![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Miljarden jaren? Binnen 3 miljard jaar botst onze Melkweg met een andere, in minder dan 1 miljard jaar is onze Melkweg al uitgestorven van leven, de mensheid heeft nog een 1000 jaar te leven op deze planeet maar het kan ook maar 50 jaar zijn of een paar als we ons best doen. Laatst gewijzigd door BonBon : 25 december 2012 om 16:33. |
|
|
|
|
|
|
#742 |
|
Banneling
|
De mensheid is een nietig wezen, nog geen zandkorreltje in het geheel van de kosmos. Het getuigden grootheidswaanzin of angst om te denken dat we voor een eventueel opperwezen meer zijn dan dat, een zandkorrel.
|
|
|
|
|
|
#743 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#744 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is voor mij fascinerend dat autisten andere verbindingen hebben, dat onze hersenen andere verbindingen leggen als we eenmaal leren lezen en schrijven. Informatie bewaren zie ik wel gebeuren maar de werking van de hersens simuleren is natuurlijk een andere zaak. |
|
|
|
|
|
|
#745 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het feit is dat de hersenen alles regelen in het lichaam via allerlei verbindingen. Electrische impulsen, maar hoe werken die electrische impulsen precies ? Dat zijn toch neurotransmitters (chemische stofjes) als ik me niet vergis ? Allemaal chemie. En daar gaan nog honderden, misschien duizenden jaren overgaan, eer we het helemaal snappen. Hoe is een herinnering in de hersenen dan opgeslagen ? Is elke herinnering op zich ook een unieke chemische verbinding ?
|
|
|
|
#746 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mag ik uit uw stelling opmaken dat alle thans levende soorten kunnen leren? Of is alleen de omgeving van de mens veranderd? |
|
|
|
|
|
|
#747 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ruimteschepen zijn weer gewoon natuurlijk, technisch, natuurwetenschappelijk. En het is een filosofische godsleer, niet een godsdienst in de gebruikelijke gelovige zin. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus in die tijd moeten we in ieder geval van de aarde af zijn. En voor het werkelijk veroveren van het heelal en het ombouwen van sterren en planeten tot ruimteschepen hebben we zelfs triljoenen jaren de tijd. Wel kan het zijn dat de mensheid het hier verprutst op aarde (en daar zijn we al hard mee bezig), maar dan nog zullen andere levende planeten die taak volbrengen. En zelfs in het uitzonderlijke geval dat ons heelal het niet voor elkaar krijgt, zullen andere heelallen het doen. |
|||||
|
|
|
|
|
#748 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En hoe groot het heelal ook moge zijn (oneindig), de mens is hoger dan de natuur, hoger dan de sterren en planeten. De mens is namelijk een geestelijk wezen en in die zin aan God gelijk. Terwijl het heelal als uiterlijke verschijning slechts een levenloos en dom mechanisch ding is. |
|
|
|
|
|
|
#749 |
|
Gouverneur
|
Ten opzichte van de hemellichamen zijn wij, mensen: onbenullig klein. Echter ten opzichte van de allerkleinste chemische deeltjes: zijn wij eigenlijk erg groot.
De afmetingen van de spullen, hebben naar mijn inziens echt maar weinig of geen belang. Hetgeen telt is dat wij deel uitmaken van het geheel en dat er voor ons waarschijnlijk een taak is weggelegd in dit alles omkaderend project. |
|
|
|
|
|
#750 |
|
Banneling
|
Niet alleen de omvang maar ook het belang van de mens in het heelal is onbenullig klein, godsdienstigen willen dit maar niet zien en voor hen draait de zon blijkbaar nog steeds rond de aarde.
. |
|
|
|
|
|
#751 | |
|
|
Citaat:
Maar we zijn helemaal niet nietig. Wij zijn onsterfelijke multidimensionale wezens van licht, die onze eigen werkelijkheid creeëren, op elk niveau van ons bestaan. Het universum is een spiegel voor onze overtuigingen en wat we geloven. We creëeren elke dag ons leven, en materialiseren de evenementen die voortkomen uit onze houding en wat wij geloven. Maar als we geloven dat we nietig, zijn, dan gaan we dat ook creëeren. Hoe groots en nietig we ook mogelijk lijken ten opzicht van het fysische universum, het is deels een illusie.
|
|
|
|
|
#752 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou alleen zelfs nog verder durven gaan. Alles wat mensen zien of denken, is het gevolg van wat er in het brein afspeelt. Er bestaat geen objectieve waarheid. Als jij bijvoorbeeld je moeder ziet, dan denk jij dat dat echt je moeder is. Maar uiteindelijk is enkel en alleen het gevolg van wat er in je brein afspeelt, misschien is dat wel helemaal niet je moeder. Ik denk zelf, dat waarvan je denkt dat dat je moeder is, dat dat eigenlijk een buitenaards wezen is dat je wilt laten denken dat zij je moeder is. Op die manier, kan de NWO samenwerken met het buitenaards leven, om op die manier de mensheid te hersenspoelen. Wake up ppl ! |
|
|
|
|
|
|
#754 | |
|
|
Je maakt zelf je eigen sprookjes. Maar als je het materialistische wereldbeeld omarmt, en gelooft dat het universum en je leven slechts een samenloop is van toevalligheden, dan geef je je kracht weg, en je verantwoordelijkheid voor creatie.
Dan ben je overgeleverd aan een elite die je volledig belazert als het op de ware aard van de realiteit aankomt. Dan creëer jij de werkelijkheid die zij willen. Dat weten zij ook. Daarom dat zij ons de ware aard van de realiteit niet willen doen kennen , en ons belazeren met leugens zoals de evolutietheorie. Citaat:
|
|
|
|
|
#755 | |
|
|
Citaat:
En dit was mijn kerstboodschap voor dit jaar. Ik wens iedereen nog een vredige kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar. |
|
|
|
|
|
|
#756 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De wetenschap elite van heel de wereld spant samen om jouw idee van de realiteit te ontkrachten, ze hebben bewijzen gevonden maar duizenden wetenschappers spannen samen tegen jou om het te verbergen. Goh, al die alternatieve realiteit believers moeten echt belangrijke mensen zijn, dat moet wel. |
|
|
|
|
|
|
#757 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#758 |
|
Banneling
|
En PIEF POEF PAF!!!
Quarrelage is er .... |
|
|
|
|
|
#759 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tweede post en al een grote muil opzetten, gij zijt een "splinternieuwe", ongetwijfeld.
|
|
|
#760 |
|
Banneling
|
Het wordt meer en meer duidelijk dat je werkelijk absoluut en totaal gek bent.
Ik wou dat eventjes als kerstboodschap meegeven. Misschien, na een paar jaar therapie, komt het nog goed met jou, maar dan moet je er echt vandaag nog mee beginnen. Ok? |
|
|
|