![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
nog nooit accidenten ? dit was dit jaar alleen al Laatst gewijzigd door Paultje : 17 januari 2013 om 07:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Lokaal Raadslid
|
![]() en dit is dan nog alleen in belgie dan nog niet te spreken over de ongevallen in nederland met vuurwerk dat in belgie gekocht is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Besien is een straathoekwerker, geen politicus. Een naieve straathoekwerker die zich met een kluitje in het riet laten sturen door dat rellende krapuul. Hem au serieux nemen is meer dan 1 brug te ver.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ondertussen gaat links over tot het complotdenken en het afdreigen. Om schrik van te krijgen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Alsof er geen Borgerhoutenaren waren die wel achter het samenscholingsverbod stonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samenscholingsverbod mag alleen als er wordt betoogd tegen het koningshuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hier zie ik een vergelijk. Ons artikelschrijvertje verwijst geducht naar mensen en gebeurtenissen, schrijft met veel retoriek en maakt allerlei verwijzingen. Maar ik geloof geen seconde dat deze man de onderbuik van Borgerhout kent. Net zoals die elite in Congo vroeger enkel voor zichzelf sprak en zich slechts inbeelde voor het volk te spreken. Als ze dat al deden... Een speelpop is hij eerder, als ik dit lees. Een boswachter, die het bos vol met luiaards achter zich beschermt. "Hé, dit is mijn bos. Het enige dat ik ooit gekend heb. Mijn schitterend bos waar er niks mis mee is en waar gij niks voor doet. Poten af". Achja, sommigen kunnen niet verder kijken dan hun neus lang is.
Laatst gewijzigd door Nexer : 17 januari 2013 om 11:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Parlementslid
|
![]() 2
![]() |
![]() |