![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Het internet zit vol met uw 'soort', veel blazen online omdat ze denken anoniem te zijn. 3) Darknets zijn geen geheim en bijlange niet zo anoniem als je zou wensen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou hem die enkelband geven:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een psychopaat kan geen schuldbesef vertonen.
Evenmin als een man zwanger kan worden. Allez, ik toch niet. Je moet eigenlijk het volgende concluderen: onze strafwetgeving vertoont een lacune, omdat er niets voorzien is waarbij men durft zeggen wat de waarheid is: deze of gene m/v is zo gevaarlijk en heeft geen kans op verbetering van zijn toestand, dus is het besluit dat hij/zij levenslang achter tralies gaat; met als enige optie dat wel degelijk af en toe nagegaan wordt of die conclusie nog geldig is. Maar zeker geen verdere zever van procedures van aanvraag voor vervroegd vrijkomen, Lejeune, enkelband, weekendverlof .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gaan die dan verklaren dat een psychopaat schuldbesef toonde ? ![]() ttz blijkbaar hebben ze het voor Martin toch al gedaan :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een weeshuis met grote kelders, en als er geen zijn zal hij ze zelf wel graven. Voor de volgende paus komt hij niet in aanmerking denk ik, dat jobke daar zit Leonard op te azen. Maar hij kan misschien wel Leonard opvolgen hier in belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij is eigenlijk te laat nu, met zijn normbesef en waardenkader zou hij de ideale tegenkandidaat geweest zijn voor annemans om voorzitter van het vlaams blok te worden. Maar in 2014 stapt annemans opzij, misschien kan hij dan een nieuwe kans krijgen ? Ondertussen kan hij in de gevangenis aantwaarps leren, de basisvoorwaarde om Vl BL voorzitter te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 28 december 2012 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ex-bewoner of cipier ??
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Goede poging... Een Waal die VB voorzitter wordt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Amonneke....Het kan me geen reet schelen wat u denkt man,mijn "soort" kent u niet en wat ze in staat zijn.Maar uw "soort" zijn de deze die denken dat ze de wereld kunnen veranderen ...alléé denken ze.
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 28 december 2012 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Als het van mij afhangt kan Dutroux niet snel genoeg een enkelband krijgen.
Dit om twee redenen: 1, hij overleeft de buitenwereld toch vast niet, en 2, alleen op die manier krijg je een mak volk boos genoeg om de ware oorzaak aan te pakken: het softe pamperbeleid die in België gevoerd wordt.
![]() |
#40 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |