![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer zelfs, het is eveneens tegen de wet.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals in de ogen van uw kat word U geduld. Pas u dus aan of hoepel op. Katten dulden geen menselijk macho gedrag. Een zwakke kat schoppen is een uiting van zwakte en nog laf aan toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is normaal leven tegen de wet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Leg het eens uit, is die kat van u of niet ? Nee hebt ge gezegd. Wel weet diegene van wie de kat is dat ge dat dier zo behandeld ? En die laat dat toe ? Ik zou u gelijkaardig behandelen. Is dat nu zo moeilijk te snappen dat die kat uw gedrag niet begrijpt ? Ik heb hierboven gezegd dat ze geen verband leggen tussen de straf en hun handelen. Ge moet ruzie zoeken met degenen die u verplicht de kat te dulden, niet met de kat. Maar laat me raden .. ge zijt ne pantoffelheld en durft niets zeggen tegen de eigenaar van de kat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als de katten in huis schijten , geef ik ze een stamp en dat is dan weer iets dat ze van mij moet verdragen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kattenliefhebbers die op een appartement met terras wonen hebben daar wss geen bloembakken hangen of staan... En hun buren korte tijd later ook niet meer... Geen kruid gewassen tegen deze zeikers, letterlijk en figuurlijk. Enige oplossing, na elk afschrikkingsmiddel uitgeprobeerd te hebben, is de bloembakken verwijderen. En nee ik heb niks tegen katten. Ik had er zelf verschillende toen ik nog op de buiten woonde. Ik heb nooit dieren gehouden op een appartement en zal dat ook nooit doen. Ik ben namelijk geen dierenbeul, ook niet onder het mom van dierenliefde...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() -_-
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het moet zijn dat ze erg gefrustreerd zijn omdat ze het huis moeten delen met zo'n kattenhater als u ... in dat geval stel ik voor dat u therapie volgt : hoe leer ik katten waarderen?
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Australië worden katten beschouwd als ongedierte . Er zijn zelfs mensen die niets anders doen dan katten afknallen en daar een premie van de overheid voor krijgen. Bovendien is men van plan de kat van het eiland te bannen door alle huiskatten verplicht te steriliseren , zodat er na verloop van tijd geen katten meer zijn. De filosofie is : de kat is geen inheemse diersoort en berokkent te veel schade aan inheemse diersoorten die geen natuurlijke vijanden hebben. Met dit in gedachten is in Australië een kat afknallen een weldaad en althans veel minder erg dan op minder dan 50 meter van een zebrapad de straat over steken. ![]() Hier is de kat ook geen inheemse diersoort en is ze in grote mate verantwoordelijk voor de quasi uitroeiing van o.a. de mus en het roodborstje.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge gaat mij toch niet vertellen dat de Autstraliërs nu in therapie moeten. ![]() Omwille van het ecologisch evenwicht zou men hier beter hetzelfde doen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 16 december 2012 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn vrouw wil hem blijkbaar ook niet bestraffen door hem een tijdje op droog zaad (!) te zetten, en ze vind het ook goed dat hij de beesten stampt. Conclusie: er is iets loos met de katten, er is iets loos met de vrouw en er is iets loos met het baasje (Pericles). - Dierenarts raadplegen om te onderzoeken waarom de katten naast hun bak hun behoefte doen ipv erin. - Psychiater voor de vrouw om te onderzoeken waarom ze het gedrag van het baasje (Pericles) tolereert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kreeg ook klop als kleine als ik mijn gevoeg niet deed waar het hoorde. ![]() Wie heeft plots het kattenras heilig verklaard, dat dit plots allemaal getolereerd wordt? Laatst gewijzigd door parcifal : 16 december 2012 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |