Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2012, 10:55   #61
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Sorry, de "perverse" gedachtengang is alleen maar een voortzetting van het idee dat je niet moet paniekerig wegspringen als een ander lid van het gezin per ongeluk de badkamer binnenwandelt.

En mag ik even benadrukken dat ik hier niet "sex in de aanwezigheid van kinderen" verdedig. Het gaat over een fair die niet krampachtig ieders pas wil controleren aan de ingang.
U kan de werkelijkheid proberen te ontkennen, maar het fotomateriaal spreekt boekdelen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2012, 10:58   #62
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Een enkel kind is er al één te veel.
Het is aan de ouders om dat te bepalen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2012, 11:03   #63
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Neen, hoor. Wat daar gebeurt, is openbare schennis van de goede zeden alsook exibitionisme. Op zich al twee misdrijven. En het is moreel verwerpelijk kinderen bloot te stellen aan een misdrijf, zeker van een dergelijke aard.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2012, 11:21   #64
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, hoor. Wat daar gebeurt, is openbare schennis van de goede zeden alsook exibitionisme. Op zich al twee misdrijven. En het is moreel verwerpelijk kinderen bloot te stellen aan een misdrijf, zeker van een dergelijke aard.
Onzin. Het is maar seks hoor. Daar ga je niet van dood. Zeker niet van het te zien...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 15 december 2012, 11:27   #65
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In San Fransisco is naaktlopen geen misdaad. Het hele jaar door.
Oud 15 december 2012, 11:28   #66
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U kan de werkelijkheid proberen te ontkennen, maar het fotomateriaal spreekt boekdelen.
Toon mij 1 foto van een kind dat naar sex staat te kijken en oud genoeg is om te begrijpen dat er iets gebeurt dat normaal in de slaapkamer plaatsvindt.
Oud 15 december 2012, 17:15   #67
dat face soldier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Iedereen noemt dezelfde tweeling. Kinderen van een homokoppel, ze zijn nog te jong om te weten wat er gebeurt, en zijn in een matching kostuumpje gestoken. Anderen zijn er niet blijkbaar.

Er zijn wel anderen, het is niet omdat er geen foto's op het net te vinden zijn, dat iets niets bestaat. De security-man zei duidelijk dat hij kinderen toelaat begeleid met hun ouders. Anderen beschrijven wel meerdere kinderen, niet enkel dat homokoppel.

Het feit is dat de bescherming van de ouders irrelevant is, kinderen zouden daar gewoonweg niet binnen mogen.

Laatst gewijzigd door dat face soldier : 15 december 2012 om 17:33.
dat face soldier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2012, 17:31   #68
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dat face soldier Bekijk bericht
Ieder jaar sinds 1984 wordt in San Francisco de Folsom Street Fair georganiseerd. Dit is een soort Gay Parade die zich meer richt naar de zogenaamde "BDSM/leder subcultuur". De parade staat geregistreerd als een liefdadigheidsinstelling zonder winstoogmerk.

http://en.wikipedia.org/wiki/Folsom_Street_Fair

De organisatie gebruikt de zogenaamde "Leather Pride Flag" om te adverteren:

De deelnemers zijn hoofdzakelijk homosexuele mannen en de doelgroep is voornamelijk de BDSM/leder subcultuur-sectie van de holebi-subcultuur. De voorloper van de Folsom Street Fair was de California Motorcycle Club Carnival, een gay leder-BDSM kermis en fuif met rockbands en DJ's.

In 2007 was er een controverse rond de poster die de Fair aankondigde, waarop bekende gezichten uit de holebi- en BDSM/leder-beweging stonden, en volgens tegenstanders gericht was op het schofferen van christenen:

Ongeveer 400.000 mensen van over heel de wereld komen ieder jaar af. sadomasochistische activiteiten worden in het openbaar begaan, en dit gedrag worden aangemoedigd. De Fair wordt gesponserd door Miller's Beer, een gekend biermerk, die zich van het controversiële niets aantrekt.

Ook kinderen worden toegelaten:
http://xpress.sfsu.edu/archives/news/004352.html

Volgens sommigen is het aanschouwen van dergelijke praktijken onschuldig en zelfs leerzaam voor kinderen:

De vraag is hoe zo'n parade ook maar toegelaten kan worden in het openbaar, laat staan dat er kinderen aanwezig zijn. Ik raad iedereen aan om deze blog te bekijken, de foto's van een bezoeker van de 2007 parade:

http://www.zombietime.com/folsom_sf_...rt_1/index.php

Enkele van de foto's die hij nam:

Enkele bezoeker:

De politie ziet geen problemen:

O ja, er is sinds 2003 ook een Folsom Street Fair in Europa, met name in Berlijn.

Tot hoe ver zullen we de drempel blijven verlagen in de maatschappij van vandaag?
Bekijk de evolutie van de gayparades hier en trek ze nog een paar jaar door... idem dito...

En denk echt niet dat alle holebis hier achter staan...

Dat politie directieven krijgt om onwettelijkheden te laten gebeuren? Kom eens kijken tijdens het slachtfeest in Molenbeek...
Dat is nu eenmaal het onvermijdelijke gevolg van links georienteerde politiek. Het is dan ook daar dat je de schuldigen moet zoeken en niet bij de politie.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2012, 18:12   #69
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dat face soldier Bekijk bericht
Er zijn wel anderen, het is niet omdat er geen foto's op het net te vinden zijn, dat iets niets bestaat. De security-man zei duidelijk dat hij kinderen toelaat begeleid met hun ouders. Anderen beschrijven wel meerdere kinderen, niet enkel dat homokoppel.

Het feit is dat de bescherming van de ouders irrelevant is, kinderen zouden daar gewoonweg niet binnen mogen.
Ik vind er geen. Enkel foto's van die tweeling waar heel de rel rond gestart is. En de opmerking dat er ook mensen met kinderwagens werden gesignaleerd.

Ik heb nog niks gezien, of gelezen waar iemand een trauma aan zou kunnen overhouden. Je mag altijd een quote posten ook hoor, van een ooggetuige die kinderen bij sexacts heeft gezien. Maar geen 'het zou kunnen" aub.
Oud 16 december 2012, 01:53   #70
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Raaf Bekijk bericht
De openbare weg is van iedereen, ook van degenen die met zulke zaken niet gediend zijn.
Niet steeds. Kijk naar betogingen of carnaval. Daar kan je ook niet met je auto dwars door rijden met het argument dat de openbare weg van iedereen is. Soms maken we plaats in de openbare ruimte voor de expressie van minderheden.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 02:59   #71
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bolleên Bekijk bericht
Niet steeds. Kijk naar betogingen of carnaval. Daar kan je ook niet met je auto dwars door rijden met het argument dat de openbare weg van iedereen is. Soms maken we plaats in de openbare ruimte voor de expressie van minderheden.
Ook tijdens betogingen worden mensen die in het openbaar seks hebben gearresteerd in België...
De publieke organisaties die hier dit soort zaken nog het meest benaderen gebeuren onder de regenboogvlag en inderdaad ook onder het oog van kinderen. En ook hier zijn er die dit ok en zelfs wenselijk vinden.
Ik behoor daar al vast niet toe...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 08:45   #72
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Je negeert mijn argumenten. Ik heb argumenten gemaakt over hoe kinderen dat ervaren en daar tegen kunnen. Ik heb argumenten gemaakt over hoe zo een street fair geen sexfeest is. Ik heb argumenten gemaakt over de gene, frustraties en obsessies die gekweekt wordt door sex hardnekkig in de doofpot te steken. Ik heb argumenten gemaakt over het feit dat kinderen altijd begeleid zullen zijn. Schoofzak heeft daar nog de geweldobsessie aan toegevoegd waar kinderen wel zonder problemen aan blootgesteld worden.

Argumenten genoeg hoor.

Er zijn organisaties die ijveren om dat event KNT te maken. Ze hebben petities gericht aan alle overheden, met inbegrip van Schwartsenegger toen die nog governator was. Geen enkel gevolg werd daar aan gegeven.
Ik concludeer daar uit dat de zaken allemaal zo erg niet zijn als ze in dat blog worden voorgesteld. Als er echt sprake zou zijn van kindermisbruik, dan treed de overheid op.

Je verwijt mij dat ik minimaliseer. Ik denk van jou het tegenovergestelde. Dat toont alleen maar aan dat wij anders over sex denken.

Ken je die mop van dat madammeke dat de politie riep vanwege openbare zedenschennis? De buren hebben open en bloot sex!
De politie komt kijken en ziet niks. Zegt dat madammeke "als ge boven op de kast kruipt en ge pakt deze verrekijker, dan ziet ge ze echt."

Ken je die scene uit "dances with wolves" waar het hele gezin in een wigwam woont en de ouders 's avonds sex hebben in die wigwam? Gasten in de wigwam, kinderen erbij.
De blanke keek eens vreemd toen hij dat zag, en krijgt een knipoog. De kinderen ligen te giechelen onder hun bizonvel "papa en mama zijn weer vies aan het doen. Proest."
Kinderen kunnen echt wel wat hebben.
Kinderen kunnen indd veel hebben. Maar ik vraag me af of een kind rijp genoeg is om het verschil te maken tussen een eenmalig jaarlijks evenement en wat gangbaar is. En is een kind voldoende rijp om nadien het verschil te maken tussen eigen seksualiteit beleving en wat het ziet? En is het kind voldoende rijp om het verschil te maken tussen de pacifistische acties op straat en een misbruik situatie nadien op school of op de sportclub of elders? Ik vrees dat je als ouder eerder iets verwarrend aanbiedt dan een lesje menselijke anatomie in actie.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 08:51   #73
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Sommige mensen worden hun ouderplicht ontzegd en dat zal wel niet altijd een vergissing zijn.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 09:22   #74
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Mag ik je mijn zoon voorstellen ?
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 09:51   #75
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Detail, het is een street fair. Dat is letterlijk vertaald straatmarkt of straatfestival. Als ik google earth/streetview moet geloven is de Folsom street een doodnormalestraat waar mensen wonen en KMO'tjes gevestigd zijn.
Probeer dan maar eens als ouder de ietsofwat XXX beelden uit de het blikveld van de kinderen te houden.
Of moeten de niet liefhebbers van dit soort van escapades gedurende dat publiek vertoon van "liefde" maar afbollen uit hun eigen woning/straat voor de periode?
Oud 16 december 2012, 10:12   #76
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Of moeten de niet liefhebbers van dit soort van escapades gedurende dat publiek vertoon van "liefde" maar afbollen uit hun eigen woning/straat voor de periode?
Goed idee.

Citaat:
Oud 16 december 2012, 10:14   #77
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Sommige mensen worden hun ouderplicht ontzegd en dat zal wel niet altijd een vergissing zijn.
Werden er de laatste tijd nog veel ouders uit hun rechten ontzet omwille van hun aanwezigheid om een gay pride?

Citaat:
Oud 16 december 2012, 10:16   #78
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Zelfde land, zelfde wetten,
zelfde katholieken, zelfde godsdienstfanaten,

het verschil niet zien tussen afschermen en beschermen ...

'Schietpartij gevolg van verbannen God'

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121215_042 .

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2012, 14:29   #79
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Goed idee.
Dat had ik nu kunnen verwachten. Bedankt voor de recht voor de rape opmerking.

Daarentegenover, U woont niet in Folsom street.
Oud 16 december 2012, 14:51   #80
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat had ik nu kunnen verwachten. Bedankt voor de recht voor de rape opmerking.

Daarentegenover, U woont niet in Folsom street.
In de straat waar mijn moeder woont, wordt jaarlijks het "lentefeest" van de lagere school georganiseerd. Drie dagen en nachten lang is dat daar een ondraaglijk lawaai. Mijn moeder verlaat elk jaar die drie dagen haar woning en komt bij ons logeren. Ze zou natuurlijk ook op dit forum kunnen komen zaniken en kankeren dat dat "lentefeest" moet verboden worden...

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be