat te zijn maar simpele logica. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Minister
|
Wat mij bij staat van de hierarchie in Allahstan is dit:
negers, andere Afrikanen, Perzen, Turken, Arabieren, Arabieren in Arabië en dan daarvan het sumnum: van bedouine afstamming en daarvan dan weer de clan van Saoud. Vandaar dat we dienen te spreken over Arabië als Saoudi Arabië. In de hoofdtooi zie je die afstamming terug: die twee koordjes om hun hoofd. Die dienden om daarmee de voorpoten van de kameel te binden. Een soort handboeien dus. Zo kon de kameel niet ver weg lopen in de nacht. Bedenk: er zijn daar geen handige bomen om ze aan vast te binden. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 9 december 2012 om 22:35. Reden: typo |
|
|
|