![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Richt dan een Facebook pagina op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Demper , ik snap uw redenering , en je hebt wel gelijk , maar .... Op zich moet het kunnen (eenderwelke wettelijke toegelaten) , maar .... het zijn zij die er misbruik van maken , die gaan zondermeer in de fout !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de drama queens van dit forum zijn dat allemaal regelrechte slachtoffers van mentale verkrachting en pleegt een bepaald percentage d'office zelfmoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zou je dat leuk vinden, iemand die je foto neemt en erbij schrijft 'deze lelijke mongool is Hypochonder' of iets dergelijks? Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 12 januari 2013 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog, ergens tussen de uitleg stond ook iets over een man die z'n dochter van die pagina wilde halen. Die kerel z'n (doodnormale) foto werd ook op de pagina geplakt maar kreeg er wel de smerigste verwensingen bijgezet, waaronder de noemer "pedofiel" . Kan je je inbeelde wat een impact zulks kan hebben in het leven van die man? Nu zijn het facebookfoto's, maar als den één of andere anonymoushacker jouw of iemand anders zijn online foto-album kraakt met de vakantiefoto's in Benidorm en die online zet of zo. Of foto's die je via e-mail of messenger naar iemand stuurt. Dan kan je ook jezelf tegenkomen met een hoop lelijke dingen er bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() """Foto van bijv. Hypochonder"""
"""""Dit is een pedofiel die al veroordeeld is voor meerdere aanrandingen van kinderen beneden de 10 jaar. Is net uit de gevangenis ontslagen en in de omgeving van de X-school komen wonen. Adres : YYY. Is onlangs weer door de politie op heterdaad betrapt bij het betasten van een kind van 3 jaar."""" Dus als ik zoiets op internet zou laten circuleren zou Hypochonder het niet al te erg vinden want dat komt er van als je, vrijwillig of niet, op een foto op internet te zien bent ....?
![]() |
#113 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het hier in de MEERDERHEID van de gevallen over gaat is over jonge naïeve mensen die ZELF in al hun onnozele jeugdigheid foto's op sociale netwerksites geplaatst hebben, die foto's zijn gepikt door onbenullen met veel tijd en fantasie of doorgespeeld door zogenaamde 'vrienden' van de slachtoffers en voorzien van teksten die voor de één kwetsend zijn en voor de ander hilarisch. Wat ik wil duidelijk maken is dat er een zeker gevaar schuilt in het plaatsen van foto's van jezelf op internet, wat de achterliggende bedoeling ook is. Naar mijn mening dragen die zogenaamde slachtoffers een gedeelte van de verantwoordelijkheid als ze zelf de betreffende foto's op het net hebben geplaatst. Ik zou er zelfs een soort verdeling van de schuld durven op kleven: slachtoffer: 20% schuld, dader: 80% schuld. Naar gelang de 'sletterigheid' van de betreffende foto's kan de schuldgraad van de slachtoffers nog verhogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 12 januari 2013 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-De persoon die foto's upload van de schoolreis. -De persoon die de foto's misbruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]()
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blij dat we het toch ergens over eens zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil je wel een antwoord geven, maar ik kan je niet quoten en ik ga niet knippen en plakken in je quotes meneer de ambtenaar. Lever eens goed werk.
|
![]() |
![]() |