Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2012, 10:58   #21
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
maar *KNIP* toch. BDW heeft toch zelf ook al aangegeven dat hij hervormingen wil zoals in Duitsland, ingevoerd onder Schroeder. Wat is nu het probleem eigenlijk? Let je feitelijk zelf wel op, wat je maakt jezelf weer onsterfelijk belachelijk
Schroeder heeft voor het afschaffen van het minimumloon gezorgd? Hij wil hervormingen zoals onder Merkel. Iets helemaal anders dus. Ik heb de zwoerd zichzelf ook nooit horen omschrijven als sociaal-democraat trouwens. Wel als zijnde een "echte sociale partij" waarop zowel links als rechts in de lach schoot.

Laatst gewijzigd door Akira : 17 december 2012 om 22:57.
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2012, 11:14   #22
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Schroeder heeft voor het afschaffen van het minimumloon gezorgd? Hij wil hervormingen zoals onder Merkel. Iets helemaal anders dus. Ik heb de zwoerd zichzelf ook nooit horen omschrijven als sociaal-democraat trouwens. Wel als zijnde een "echte sociale partij" waarop zowel links als rechts in de lach schoot.
Wat is er socialer dan zorgen dat mensen werk hebben?
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2012, 11:24   #23
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vernieuwing Bekijk bericht
Het dopgeld verhogen.
gerapporteerd als trolbericht.
Oud 17 december 2012, 11:33   #24
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schroeder heeft voor het afschaffen van het minimumloon gezorgd? .
En waar heeft BDW gepleit voor het afschaffen van de minimumlonen? Bron graag, als je dat kan staven, vraag ik hem meer info hierover aan hem op de volgende partijraad.

Als je dat niet kan staven, begin dan maar stilletjes uw muil te houden.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2012, 11:42   #25
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waar heeft BDW gepleit voor het afschaffen van de minimumlonen? Bron graag, als je dat kan staven, vraag ik hem meer info hierover aan hem op de volgende partijraad.

Citaat:
'Kijk naar Duitsland, dat is de locomotief van de Europese economie,' aldus De Wever. 'De sociale hervormingen waren er hard, maar werpen wel hun vruchten af.
Hier dus... Wat zou het anders betekenen?
En vraag het aub als je je held ontmoet. Zul je dan ook de eerlijkheid hebben het hier op het forum toe te geven?

Laatst gewijzigd door Tommm : 17 december 2012 om 11:43.
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2012, 11:58   #26
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat kan heel veel betekenen. Die hervormingen bestonden niet uit 1 one-solution-fits-all maar wel uit een hoop maatregelen die samen de duitse economie heractiveerd hebben. Minimumloon was daar maar een klein deeltje van, misschien bedoelt BDW iets compleet anders... afschaffen index, levenslang dopgeld en CAO's om maar iets te zeggen.
Oud 17 december 2012, 12:51   #27
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=177411

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2012, 13:12   #28
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En vraag het aub als je je held ontmoet. Zul je dan ook de eerlijkheid hebben het hier op het forum toe te geven?
sorry, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

Ik vraag u naar een bron waar BDW zegt dat hij de minimumlonen wil afschaffen en niets anders.

Dat BDW, net als verschillende mensen uit andere vlaamse partijen, graag een aantal maatregelen wil nemen zoals men in duitsland doet, dat weten we al langer en hebben we al op gealludeerd eerder in deze thread.

Ik vraag u dus daar niet naar. Ik vraag u naar een quote/opiniestuk/programmapunt/interview/videobeeld, .... waar BDW zegt dat hij de minimumlonen wil afschaffen.

Als u dat niet kan: bek dicht. Als u dat wel kan, zal ik hem hier met plezier over aanspreken.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2012, 20:54   #29
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
maar Stommm toch. BDW heeft toch zelf ook al aangegeven dat hij hervormingen wil zoals in Duitsland, ingevoerd onder Schroeder. Wat is nu het probleem eigenlijk? Let je feitelijk zelf wel op, wat je maakt jezelf weer onsterfelijk belachelijk
En dat op een moment dat zelfs Schröder publiekelijk oproept om 'zijn' hervormingen terug te schroeven. Dwazer kan niet.

Citaat:
‘In feite zijn we sociaal-democraten, genre Schröder (de voormalige Duitse bondskanselier, red.)'
Zoek de fout.

Laatst gewijzigd door Geert C : 17 december 2012 om 20:55.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2012, 22:35   #30
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik vraag u naar een bron waar BDW zegt dat hij de minimumlonen wil afschaffen en niets anders.

Dat BDW, net als verschillende mensen uit andere vlaamse partijen, graag een aantal maatregelen wil nemen zoals men in duitsland doet, dat weten we al langer en hebben we al op gealludeerd eerder in deze thread.

Ik vraag u dus daar niet naar. Ik vraag u naar een quote/opiniestuk/programmapunt/interview/videobeeld, .... waar BDW zegt dat hij de minimumlonen wil afschaffen.

Als u dat niet kan: bek dicht. Als u dat wel kan, zal ik hem hier met plezier over aanspreken.
Ok, vraag het uw vriend eens, dan weten we meer. Ik kan er niets over terugvinden. Hij heeft het nergens expliciet gezegd. Pesoonlijk twijfel ik niet aan de pefide intenties van die man maar je hebt gelijk, hij heeft het nergens publiekelijk gezegd.
Blij dat ook u nu de NVA verrijkt. Een echte aanwinst!
Waarom ik toch huiver bij de zwoerd zijn hang naar het Duits model.
Citaat:
Toch krijgt het Duitse model niet alleen lof. Duitsland telt 1,3 miljoen 'working poor', mensen die, hoewel ze werken, de eindjes nauwelijks aan elkaar kunnen knopen. Er wordt ook op gewezen dat mensen vaak niet beter worden van de zogenaamde mini-jobs. Bij die jobs mag niet meer dan 15 uur per week gewerkt worden. Het loon bedraagt maximaal 400 euro per maand.
bron:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=I93OPR4S
Oud 17 december 2012, 23:01   #31
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat ik niet begrijp, VrijeVlaming. Dit laatste bericht van je is heel atypisch voor je: het is intelligent, mooi verwoord, vrij van spelfouten... Heb je stiekem een hulplijn ingeschakeld?
Oud 28 december 2012, 23:44   #32
ZION
Banneling

Standaard

@vrije vlaming,

Zozo,u bent het Liesbeth ? Heb u altijd een wijf met ballen gevonden.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be