![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Schroeder heeft voor het afschaffen van het minimumloon gezorgd? Hij wil hervormingen zoals onder Merkel. Iets helemaal anders dus. Ik heb de zwoerd zichzelf ook nooit horen omschrijven als sociaal-democraat trouwens. Wel als zijnde een "echte sociale partij" waarop zowel links als rechts in de lach schoot.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Akira : 17 december 2012 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() gerapporteerd als trolbericht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dat niet kan staven, begin dan maar stilletjes uw muil te houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
En vraag het aub als je je held ontmoet. Zul je dan ook de eerlijkheid hebben het hier op het forum toe te geven?
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 17 december 2012 om 11:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Dat kan heel veel betekenen. Die hervormingen bestonden niet uit 1 one-solution-fits-all maar wel uit een hoop maatregelen die samen de duitse economie heractiveerd hebben. Minimumloon was daar maar een klein deeltje van, misschien bedoelt BDW iets compleet anders... afschaffen index, levenslang dopgeld en CAO's om maar iets te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag u naar een bron waar BDW zegt dat hij de minimumlonen wil afschaffen en niets anders. Dat BDW, net als verschillende mensen uit andere vlaamse partijen, graag een aantal maatregelen wil nemen zoals men in duitsland doet, dat weten we al langer en hebben we al op gealludeerd eerder in deze thread. Ik vraag u dus daar niet naar. Ik vraag u naar een quote/opiniestuk/programmapunt/interview/videobeeld, .... waar BDW zegt dat hij de minimumlonen wil afschaffen. Als u dat niet kan: bek dicht. Als u dat wel kan, zal ik hem hier met plezier over aanspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 17 december 2012 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blij dat ook u nu de NVA verrijkt. ![]() Waarom ik toch huiver bij de zwoerd zijn hang naar het Duits model. Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=I93OPR4S
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|