![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel beter nu ik jou hier terug zie!
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag je altijd eens proberen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, kan je echt niet beter dan deze ad hominem. Het lijkt erop dat je deze discussie verloren hebt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze zichzelf voorschut zetten op facebook, dat is helemaal waar. Het is dus ook deels hun eigenschuld.
Maar het is ook wel erg triest, dat je dan veilig achter je computertje die foto,s gaat verneuken. Sociale outcast much. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je dat niet doet, moet je ook niet gaan huilen als je wordt lastig gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke foto op internet waar je al of niet vrijwillig op voorkomt is onveilig. Het is dus ook niet omdat er iemand op facebook 'zit' dat de daar geüploade foto per definitie 'des duivels' is....
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1357841397
![]() |
#32 |
|
![]() Wat is Fa(e)ce(s)book ?
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 10 januari 2013 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ik vind het schandalig dat facebook op zo'n schandelijke manier misbruikt wordt. Men maakt het helemaal kapot.
Ok, ik vind ook wel dat sommige mensen heel slordig omspringen met privacy-instellingen, maar dan nog zou niets mogen gebeuren. Het is soms génant hoe sommige mensen bedenkelijke foto's plaatsen, maar dat geeft anderen niet het recht dit te misbruiken. Het gevolg zal zijn dat iedereen met een gesloten account zal werken en dat veel minder te zien zal zijn. En dat is dan in het nadeel van die daders, want die zullen wel geen pesterijen meer kunnen uitrichten.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar allee, als die mensen hun foto's daar zetten om enkel te laten zien aan hun vrienden hebben ze er zowieso voor gekozen om niet wereldwijd bekeken te worden. Dat iemand een foto aan zijn of haar vrienden laat zien geeft niemand het recht om die publiek te maken.
Zeker niet als het is om die personen in een slecht daglicht te zetten, de impact op het leven van die mensen is groter dan ze denken. Er waren al zelfmoorden vanwege facebooktoestanden... Aangezien er blijkbaar een hele hoop foto's van minderjarigen tussenzitten zullen de makers (en eventueel de reageerders) nog wel mogen voorkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik ben zooo blij dat er nog geen facebook bestond toen ik jong was ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In dit artikel zie ik trouwens nergens iets over mensen die "zichzelf te kijk zetten" op Facebook: ik zie hier niks over pikante foto's, maar over mensen die doelbewust gepest worden. Wat jij met dit statement zegt is dat iedereen die ooit een promotiefoto van zichzelf heeft laten maken mag uitgescholden worden voor vuile hoer en alles wat lelijk is. Da's alle fotomodellen dus. Dat iedereen die wat dikker is het 'zelf gezocht heeft' wanneer ze voor vette koe wordt uitgemaakt, en dat elke alleenstaande moeder het dubbel en dik verdient om voor de hele wereld versleten te worden voor allesneukende slet. DAT is wat jij in essentie zegt door te beweren dat ze 'het zelf gezocht hebben'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Segseg, trek u der allemaal is niks van aan.
Dat is maar voor te lachen facebook. Niks zo leuk als eens iemand goed uitschelden op smoelenboek.
![]() |
#39 |
|
![]() Je kan dit op verschillende manieren bekijken.
Er worden foto's online gezet, zeker door jonge meisjes of vrouwen, die beter privé hadden gebleven. Maar wat is het verschil tussen zo'n meisje dat onzeker is over haar lichaam en graag complimenten krijgt en hierbij met poses experimenteert, en iemand die bv in de boekjes staat of in reclame of op tv opduikt? Dat laatste gebeurt ook. Die mensen worden toch ook niet aan de lopende band genoemd. Neen, dat zijn modellen. Waarom? Zij hebben met hun lichaam de bekendheid verworven die het legitiem maakt om hun lichaam tentoon te stellen. Blijkbaar mogen mensen die deze bekendheid of erkenning niet hebben, of die misschien ook volgens god weet wiens standaarden minder aan het schoonheidsideaal voldoen plots geen foto's van zichzelf ergens plaatsen zonder dat daar misbruik van gemaakt wordt en deze mensen uitgelachen en beledigd worden?? Ten tweede kan facebook gezien worden als de vervanging voor de fuif of het café. Wie gedraagt zich hoe waar? Dat weet je niet. Maar facebook wordt ook wel gebruikt om te daten en je sociale status te bepalen of je identiteit neer te zetten. Daarbij wil je als jong meisje of jonge vrouw of zelfs eender wie als knap, hip, ... aanzien worden... lijkt me vrij logisch. Dan nog iets, velen van die foto's waren wel afgeschermd en zijn niet wereldwijd voor iedereen gepubliceerd en zijn integendeel tot reclamecampagnes en tijdschriften dus niet openbaar gemaakt. De daders hebben deze foto's onder valse voorwendselen bekomen, namelijk door aan te geven dat ze vrienden zijn van het slachtoffer. Iets waar tegenwoordig overigens slinkse trucjes voor bestaan om ervoor te zorgen dat het slachtoffer je toevoegt. Ten vierde, de daders overtreden het portretrecht, maar ook het auteursrecht. Het is niet de bedoeling dat een ander je foto, noch een foto met jouw beeltenis, overal gaat verspreiden en gebruiken naar eigen goeddunken. Laat staan om jou te beledigen en dit dan vervolgens publiekelijk te maken. Hier zou zeer streng tegen moeten worden opgetreden. Ik denk dat het waar is dat dit voor vele meisjes enorm traumatisch is. De stress die je krijgt bij zoiets moet enorm zijn, zeker als je beseft dat je er heel weinig of niets aan kan doen (behalve wachten en hopen dat facebook of de instanties actie ondernemen). Godzijdank is er blijkbaar een groep hackers of een hacker online gegaan die deze websites (er zijn er zo al tientallen, iedere stad heeft er wel één ![]() Het gaat meestal over dezelfde type jongens als die meisjes lastig vallen op de straten in de steden ("femme de la rue"). Dat geeft net extra aan dat deze vrouwen of meisjes er zéker niks aan kunnen doen. Of is het ook mijn schuld dat iemand toen ik met een lange jeans en col in de winkel stond en make-up loos "i want to fuck you" zei? Of vandaag toen iemand "hi beauty" zei ook al had ik een slapeloze nacht na een hang-over? Of gewoon "hello" ook al ging ik hem megasnel voorbij en zag ik hem nog niet eens. Het zijn types voor wie vrouwenrechten onbestaande zijn. En het zijn overigens dan nog eens vaak jonge mensen, dat is nog het engst van alles ... Jong, maar oerconservatief.
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
zoiets of andere beledigende slogans als onderschrift: hoe zou u dan reageren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||
![]() |
![]() |