![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amaai... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel eigenaardig om zoiets te horen van iemand die het communisme verdedigt op dit forum. Maar ja, je hebt partij-apparatsjki's en je hebt de mensen met wie die apparatsjki's het beste voor hebben, meestal tegen de eigen mening van die mensen in.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welja, aan zestig jaar een preventief spuitje geven. Misschien zijn al die regelneefjes dan eindelijk tevreden.
![]() |
#604 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer ene die het niet begrepen had, maar misschien nu wel:
Cafébaas uit Torhout krijgt boete voor negeren rookverbod http://www.standaard.be/artikel/deta...30109_00427195 Hij wordt alleszins bedankt voor zijn bijdrage aan de staatskas. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop met roken, he. Probleem opgelost.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand rookt is dat zijn/haar probleem, mij niet gelaten als het maar niet in mijn buurt is.(een verslaving als een andere deze keer een nicotineverslaving wel)
Ik sta er nog steeds versteld van dat rokers nog steeds niet begrijpen dat ze stinken eigenlijk. Hier in onze gebouwen kan je dat van buitenaf zo zien waar men rookt en niet rookt. Mocht ik verhuurder van een pand zijn zou ik toch ook liever mensen hebben die niet rookten. Het verhaal: Toen ik naar school ging in een ver verleden (zo omstreeks 1302) waren er klasgenoten die mij wilden aanzetten tot roken. Ik zei beleefd nee dank u geen interesse voor. Waarop zij van hun beurt reageerden: Dan hoor je er niet bij!!! Op mijn beurt reageerde ik dan weer met de wijze woorden: Bij wat feitelijk? ![]() Als ik op de straat met mijn handen geen blijf weet steek ik ze in mijn broekzakken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 januari 2013 om 17:46. Reden: teveel rook ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo?
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga liever niet verder in detail treden waarom ik mijn handen in mijn broekzakken steek.
Gaat u er maar gewoon vanuit dat het daar warmer is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Schepen
|
![]() Het kan zelfs nog makkelijker: Als iedereen nu eens naar zichzelf kijkt en zich niet meer ergert aan gezonde of minder gezonde behoeften van een ander.
![]() Vroeger werd je met rust gelaten als je geen misdrijf pleegde. Nu mag je niet meer drinken, niet meer roken en werken tot je organen nog net niet in staat van ontbinding treden. Is dit de wereld waar onze voorouders voor hebben gevochten? U weet wel, man en vrouw 's avonds gezellig voor de open haard. De vrouw aan het breien of lezen en de man aan het genieten van zijn sigaar of pijp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht niet dat tabak en nicotine tot de redenen behoorden dat onze voorouders gevochten hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd om de rokers nog eens te trachten tot betere inzichten te bewegen:
Longartsen zetten tabaklobby te kijk http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130311_126 Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is niet de tabak, 't is 't gene dat ze er bijkappen...
|
![]() |
![]() |