![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de mensen daar mee moeten leren leven, dat klopt niet. De mensen mogen zelf kiezen met wat ze moeten leven. Overigens vroeg ik me af of kleinkinderen van mensen die hun straf uitgezeten hebben, ook zo opgejaagd moeten worden (als ge begrijpt wat ik bedoel niewaar ...) Ik klaag mevr Dutroux niet aan; ik klaag het systeem aan dat blijkbaar niet kan voldoen aan het rechtvaardigheidsgevoel van de mensen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval heeft MM de mogelijkheid om enorme schadeclaims in te dienen tegen al wie haar publiek aanvalt.
Dit is namelijk illegaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Ze moeten wel eerst voorbij haar bodyguards geraken, waarvan ik nog steeds niet weet hoe ze die kan vergoeden, aangezien ze bij de "arme Klaren" woont en zogezegd geen halve frank heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals de bende van Nijvel: dat waren zeker niet Haemers & De Staercke. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt er dat zij die inhuurde? 't Kan best zijn dat die er bij lopen om andere mensen er van te weerhouden criminele feiten te plegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik eens kort nadenk over deze zaak: het is gewoonweg een slag in het gezicht van de nabestaanden dat dit takkewijf vrij rondloopt en gaat flaneren in Knokke. Ze zou geen rotte cent mogen bezitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze werkt voor haar centen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit valt namelijk onder laster en eerroof. Kranten mogen ook enkel maar uw naam afdrukken na de veroordeling, voordien mag men enkel de initialen gebruiken. Wanneer een straf gedaan is mag men dit niet meer ten nadele van die persoon inbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, 't zou de eerste crimineel niet zijn die in de politiek gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft zich onvermogend laten verklaren en kan zogezegd niet betalen. Dat is wel een misdaad als het gelogen is. Er zitten hier types op het forum die frauderende ondernemers aan de schandpaal zouden nagelen maar zo'n monster zouden ze wel verdedigen? Wat voor dubbele moraal is dat? Mensen als Martin zouden echt niet mogen vrijkomen imo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, een rekening niet betalen is geen misdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja het is gewoon zo.
Hoewel de uitspraak openbaar is heeft een privé persoon geen toegang tot die gegevens en wanneer de pers die gegevens wenst bij te houden of te gebruiken moet men de persoon in kwestie hiervan op de hoogte houden met het doel hiervan. En voor de rest is dat dus gewoon laster en eerroof en een zware hindernis op de weg naar rehabilitatie; MM kan die dus allemaal aanklagen. Immers er is geen rehabilitatie mogelijk als men die persoon telkens publiek veroordeeld (en in haar geval stalkt zelfs) Laatst gewijzigd door Mambo : 22 december 2012 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mé aids bij of gewoen? Ik zou er , moest ik de baas van die friettent zijn, een goed pak rattenvergif tussen draaien.
Laatst gewijzigd door Garry : 23 december 2012 om 00:29. |
![]() |
![]() |