![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een seculiere moslim zou eventueel nog kunnen van mij maar dan nog, in hun mid-life vinden die dan soms toch nog hun geloof en dan zitten we weer even ver. Dan nog liever een Indiër, Congolees of gewoon lesbisch, alles beter dan een moslim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat ik Bonbon hier moet bijtreden. Het helpt niet om iemand die geboren is in een moslimcultuur te voorzien van een laagje westerse beschavings vernis. Dat slijt er gewoon terug af. De basisprincipes in zulke cultuur zijn totaal anders. Wij hoeven vb. geen christen te zijn om een monogame relatie voor te staan, desnoods seriële monogamie(maar dat is nooit het doel op zich). Iemand die opgegroeid is in een polygame maatschappij ziet er echter totaal geen graten in (ook als niet- of als ex-moslim) om een aantal graantjes aan de zijkant mee te pikken. Niet dat iemand uit de judeo-christelijke maatschappij dat niet zal doen, maar wij hebben wèl het besef dat het in feite niet HOORT. Daar zit een groot verschil tussen.
Net zogoed zijn er grote verschillen qua zogenaamde schaamtecultuur itt tot onze "eerlijkheid, opbiechten, schuldbekennen, vergeving" cultuur. Ook hier geldt weer dat het een rigoureuze regel is, maar ook hier is het basisprincipe totaal verschillend. En alhoewel het varkenslapje met bijhorend glaasje wijn voor Parsprototem een duidelijke richtlijn is, betwijfel ik of die toegevendheid (vanwege de would-be schoonzoon) voldoende is om die grote culturele basisprincipes te overbruggen. Mijn dochter heeft het tweemaal geprobeerd: turks en algerijns. De ene zeker ex-moslim (alvast aan het aantal glazen wijn te zien dat hij achteroversloeg), de andere naar eigen zeggen atheist, maar in een gesprek met mij over de kwalijke koranverzen toch helemaal niet zo Dawkins-vast. Ik heb hem geen varkensvlees + wijn voorgeschoteld want het was stoofvlees en hij moest nog rijden.... Maar het waren de serieuze culturele verschillen (vb. vrouwenrechten... niet te doen) die het probleem vormden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 december 2012 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkele jaren geleden trouwde de moeder van een vriend van mijn dochter met een Senegalese moslimman die al twee kinderen had bij een Belgische vrouw. De grootouders waren aanwezig bij dat zeer bescheiden moslimfeest. En die mensen zijn beginnen te wenen want die werden niet betrokken bij het ceremonie en begrepen er niets van (vreemde taal). Toen ik dat relaas hoorde van mijn dochter die aanwezig was, heb ik me voorgenomen om in plaats van te wenen, dat hele gedoe te voorkomen. Mensen van hier zijn soms te goedgelovig en te tam. We zijn niet fier genoeg op onze eigen cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als mijn dochter met een moslimman aan komt zetten, denk je dan echt dat ik gecharmeerd zal zijn omdat hij varkensgrillade eet en oude whiskey drinkt? Ik heb nog niks gezegd over de frequentie ervan en de gespreksonderwerpen. De hevige discussies zullen gevoerd worden met de dochter, dat staat vast, want ik ga geen duimbreed wijken voor islamitisch weet ik veel gedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mezelf sprekende:
Ik wijk voor geen enkel geloofsgeloof !!!! Kan men dat niet aanvaarden , da's dan hun probleem !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 december 2012 om 04:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je het lef hebt om fier te zijn op je vlaamse roots, vlieg je onmiddellijk in het extreme verdomhoekje. Zo'n mentaliteit blijft niet onbestraft.....en de prijs ervan is hoog. Héél hoog.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen sowieso meer fier zijn op onze cultuur dan Moslims uit gelijk welk land want we staan cultureel, moreel en economisch pakken verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat er quasi geen enkel huwelijk tussen een Vlaamse vrouw en een moslim man stand houdt, misschien enkel als de vrouw zich compleet onderwerpt, moslima wordt en geen probleem heeft met het overspel van haar man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Oh absoluut! Daar ben ik het volledig mee eens maar de manier waarop de overheid de hele situatie manipuleert ten voordele van de fascistische moslimideologie, is naast walgelijk ook - spijtig genoeg - heel efficiënt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het element 'onderdrukking' is té prominent aanwezig om gezonde (liefdes)relaties te kunnen uitbouwen in die verdomde ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen dat zeker. Maar zorg er alvast maar voor dat Yussef van het racistencentrum daar geen weet van krijgt of je bent een neo-nazi.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil uwe whisky al ni meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hopla! weer vier racisten achter tralies - het is niet voor lang, en het meisje zal bang afwachten tegen dat ze (vervroegd) vrijkomen, maar het is toch een begin. Waarom sturen ze zulke mensen niet ineens terug naar hun heimweeland?
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen meende men nog dat de "arabische lente" democratie ging brengen en kregen ze in eerste instantie géén asiel. Dat terwijl de afrikaanse die-hard moslims voor hun neus huppeldepup binnenmochten en men in het asielcentrum zelfs alle moeite deed om hun (kleine) kinderen toch maar zoveel mogelijk arabische en islamitische gebruiken aan te leren.... Die mensen verschoten zich een bult, wisten totaal niet hoe erg de islamisering hier al was doorgedrongen. Uiteindelijk hebben ze dus wel kunnen bewijzen dat er niks "lente" aan de islamitische machtsovername in Noord-Afrika te bespeuren valt. Tunesië staat op het punt van een burgeroorlog: http://ejbron.wordpress.com/2012/12/...ia/#more-31243
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2012 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de islamitische revoluties de vrijheden meer beperkt hebben is nu inderdaad wel duidelijk, maar het was noodzakelijk vind ik. Er zijn nu genoeg ongelovigen om een tegenwicht te bieden en Iran heeft ze geleerd om de moslims niet te laten begaan zonder strijd, nu moeten de moslims enkel nog verstaan dat bij een democratie de meerderheid de minderheid niet mag uitschakelen, minderheden moeten beschermd worden. Syrië is evenwel verloren, daar zal een genocide gebeuren vergelijkbaar met de 2e wereldoorlog. Misschien zal de Navo die nog kunnen inperken maar ik vrees ervoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit eens een illegale Kosovaar in dienst gehad als tuinman, zijn vrouw een paar maal als poetsvrouw. Ze waren gevluchte "christenen" beweerde ze. Toen ze me vroeg wat O.L.Hemelvaart was twijfelde ik wel aan dat "christen" maar kom, ik dacht dat ze de vertaling niet begreep; Ze heeft wel die acht jaar kunnen poetsen in een kerk. Kinderen werden totaal onbeleefd opgevoed (goedwillende mensen zorgden ervoor dat ze toch nog meekonden met jeugd- en sportkampen voor vrijzinnige jeugd, helemaal extra. Ze kwamen zelfs niet opdagen ofwel gingen ze mee en misdroegen ze zich zo dat ze terug naar huis werden gestuurd.). Achteraf, na hun regularisatie (ze waren hier acht jaar illegaal) bleken ze gewoon moslim te zijn. Citaat:
Egypte gaat dinsdag stemmen voor volledige sharia (zogezegd helemaal democratisch), afschaffing van grondwet. Tunesië (hier amper of geen nieuws) staat op punt om een burgeroorlog te beginnen (rechtstreekse info van mensen die er wonen) Over welke "lente" heb je het? Citaat:
|||
![]() |
![]() |