![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En hij had m'n tweede fout vergeten? Persoonllijk ipv persoonlijk
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die jeugd heeft inderdaad niets te maken met de wetten die toen gemaakt werden. Die wetten zijn het probleem, die wetten zullen de ondergang van dit land worden.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, men zegt al lang dat België gaat splitsen en we wonen nog steeds in België. De realiteit is dat de meeste Vlamingen geen splitsing van het land willen, misschien zou het voor u, als Vlaams-Nationalist, te begrijpen juist WAAROM het zo is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke evolutie hebt u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hoort genoeg met België als het kan, zonder als het moet. Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Ik ben geen Vlaams-nationalist, hoeveel keer moet ik dat nog zeggen? Moet ik er tekeningskes bij maken? Tu veux que je le dise en Français? Vlaanderen of België is mij om't even zodra het democratisch is.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is niet of de roi gelijk heeft of niet, volgens jou of mijn toevallige politieke overtuiging.
Het probleem is dat de roi, die niet verkozen is, volgens democratische normen naar Westers model, zich onthoudt van politieke uitspraken. Voor alle andere nonsens over of wij nu b. zijn of niet, verwijs ik graag naar de laatste regeringsvorming. Met de bedenking: hoe gaat het gaan met de volgende ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 december 2012 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, is dat de "koning"?
Ik luister al jaren naar die zot niet meer. Ik dacht dat het een clown was van een of ander circus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve de democratie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Volgens mij probeert die jood zijn eigen hachje ( en dat van de andere coburgparasieten) te redden.
Piss off systeem-lintworm |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of le roi beseft hoezeer hij hiermee in zijn eigen vel en dat van zijn meute snijdt. Door dit soort onzinnig gebral jaagt hij de veelgeplaagde Vlaming die het linkse gezeur compleet moet is nog meer in de gordijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gebeurde voor alle duidelijkheid met goedkeuring van een premier die niet mijn premier is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 24 december 2012 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |