Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2012, 17:06   #41
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Dat is geen aanbod maar een 'nemen-of- te laten' optie voor moslims. Zo'n kerel zal ook de kat en de hond moeten verdragen. Ik ga geen moeite doen om die in de garage op te sluiten zoals ik doe als kleuters op bezoek komen en nog niet rijp zijn voor dieren die half zo groot zijn als zichzelf.

Voor niet-moslims komt het niet ter sprake.

Een familie achter een Vlaamse jonge man is meestal niet opdringerig en als ouders weten we dat een relatie jaren kan duren maar uiteindelijk ook kan uitblussen; dat is deel van het leven.

Maar met moslims ...

ps. Mijn dochter heeft al een relatie.
Lap,de moslims krijgen 12 jaar oude whisky,een goed stuk vlees en de Vlaming niks.Dat is niet eerlijk.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2012, 09:14   #42
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Als mijn dochter een relatie zou willen hebben met een moslim dan zal hij zich moeten aanpassen. Niet andersom. Kan dat niet dan zal ze tijdelijk uit mijn zicht verdwijnen om misschien nadien terug te komen. De deur staat altijd open.

Ik stel de wetten voor mezelf en mijn leefsfeer.My home is my castle. De vanzelfsprekendheid waarbij moslimfamilies denken dat een niet-moslim zich gaat bekeren en zich als vrouw aanpast, volg ik niet.Ik zou zelfs durven een waarborg te eisen van 100.000 euro op z'n minst.Zodat ik nadien wanneer de relatie is uitgeblust, er geen onkosten aan overhoud.
Plus ondertekening van een contract bij de notaris dat eventuele kinderen haar naam dragen en niet van de vader. En dat zij in alle omstandighedende de kinderen behoudt.
Daar moet over gediscussieerd worden met een twaalfjaar oude en de varkensgrillade in een saus met rode wijn en champignons en veel look. En goeie boter.

Ik draai dus gewoon de rollen om.
Dat is hetzelfde als vragen z'n geloof op te geven, je kunt dus even goed eerlijk zijn en je dochter die relatie verbieden. Die zal dan eventueel op de vlucht slaan met haar moslim, 5 kinderen krijgen en dagelijks 'r portie slaag want ze kan niet meer weg.

Een seculiere moslim zou eventueel nog kunnen van mij maar dan nog, in hun mid-life vinden die dan soms toch nog hun geloof en dan zitten we weer even ver. Dan nog liever een Indiër, Congolees of gewoon lesbisch, alles beter dan een moslim.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2012, 09:57   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik vrees dat ik Bonbon hier moet bijtreden. Het helpt niet om iemand die geboren is in een moslimcultuur te voorzien van een laagje westerse beschavings vernis. Dat slijt er gewoon terug af. De basisprincipes in zulke cultuur zijn totaal anders. Wij hoeven vb. geen christen te zijn om een monogame relatie voor te staan, desnoods seriële monogamie(maar dat is nooit het doel op zich). Iemand die opgegroeid is in een polygame maatschappij ziet er echter totaal geen graten in (ook als niet- of als ex-moslim) om een aantal graantjes aan de zijkant mee te pikken. Niet dat iemand uit de judeo-christelijke maatschappij dat niet zal doen, maar wij hebben wèl het besef dat het in feite niet HOORT. Daar zit een groot verschil tussen.

Net zogoed zijn er grote verschillen qua zogenaamde schaamtecultuur itt tot onze "eerlijkheid, opbiechten, schuldbekennen, vergeving" cultuur. Ook hier geldt weer dat het een rigoureuze regel is, maar ook hier is het basisprincipe totaal verschillend.

En alhoewel het varkenslapje met bijhorend glaasje wijn voor Parsprototem een duidelijke richtlijn is, betwijfel ik of die toegevendheid (vanwege de would-be schoonzoon) voldoende is om die grote culturele basisprincipes te overbruggen.

Mijn dochter heeft het tweemaal geprobeerd: turks en algerijns. De ene zeker ex-moslim (alvast aan het aantal glazen wijn te zien dat hij achteroversloeg), de andere naar eigen zeggen atheist, maar in een gesprek met mij over de kwalijke koranverzen toch helemaal niet zo Dawkins-vast. Ik heb hem geen varkensvlees + wijn voorgeschoteld want het was stoofvlees en hij moest nog rijden....
Maar het waren de serieuze culturele verschillen (vb. vrouwenrechten... niet te doen) die het probleem vormden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 december 2012 om 10:02.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2012, 13:15   #44
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vrees dat ik Bonbon hier moet bijtreden. Het helpt niet om iemand die geboren is in een moslimcultuur te voorzien van een laagje westerse beschavings vernis. Dat slijt er gewoon terug af. De basisprincipes in zulke cultuur zijn totaal anders. Wij hoeven vb. geen christen te zijn om een monogame relatie voor te staan, desnoods seriële monogamie(maar dat is nooit het doel op zich). Iemand die opgegroeid is in een polygame maatschappij ziet er echter totaal geen graten in (ook als niet- of als ex-moslim) om een aantal graantjes aan de zijkant mee te pikken. Niet dat iemand uit de judeo-christelijke maatschappij dat niet zal doen, maar wij hebben wèl het besef dat het in feite niet HOORT. Daar zit een groot verschil tussen.

Net zogoed zijn er grote verschillen qua zogenaamde schaamtecultuur itt tot onze "eerlijkheid, opbiechten, schuldbekennen, vergeving" cultuur. Ook hier geldt weer dat het een rigoureuze regel is, maar ook hier is het basisprincipe totaal verschillend.

En alhoewel het varkenslapje met bijhorend glaasje wijn voor Parsprototem een duidelijke richtlijn is, betwijfel ik of die toegevendheid (vanwege de would-be schoonzoon) voldoende is om die grote culturele basisprincipes te overbruggen.

Mijn dochter heeft het tweemaal geprobeerd: turks en algerijns. De ene zeker ex-moslim (alvast aan het aantal glazen wijn te zien dat hij achteroversloeg), de andere naar eigen zeggen atheist, maar in een gesprek met mij over de kwalijke koranverzen toch helemaal niet zo Dawkins-vast. Ik heb hem geen varkensvlees + wijn voorgeschoteld want het was stoofvlees en hij moest nog rijden....
Maar het waren de serieuze culturele verschillen (vb. vrouwenrechten... niet te doen) die het probleem vormden.
Tja,dat krijg je als het onderwijs jarenlang respect voor andere culturen in het hoofdje van jonge meisjes pompt.Mechelen loopt vol jonge verdraagzaampjes die aanpappen met de dealers.Dégoutant.
Oud 19 december 2012, 13:20   #45
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...21127_00383179
Dergelijke vreemdelingen die hier toestromen en zich hier nestelen op onze kosten in de hoop op een beter leven zouden het land moeten uitgewezen worden zodra ze een dergelijke mentaliteit vertonen! Huwen met een ongelovig varken, wat dacht je wel!
Is het dat wat we "multicul" en "mensenrechten" moeten noemen?
Nu gaat men er weer miljoenen belastingsgeld tegenaan smijten aan gerechtskosten, gevangeniskosten en nu en straks nog een hoop ocmw-kosten voor familie en gelijkgezinden zeker?
http://forum.politics.be/showthread....ituele+moorden
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 23:08   #46
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dat is hetzelfde als vragen z'n geloof op te geven, je kunt dus even goed eerlijk zijn en je dochter die relatie verbieden. Die zal dan eventueel op de vlucht slaan met haar moslim, 5 kinderen krijgen en dagelijks 'r portie slaag want ze kan niet meer weg.

Een seculiere moslim zou eventueel nog kunnen van mij maar dan nog, in hun mid-life vinden die dan soms toch nog hun geloof en dan zitten we weer even ver. Dan nog liever een Indiër, Congolees of gewoon lesbisch, alles beter dan een moslim.
Een relatie verbieden zal ik nooit doen. Maar medewerking verlenen er aan hoeft ook niet.

Enkele jaren geleden trouwde de moeder van een vriend van mijn dochter met een Senegalese moslimman die al twee kinderen had bij een Belgische vrouw. De grootouders waren aanwezig bij dat zeer bescheiden moslimfeest. En die mensen zijn beginnen te wenen want die werden niet betrokken bij het ceremonie en begrepen er niets van (vreemde taal).
Toen ik dat relaas hoorde van mijn dochter die aanwezig was, heb ik me voorgenomen om in plaats van te wenen, dat hele gedoe te voorkomen.
Mensen van hier zijn soms te goedgelovig en te tam. We zijn niet fier genoeg op onze eigen cultuur.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2012, 23:40   #47
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

Tuurlijk dat een zo eenmalig etentje helemaal niks vertelt. Mijn eerste echtgenoot was een Algerijn die de rode wijn heel duchtig achterover sloeg. Hij is een keer naar een kerstfeest gekomen, weet ik nog. Ik wist helemaal niks over moslims en mijn familie nog minder. Gelukkig ben ik met minnelijke schikking heel vlot kunnen scheiden na anderhalf jaar en meneer had zijn papieren. De huwelijksreis in Algerije was een cultuurshock. Ik was te jong en volledig onvoorbereid. Nadien is hij getrouwd met een jonge Algerijnse die is overgekomen en hebben ze een zoon en een dochter gekregen, en enkele jaren nadien hoor ik dat hij zijn vrouw door het venster heeft willen gooien en dat ze gescheiden zijn en zij in een 'Blijf van mijn lijf' huis is terechtgekomen. En een tijdje nadien hoor ik dat hij overleden is aan een ziekte. Ondertussen was hij een vrome moslim geworden...

Dus als mijn dochter met een moslimman aan komt zetten, denk je dan echt dat ik gecharmeerd zal zijn omdat hij varkensgrillade eet en oude whiskey drinkt? Ik heb nog niks gezegd over de frequentie ervan en de gespreksonderwerpen.

De hevige discussies zullen gevoerd worden met de dochter, dat staat vast, want ik ga geen duimbreed wijken voor islamitisch weet ik veel gedoe.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2012, 04:10   #48
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Voor mezelf sprekende:
Ik wijk voor geen enkel geloofsgeloof !!!!
Kan men dat niet aanvaarden , da's dan hun probleem !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 december 2012 om 04:20.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2012, 07:55   #49
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een relatie verbieden zal ik nooit doen. Maar medewerking verlenen er aan hoeft ook niet.

Enkele jaren geleden trouwde de moeder van een vriend van mijn dochter met een Senegalese moslimman die al twee kinderen had bij een Belgische vrouw. De grootouders waren aanwezig bij dat zeer bescheiden moslimfeest. En die mensen zijn beginnen te wenen want die werden niet betrokken bij het ceremonie en begrepen er niets van (vreemde taal).
Toen ik dat relaas hoorde van mijn dochter die aanwezig was, heb ik me voorgenomen om in plaats van te wenen, dat hele gedoe te voorkomen.
Mensen van hier zijn soms te goedgelovig en te tam. We zijn niet fier genoeg op onze eigen cultuur.
Dat wordt er wel van kleinsaf aan ingepompt hé, dat wij niet echt een cultuur hebben om fier op te zijn.

Als je het lef hebt om fier te zijn op je vlaamse roots, vlieg je onmiddellijk in het extreme verdomhoekje.

Zo'n mentaliteit blijft niet onbestraft.....en de prijs ervan is hoog. Héél hoog.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2012, 08:35   #50
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Dat wordt er wel van kleinsaf aan ingepompt hé, dat wij niet echt een cultuur hebben om fier op te zijn.

Als je het lef hebt om fier te zijn op je vlaamse roots, vlieg je onmiddellijk in het extreme verdomhoekje.

We mogen sowieso meer fier zijn op onze cultuur dan Moslims uit gelijk welk land want we staan cultureel, moreel en economisch pakken verder.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2012, 08:43   #51
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht

Zo'n mentaliteit blijft niet onbestraft.....en de prijs ervan is hoog. Héél hoog.
Dat isinderdaad een feit, als een Vlaming trouwt met een buitenlander is het altijd de godsdienst van de buitenlander die primeert bij het huwelijk. Ik ben ook wel zo, m'n vrouw is gematigd katholiek dus de kinderen gaan naar katholieke scholen en feesten. Maar het is gelukkig ook niet meer dan dat, mij heeft zo'n opvoeding alvast niet katholiek gemaakt, wel integendeel dus ik maak me geen zorgen. Om Life Of Brian te begrijpen moet je eerst de katholieken kennen dus het is geen verloren opvoeding.

Ik denk dat er quasi geen enkel huwelijk tussen een Vlaamse vrouw en een moslim man stand houdt, misschien enkel als de vrouw zich compleet onderwerpt, moslima wordt en geen probleem heeft met het overspel van haar man.
Oud 21 december 2012, 08:45   #52
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We mogen sowieso meer fier zijn op onze cultuur dan Moslims uit gelijk welk land want we staan cultureel, moreel en economisch pakken verder.
Oh absoluut! Daar ben ik het volledig mee eens maar de manier waarop de overheid de hele situatie manipuleert ten voordele van de fascistische moslimideologie, is naast walgelijk ook - spijtig genoeg - heel efficiënt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 21 december 2012, 08:52   #53
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat isinderdaad een feit, als een Vlaming trouwt met een buitenlander is het altijd de godsdienst van de buitenlander die primeert bij het huwelijk. Ik ben ook wel zo, m'n vrouw is gematigd katholiek dus de kinderen gaan naar katholieke scholen en feesten. Maar het is gelukkig ook niet meer dan dat, mij heeft zo'n opvoeding alvast niet katholiek gemaakt, wel integendeel dus ik maak me geen zorgen. Om Life Of Brian te begrijpen moet je eerst de katholieken kennen dus het is geen verloren opvoeding.

Ik denk dat er quasi geen enkel huwelijk tussen een Vlaamse vrouw en een moslim man stand houdt, misschien enkel als de vrouw zich compleet onderwerpt, moslima wordt en geen probleem heeft met het overspel van haar man.
Da's het grote verschil BonBon: katholieken, zeker de gematigden, zijn geen dwingelands en hebben genoeg gezond verstand om een beetje (of zelfs een beetje meer dan 'een beetje') geloof niet tussen de liefde en de relatie te laten komen. Een niet-moslims respecteert ook zijn of haar partner, zelfs al hangt die niet hetzelfde geloof aan.

Het element 'onderdrukking' is té prominent aanwezig om gezonde (liefdes)relaties te kunnen uitbouwen in die verdomde ideologie.
Oud 21 december 2012, 09:37   #54
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
We mogen dat zeker. Maar zorg er alvast maar voor dat Yussef van het racistencentrum daar geen weet van krijgt of je bent een neo-nazi.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 21 december 2012, 11:27   #55
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk dat een zo eenmalig etentje helemaal niks vertelt. Mijn eerste echtgenoot was een Algerijn die de rode wijn heel duchtig achterover sloeg. Hij is een keer naar een kerstfeest gekomen, weet ik nog. Ik wist helemaal niks over moslims en mijn familie nog minder. Gelukkig ben ik met minnelijke schikking heel vlot kunnen scheiden na anderhalf jaar en meneer had zijn papieren. De huwelijksreis in Algerije was een cultuurshock. Ik was te jong en volledig onvoorbereid. Nadien is hij getrouwd met een jonge Algerijnse die is overgekomen en hebben ze een zoon en een dochter gekregen, en enkele jaren nadien hoor ik dat hij zijn vrouw door het venster heeft willen gooien en dat ze gescheiden zijn en zij in een 'Blijf van mijn lijf' huis is terechtgekomen. En een tijdje nadien hoor ik dat hij overleden is aan een ziekte. Ondertussen was hij een vrome moslim geworden...

Dus als mijn dochter met een moslimman aan komt zetten, denk je dan echt dat ik gecharmeerd zal zijn omdat hij varkensgrillade eet en oude whiskey drinkt? Ik heb nog niks gezegd over de frequentie ervan en de gespreksonderwerpen.

De hevige discussies zullen gevoerd worden met de dochter, dat staat vast, want ik ga geen duimbreed wijken voor islamitisch weet ik veel gedoe.
Eikkés,dus aan het feit dat jij dom was hebben we meer dan 2 steuntrekkers te danken.Ben je niet beschaamd?Je mag ze zelf onderhouden verdomme.
Ik wil uwe whisky al ni meer.
Oud 22 december 2012, 08:22   #56
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

en hopla! weer vier racisten achter tralies - het is niet voor lang, en het meisje zal bang afwachten tegen dat ze (vervroegd) vrijkomen, maar het is toch een begin. Waarom sturen ze zulke mensen niet ineens terug naar hun heimweeland?

Citaat:
Sayhood E.H. (70), Resmieh F. (59) en hun zonen Mohamed (41) en Ali (30) zijn in beroep zwaarder bestraft voor de onmenselijke behandeling van hun dochter en zus. Ze hadden haar geslagen en met een hamer bewerkt omdat ze wilde trouwen met een Belg. Hun fanatieke houding getuigde volgens het hof van een extreme onverdraagzaamheid tegenover de westerse maatschappij.

Het Iraakse gezin was in 2002 naar België gekomen. Dochter Aseel (27) raakte in tegenstelling tot haar ouders en broers goed geïntegreerd en kreeg een relatie met Peter. De beklaagden vonden dat ze de eer van de familie bezoedelde, maar Aseel weigerde om hem op te geven.

In 2010 zocht ze weer toenadering, want ze was verloofd en hoopte op hun zege. Ze werd echter zwaar onder druk gezet om de relatie te beëindigen. Aseel hield voet bij stuk en werd daarom op 30 augustus 2010 opgesloten in de ouderlijke woning in Mortsel.

'Slechte moslim'
De vrouw werd geslagen, gebeten en aan de haren getrokken. Moeder sloeg haar zelfs met een hamer op de handen en de knie. Ze scholden haar uit voor "hoer" en "slechte moslim" en bedreigden haar meermaals met de dood. Een dag later kon ze de politie verwittigen en erger voorkomen.

De beklaagden hadden in eerste aanleg drie jaar cel, waarvan de helft met uitstel, gekregen. Het hof maakte daar voor de vader en zijn zonen vier jaar effectief van en voor de moeder veertig maanden. Voor alle vier werd de onmiddellijke aanhouding bevolen.
http://www.vandaag.be/binnenland/112...te-moslim.html

Oud 22 december 2012, 10:42   #57
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
en hopla! weer vier racisten achter tralies - het is niet voor lang, en het meisje zal bang afwachten tegen dat ze (vervroegd) vrijkomen, maar het is toch een begin. Waarom sturen ze zulke mensen niet ineens terug naar hun heimweeland?

http://www.vandaag.be/binnenland/112...te-moslim.html
Ik begrijp het niet, het zijn harde moslims dus op welke basis hebben ze dan politiek asiel gekregen? Die zijn op hun plaats in Irak, het zijn juist ongelovigen en homo's die daar asiel moeten krijgen, niet de moslims.
Oud 22 december 2012, 10:51   #58
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik begrijp het niet, het zijn harde moslims dus op welke basis hebben ze dan politiek asiel gekregen? Die zijn op hun plaats in Irak, het zijn juist ongelovigen en homo's die daar asiel moeten krijgen, niet de moslims.
NEENEE Bonbon, moslims krijgen zelfs voorrang bij asielprocedures. Dit weet ik nu zelf van een gevluchte ex-moslim die met zijn gezin asiel aanvroeg in Nederland. Hij was politiek actief geweest en vreesde echt voor zijn leven, nadat hij was gefolterd en al maanden huisarrest had gekregen.

Toen meende men nog dat de "arabische lente" democratie ging brengen en kregen ze in eerste instantie géén asiel. Dat terwijl de afrikaanse die-hard moslims voor hun neus huppeldepup binnenmochten en men in het asielcentrum zelfs alle moeite deed om hun (kleine) kinderen toch maar zoveel mogelijk arabische en islamitische gebruiken aan te leren.... Die mensen verschoten zich een bult, wisten totaal niet hoe erg de islamisering hier al was doorgedrongen.

Uiteindelijk hebben ze dus wel kunnen bewijzen dat er niks "lente" aan de islamitische machtsovername in Noord-Afrika te bespeuren valt.
Tunesië staat op het punt van een burgeroorlog:

http://ejbron.wordpress.com/2012/12/...ia/#more-31243

Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2012 om 10:52.
Oud 22 december 2012, 12:08   #59
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
NEENEE Bonbon, moslims krijgen zelfs voorrang bij asielprocedures. Dit weet ik nu zelf van een gevluchte ex-moslim die met zijn gezin asiel aanvroeg in Nederland. Hij was politiek actief geweest en vreesde echt voor zijn leven, nadat hij was gefolterd en al maanden huisarrest had gekregen.

Toen meende men nog dat de "arabische lente" democratie ging brengen en kregen ze in eerste instantie géén asiel. Dat terwijl de afrikaanse die-hard moslims voor hun neus huppeldepup binnenmochten en men in het asielcentrum zelfs alle moeite deed om hun (kleine) kinderen toch maar zoveel mogelijk arabische en islamitische gebruiken aan te leren.... Die mensen verschoten zich een bult, wisten totaal niet hoe erg de islamisering hier al was doorgedrongen.

Uiteindelijk hebben ze dus wel kunnen bewijzen dat er niks "lente" aan de islamitische machtsovername in Noord-Afrika te bespeuren valt.
Tunesië staat op het punt van een burgeroorlog:

http://ejbron.wordpress.com/2012/12/...ia/#more-31243
Blijft de vraag, waarom aanvaarden ze moslims voor politiek asiel? Die worden daar toch niet onderdrukt, integendeel.

Dat de islamitische revoluties de vrijheden meer beperkt hebben is nu inderdaad wel duidelijk, maar het was noodzakelijk vind ik. Er zijn nu genoeg ongelovigen om een tegenwicht te bieden en Iran heeft ze geleerd om de moslims niet te laten begaan zonder strijd, nu moeten de moslims enkel nog verstaan dat bij een democratie de meerderheid de minderheid niet mag uitschakelen, minderheden moeten beschermd worden.

Syrië is evenwel verloren, daar zal een genocide gebeuren vergelijkbaar met de 2e wereldoorlog. Misschien zal de Navo die nog kunnen inperken maar ik vrees ervoor.
Oud 22 december 2012, 12:28   #60
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijft de vraag, waarom aanvaarden ze moslims voor politiek asiel? Die worden daar toch niet onderdrukt, integendeel.
zolang ze niet willen weten wat islam inhoudt, krijg je zulke ridicule toestanden;
Ik heb ooit eens een illegale Kosovaar in dienst gehad als tuinman, zijn vrouw een paar maal als poetsvrouw. Ze waren gevluchte "christenen" beweerde ze. Toen ze me vroeg wat O.L.Hemelvaart was twijfelde ik wel aan dat "christen" maar kom, ik dacht dat ze de vertaling niet begreep;
Ze heeft wel die acht jaar kunnen poetsen in een kerk. Kinderen werden totaal onbeleefd opgevoed (goedwillende mensen zorgden ervoor dat ze toch nog meekonden met jeugd- en sportkampen voor vrijzinnige jeugd, helemaal extra. Ze kwamen zelfs niet opdagen ofwel gingen ze mee en misdroegen ze zich zo dat ze terug naar huis werden gestuurd.).
Achteraf, na hun regularisatie (ze waren hier acht jaar illegaal) bleken ze gewoon moslim te zijn.

Citaat:
Dat de islamitische revoluties de vrijheden meer beperkt hebben is nu inderdaad wel duidelijk, maar het was noodzakelijk vind ik. Er zijn nu genoeg ongelovigen om een tegenwicht te bieden en Iran heeft ze geleerd om de moslims niet te laten begaan zonder strijd, nu moeten de moslims enkel nog verstaan dat bij een democratie de meerderheid de minderheid niet mag uitschakelen, minderheden moeten beschermd worden.
Ik vrees dat u zich teveel door de gekleurde pers heeft laten inpakken.
Egypte gaat dinsdag stemmen voor volledige sharia (zogezegd helemaal democratisch), afschaffing van grondwet.
Tunesië (hier amper of geen nieuws) staat op punt om een burgeroorlog te beginnen (rechtstreekse info van mensen die er wonen)

Over welke "lente" heb je het?

Citaat:
Syrië is evenwel verloren, daar zal een genocide gebeuren vergelijkbaar met de 2e wereldoorlog. Misschien zal de Navo die nog kunnen inperken maar ik vrees ervoor.
Syrië zou er beter van af zijn als Assad aan de macht blijft. Anders worden we overspoeld door horden Syrische christenen en andere niet-moslims als de moslimbroederschap ook daar het pleit wint.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be