![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-De-Tijd.dhtml
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik zal me morgen haasten voordat alle exemplaren weg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ik vraag mij af of hij nog zoveel vrijheid krijgt zoals hij die had bij de oude knack, niet die rode vod die het vandaag is, want laten we eerlijk zijn het is niet meer wat het geweest is. Ik heb daarbij toch mijn twijfels. Maar laat ik een optimistischere toon aanslaan want Rik lijkt me niet de persoon om gemuilkorfd te worden. Mocht dat toch het geval zijn wordt het zoeken naar licht in de duisternis bij de “moderne” journalistiek.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 7 december 2012 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De tijd was op dit moment nog de enige kwalitatieve en objectieve krant. Met meulenaere en van cau aan boord is het enkel beter geworden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Als Meulenaere en Van cauwelaert hun ding niet mogen doen, zullen ze gauw hun biezen pakken , denk ik. Er zullen wel duidelijke afspraken gemaakt zijn waarmee beide journalisten kunnen leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Cauwelaert heeft zijn nva-profiel dan ook nooit echt verdoezeld, dus zo verrassend is deze "moordend scherpe analyse" niet.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is een waarheidsgetrouwe analyse maken van de ruïnes van paars iets waarvoor je een N-VA-profiel moet hebben? Iedereen met hersens in zijn kop ziet toch dat Verhofstadt zijn premierschap afkocht met onbetaalbare cadeau's aan de PS?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb nooit beweerd dat Van Cauwelaert in de Tijd een waarheidsgetrouwe analyse heeft gemaakt, enkel dat hij getoond heeft een nva profiel te hebben.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors? Doet dat er toe? Volstrekt niet. Had hij de loftrompet geblazen over het paars tijdvak, wat zou u dan geschreven hebben? Dat hij VLD-er was? Uw redenering komt hierop neer: X heet een N-VA-profiel, bijgevolg is wat hij/zij schrijft ongeloofwaardig ... . Wat bezwaarlijk objectief kan genoemd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik het goed begrijp, geeft de draadopstarter een boodschap als "Lees nu allemaal De Tijd. Vanaf nu ga je daar de juiste propaganda lezen."
Nationalisten aller gemeenten, lees zeker niet in die verderfelijke andere kranten en magazines, waar er -hoe durven ze?- regelmatig dingen geschreven worden waar wij het niet mee eens zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |