![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#362 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan zou Vlaanderen wél eens een beslissingsrecht krijgen dat pal tegen het belgique a papa indruist..... Zovéél macht en beslissingsrecht kan men zijn ondergeschikten toch niet geven,stel u voor,een Vlaming die het voor het zeggen heeft,en dit zonder zijn franstalige meesters vooraf te raadplegen,dat is hoogverraad tegenover de principes van de grondlegger des natie,Rogier..... Wij zijn géén democratie.... Eerder een particratie aangestuurd door de francofone minderheid.... |
|
|
|
|
|
|
#364 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik daarentegen ben wél voor zo'n referendum. |
|
|
|
|
|
|
#366 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bijvb. Lokaal - locus. Maw de regel die ViveLaBelgique mij voorschotelt heb ik al lang in de vuilbak gekieperd wegens frankofiel en inkonsekwent. Ik laat het c-gebruik over aan de sprekers van een Latijns dialekt. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=135
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 29 december 2012 om 22:52. |
|
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Toen, en ook bijvb. in 1648 werd de Vox Populi ook niet geraadpleegd.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 29 december 2012 om 22:57. |
|
|
|
|
|
|
#370 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#371 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als u dat zo wil stellen....
Eerder waren het vooral Nederlandstaligen die hun francofone meesters ter wille waren.... Zegt Verhofstadt u iets.... Guy, c'est magnifique dixit Onkelinks spreekt daarbij al boekdelen... Destijds dienden de premiers zich vooral op te stellen als leider van het hele land die hun partijprogramma dienden opzij te schuiven als ze de post van premier ambiëerden..... Nu hebben we een premier die eerst en vooral de belangen van la francofonie verdedigd,geregeld uithaalt naar de Nederlandstaligen toe,en er het koninkje op tijd en stond bijhaalt ... dit onland ,twee stromingen én maten en gewichten.... |
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het moet gezegd worden dat de doorsnee Vlaming nu niet direct uitblinkt in het tonen van moed. Belgicisme is volgens mij een uiting van dat gebrek aan moed. |
|
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Eén minuut surfen levert mij: "Eén jaar is hij premier, nu. Dat het zo zwaar zou zijn, had hij niet gedacht. Maar hij wil blijven vechten. Want eerlijk? Zo slecht doet ons land het niet, meent hij. En de N-VA? Die moet misschien eens een referendum over separatisme organiseren. " Bron |
|
|
|
|
|
|
#374 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#377 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 december 2012 om 23:48. |
|
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Vlaamse politici die momenteel vasthouden aan België en hun glorieuze postjes waarmee ze veel geld verdienen en overal in de media verschijnen, dat zijn nu net de grootste egoïsten. Om daar tegen in te gaan daar is meer moed voor nodig dan al die egoïstische politici samen bezitten. |
|
|
|
|