![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen kakken en pissen er in hoeken en kanten. De poetsploegen die het zaakje netjes moeten houden gaan klagen en de plaats wordt afgesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel inderdaad met verbazing vast dat je eindelijk eens een post met 'inhoud' hebt geschreven, tiens, zelfs 2,....alhoewel de eerste toch meer off-topic is dan iets anders, maar bon, alle begin is moeilijk....
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 14 januari 2013 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet opgesloten maar: opgevangen met controle Niet bewerken met koetsierszwepen maar: controleren Het is niet echt een roeping, maar het is tijd om eens iets terug te doen voor de samenleving. Dan kan ik mijn rotary lidmaatschap opzeggen.
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#266 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien moeten die daklozen zich eens afvragen of ze met dat geld waarmee ze hun Cara-pils kopen, geen andere dingen kunnen doen.
Dakloos in België is eigenlijk tegenstrijdig/onmogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dakloos kan je in Belgie perfect zijn, maar dan kies je zelf om geen deel van de maatschappij uit te maken.
![]() |
#268 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Awel, vroeger legde ik al eens iets in 't bakje/bekertje van zo iemand die op straat zat....tot ik in de gaten kreeg dat er meestal achter hen de nodige blikjes bier stonden en ze in hun hand dan nog een sigaret verdoken hielden. Akkoord dat ze ook hun ontspanning mogen hebben.... Maar zo openlijk ervoor uitkomen waarvoor mijn 'bijdrage' dient ???? Vanaf dan krijgt er geeneen nog iets. Jammer voor diegenen die het echt nodig hebben, maar voor hen hebben die andere het bij mij ook verbrod. Dan doe ik liever een donatie waarbij ik weet waarvoor het precies wordt gebruikt.
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want mensen zeggen wel eens: * "met wat gij rookt daar koop ik al ne schone auto voor" - "Maar rookt u" * "Nee, dat is te duur" - "Maar waarom rijdt u dan met een skoda en ik met een Land Rover?"
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk even buiten; zie je ze al pizza bakken op dat houtvuurtje?? In de sneeuw? Wildkamperen mag niet maar van u mogen daklozen wel schijten en pissen zoals het uitkomt, op land wat vaak eigendom is van iemand, van u mogen ze vuurtje stoken en pizza bakken..heb je een voortuin? Zal ik er een paar van de Groenplaats sturen? Dan mag u na een week een foto van uw tuintje op dit forum zetten! Denk dat u meer lege flessen en troep van mestkevertjes zult vinden, over de drollen stapt u vast vrolijk heen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betaalbaar wonen ook voor lage inkomens blijft een vies woord.
Jammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desalniettemin beginnen al de geweldige verhalen met: "ik was eens aant kamperen, arrez wildkamperen en ineens."
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee reefer is voor geconditioneerd vervoer.
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een wereld met verschil met daklozen.Maar hopelijk heeft ze een voortuin, die daklozen kan ik wel bij helpen.
|
![]() |
![]() |