![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4581 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Begin maar te tellen (gooit....geld....toog.... Maak zelf een zin)
![]() Nu eerst eens gaan kijken of er hier nog ergens een brievenbus in de omtrek hangt. Tegenwoordig moet je wreed goed zoeken om er nog een te vinden....
![]() |
#4582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ultieme ergernis: de paniekzaaierij rond sneeuwval en verkeer.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is er ooit één in onze omheining gereden omdat ze schrik had op het natte wegdek te remmen...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan bazen die 't niet kunnen verdragen dat hun chauffeurs met hun kamions donuts draaien op de parking...
![]() Mogen de mensen nog wa spelen ja... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of je krijgt een gas boete van de zwoerd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd.
Nu ja, hij liet ons wel lachen toen hij uitschoof op de eerste besneeuwde trede en met z'n gat in de sneeuw zat koleirig te zijn. Da maakt het wel weer een beetje goed... Laatst gewijzigd door manta : 15 januari 2013 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4591 | |
|
![]() Citaat:
.....we aan de achterkap van de auto's mochten hangen om ons te laten meeslepen... ......we op onze boekentas over het bevroren wegdek slierden terwijl de auto's vriendelijk wachtten tot we voorbijgegeleden waren...niks getoeter en gefrons... .....we glijbanen 'fabriceerden' in 't midden van de straat en de auto's 'angstvallig' probeerden er niet op te rijden om ze niet kapot te maken 't Is al jaaaaaaaaaren geleden dat ik nog kinderen heb zien 'glijbanen'...triestig eigenlijk...... Aiaiaiai, ben ik al zo oud ????? ![]()
![]() |
![]() |
#4592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4593 |
Banneling
|
![]() Geen enkele andere draad waarin ik wens te posten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4594 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan het tennis op de Eurosport zenders, de mannen matchen en vrouwen matchen door elkaar.
Om de één of andere duistere reden zie ik liever alleen de vrouwen games. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4596 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik inderdaad misschien beter ineens geschreven.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-dg
Ik erger mij aan die brief én aan de berichtgeving daarover. Onze oudste is vorig jaar veel ziek geweest en kwam daardoor niet aan haar vereiste aantal dagen aanwezigheid. Deze afwezigheden werden ALTIJD GEWETTIGD met een attest. Als de school de afwezigheid meldt, dan wordt er een bepaalde code ingegeven waardoor duidelijk is waarom het kind afwezig is. Maar toch wordt er géén onderscheid gemaakt tussen echte spijbelaars en kinderen die afwezig zijn door overmacht. En de media zijn er, naar goede gewoonte zéér genuanceerd over ![]() Meer in het algemeen is het ergerlijk dat het begrip voor zieken in deze maatschappij altijd maar afneemt, zeker in de context van werk en opleiding.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 januari 2013 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NMBS en diens leugens: trein afgeschaft wegens technische redenen en dan zie je die trein wegrijden. Niks technische redenen. Personele redenen misschien.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4600 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |