![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#823 |
Minister-President
|
![]() U staatshoofd levert niet al te fel in, heb ik mij laten vertellen. En uw ministers en staatssecretarissen ook niet, eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 |
Banneling
|
![]() Ja dat mag hij dan wel gezegd hebben, maar de feiten liggen wel anders. Iedereen levert in. En dat weet di Rupo ook. Als men de BTW op bepaalde producten of diensten verhoogt bijvoorbeeld of bepaalde accijnzen verhoogt, dan levert iedereen in, waar hij ook woont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 december 2012 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 |
Minister-President
|
![]() Mensen, reageer niet meer aub op System, het is de beste manier om hem tot zwijgen te brengen.
Vrede aan alle mensen van goede wil, System en : neem een slaappilletje en slaap eens goed uit. Soms helpt dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
Banneling
|
![]() Dat weet ik nog niet zo. De rijksten moeten het meest betalen, waar ze ook wonen. Of dat nu Walen zijn of Vlamingen of Brusselaars, dat maakt niet uit. En indirecte belastingen treffen iedereen, waar ze ook wonen. Dus u zit maar wat te 'memmen' zoals ze bij ons in Limburg zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat wisten we al van Noël Slangen, professor staatsrecht Vuye, professor geschiedenis van de Belgische monarchie Van Den Wijngaert, politicoloog Sinardet, professor Devos, Luc van der Kelen (nochtans ook geen Dewever-fan) en zovele anderen. U begrijpt dat uw zielige pogingen om de rechtsreekse afstammeling van de slager van Congo dan bij te treden nogal ridicuul overkomen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat er echt toe doet is dat die kerel zich met zo'n uitlatingen gewoon als minister-president van Wallonië opstelt terwijl hij op dat moment eigenlijk als bruggenbouwer tussen de gemeenschappen zou moeten dienen. Stel je voor dat Verhofstadt of Leterme hetzelfde hadden gezegd op zo'n moment als premier in wording. Zo'n eerste minister hoef ik niet om mijn belangen te vertegenwoordigen. Als je daarom dan een onnozelaar als de lustige vakantieganger van Laken moet tolereren die je dan eens komt vertellen dat het fascisme om de hoek loert...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens verwijzen naar een oorlog is nooit goed, zeker niet als men de voorvaderen van iemand verwijt om zwart te zijn, terwijl zijn eigen voorvaderen ook niet zo onschuldig waren. En nog trouwens, de mooipraters van vandaag zijn wel de pvda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#840 |