Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2013, 20:45   #301
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Die man zegt tenminste de zaken zoals ze zijn...

Zit jij hier te trollen en ons belachelijk te maken ofzo? De man zegt de zaken allemaal fout, want hij is de man die Lance een hand boven het hoofd hield, en ervoor zorgde dat de potjes gedekt bleven. Erger nog: het was hij die de potjes klaarzette, en ze liet vullen, en ze mee vulde, met de goorste viezigheid je maar kan bedenken.

Citaat:
Armstrong heeft Touren gereden en gewonnen en is niet betrapt op doping. Indien wel hadden ze hem wel uit de Tour gezet, Fransen zijn niet zo pro-Amerikaans.
Weer een quote vol leugens en onwaarheden. Hij werd wél betrapt op doping, en kon er een verklaring aan geven (medicijnen die hij moest nemen voor zijn kanker, wat bullshitt was). Maar hij heeft vooral de doping weten de ontlopen, omzeilen, ... omdat hij getipt werd, en beschermd werd.
De Fransen zijn niet bepaald pro of contra Amerikaans, ze zijn vooral chauvinistisch. Trouwens, ben je al vergeten dat het vooral de Fransen waren die Lance wilden beschermen, en dat het vooral vanuit Amerika kwam dat Lance werd ontmaskerd?!
Citaat:
Ik hoop in alle geval dat er snel een deftig antidopingbeleid komt met betrouwbare mensen zodat we met enige zekerheid kunnen zeggen dat er toch al enkele renners zuiver meerijden.
Dat hoop ik ook!! Dat hoop ik heel hard, en heel veel mensen met ons. Maar men moet van ver komen, en men komt al van heel ver. Mede dankzij de ontmaskering van Lance Amstrong gaat dit alles in een stroomversnelling. Dus het is vooral positief dat jou idool ontmaskerd werd. Je moet er de positieve kant van inzien.
Citaat:
Nu is dat niet het geval, geen enkele renner is zuiver want niemand kan het bewijzen.
Nu dat is ook overdreven. Er zullen er heus bij zijn die wel zuiver rijden, en nu meer en meer. En het was niet alleen een zaak van zuiver of niet zuiver rijden, maar vooral ook van 'in welke mate' men onzuiver reed. Iemand als Amstrong zal wel de beste doping-materiaal gebruikt hebben. Hij zal op alle mogelijke manieren bevoordeeld zijn geweest. Hij reed met de Porsche terwijl een ander met een trabantje reed. En die met het trabantje reed nog altijd voordeliger dan de eerlijke rijder: die zonder.
Citaat:
Een deel van de posters hier gedraagt zich als deel van een dolgedraaide meute die een vrouw stenigen omdat ze op dezelfde bus zit als de mannelijke chauffeur...
Helemaal niet, men moet de feiten zien voor wat ze zijn. Het is zo dat Lance een bedrieger is. Dus aanvaard dit, en volhard niet in boosheid, tegen beter weten in. Voor mij telt de waarheid, niet mijn wensen en dromen.
Citaat:
Men zou Armstrong verdorie moeten binnenhalen als erelid van het antidopingcomité, de beste boswachter is nog steeds een ouwe stroper.
grapjas.
Oud 17 januari 2013, 20:53   #302
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar hebben jullie de boot gemist?

‘Waar hebben júllie de boot gemist! Nogmaals die donaties: dat is toch zeikerij? Je had tóén als journalist uit je luie stoel moeten komen en moeten zeggen: dat kan de UCI niet doen! Maar: niemand! En de UCI heeft die gift nooit onder stoelen of banken gestoken. Ik bedoel: op mij wordt geschoten, maar deden de journalisten hun werk?'
Citaat:
Ik denk dat voor de pers het moment gekomen is om zich weer op het sportieve aspect van het wielrennen te concentreren en het dopinghoofdstuk af te sluiten.''

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 17 januari 2013 om 21:03.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2013, 21:59   #303
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Deze nacht eens naar dat interview kijken met die zwarte.

Daar ga ik nu eens van genieten zie.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2013, 22:05   #304
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Deze nacht eens naar dat interview kijken met die zwarte.

Daar ga ik nu eens van genieten zie.

Die zwarte? Ahja, Amstrong! Dat wil ik ZEKER NIET zien. Ik hou niet van bedriegers, flemers, konkelaars, manipulators, emo-blèters..... Als je leugens wilt zien, kijk dan naar het interview met Amstrong.
Oud 17 januari 2013, 22:09   #305
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Die zwarte? Ahja, Amstrong!

Citaat:
Dat wil ik ZEKER NIET zien. Ik hou niet van bedriegers, flemers, konkelaars, manipulators, emo-blèters..... Als je leugens wilt zien, kijk dan naar het interview met Amstrong.
Ik hou daar ook niet van.
Net daarom wil ik het zien.
Ik prik zo door zijn leugens.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2013, 22:13   #306
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Ik hou daar ook niet van.
Net daarom wil ik het zien.
Ik prik zo door zijn leugens.
Aha, zéér verstandig antwoord.
Oud 17 januari 2013, 22:56   #307
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Of hij nu veel of weinig zal toegeven van het hele verhaal, er zal toch 90% van gelogen zijn. Dit gesprek dient enkel om zijn imago een 'beetje' terug op te krikken. Een typische Amerikaanse tactiek om de waarheid af te dekken.

Mijn opa kijkt al heel zijn leven naar de Tour de France, elke minuut, elke seconde. Als je je dan inbeeldt dat meneer Armstrong 7 jaar de boel belazerd heeft (en meer!!) kom je gemakkelijk op een half jaar van je leven dat je kwijt bent.

Dus om te concluderen, eikel Armstrong kan vierkantig mijn edele delen kussen, LOSER!
Oud 18 januari 2013, 07:28   #308
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht

Zit jij hier te trollen en ons belachelijk te maken ofzo? De man zegt de zaken allemaal fout, want hij is de man die Lance een hand boven het hoofd hield, en ervoor zorgde dat de potjes gedekt bleven. Erger nog: het was hij die de potjes klaarzette, en ze liet vullen, en ze mee vulde, met de goorste viezigheid je maar kan bedenken.

Weer een quote vol leugens en onwaarheden. Hij werd wél betrapt op doping, en kon er een verklaring aan geven (medicijnen die hij moest nemen voor zijn kanker, wat bullshitt was). Maar hij heeft vooral de doping weten de ontlopen, omzeilen, ... omdat hij getipt werd, en beschermd werd.
De Fransen zijn niet bepaald pro of contra Amerikaans, ze zijn vooral chauvinistisch. Trouwens, ben je al vergeten dat het vooral de Fransen waren die Lance wilden beschermen, en dat het vooral vanuit Amerika kwam dat Lance werd ontmaskerd?!

Dat hoop ik ook!! Dat hoop ik heel hard, en heel veel mensen met ons. Maar men moet van ver komen, en men komt al van heel ver. Mede dankzij de ontmaskering van Lance Amstrong gaat dit alles in een stroomversnelling. Dus het is vooral positief dat jou idool ontmaskerd werd. Je moet er de positieve kant van inzien.

Nu dat is ook overdreven. Er zullen er heus bij zijn die wel zuiver rijden, en nu meer en meer. En het was niet alleen een zaak van zuiver of niet zuiver rijden, maar vooral ook van 'in welke mate' men onzuiver reed. Iemand als Amstrong zal wel de beste doping-materiaal gebruikt hebben. Hij zal op alle mogelijke manieren bevoordeeld zijn geweest. Hij reed met de Porsche terwijl een ander met een trabantje reed. En die met het trabantje reed nog altijd voordeliger dan de eerlijke rijder: die zonder.
Helemaal niet, men moet de feiten zien voor wat ze zijn. Het is zo dat Lance een bedrieger is. Dus aanvaard dit, en volhard niet in boosheid, tegen beter weten in. Voor mij telt de waarheid, niet mijn wensen en dromen.
grapjas.
Voila, interview gedaan en niets nieuws uitgekomen...
En als men nu slim is laten ze Armstrong helpen om de anti-dopingboel WEL goed te laten werken. Zo kan men de andere renners eindelijk deftig testen...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 07:56   #309
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila, interview gedaan en niets nieuws uitgekomen...
En als men nu slim is laten ze Armstrong helpen om de anti-dopingboel WEL goed te laten werken. Zo kan men de andere renners eindelijk deftig testen...
Man ben jij zo dom en idioot of doe je er om? Niets nieuws uitgekomen mijn kl*ten ja.

De man is een doortrapte leugenaar en een lafaard, een manipulator, een bullebak, een arrogant stuk vreten. Wie zegt dat hij de waarheid vertelt in dat interview? Ik zie het eerder als een halfslachtige poging om zichzelf goed te praten en er bovenop nog wat geld uit te slepen. Als hij denkt dat hij met dit soort onzin in het reine kan komen en zijn imago terug kan oppoetsen dan denkt hij verkeerd.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 08:05   #310
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Man ben jij zo dom en idioot of doe je er om? Niets nieuws uitgekomen mijn kl*ten ja.

De man is een doortrapte leugenaar en een lafaard, een manipulator, een bullebak, een arrogant stuk vreten. Wie zegt dat hij de waarheid vertelt in dat interview? Ik zie het eerder als een halfslachtige poging om zichzelf goed te praten en er bovenop nog wat geld uit te slepen. Als hij denkt dat hij met dit soort onzin in het reine kan komen en zijn imago terug kan oppoetsen dan denkt hij verkeerd.
Allee, neemt u dan even de volgende steen om mee te gooien? U doet dat goed.
Voor u zal niets maar dan ook niets goed zijn, puur uit frustratie omdat Armstrong niet betrapt is. Zou u dan niet beter uw haat en venijn richten naar de controles? Zij zijn degenen die falen zodat 't meerendeel van de sporters vlotjes iets kan pakken...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 08:32   #311
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor u zal niets maar dan ook niets goed zijn, puur uit frustratie omdat Armstrong niet betrapt is. Zou u dan niet beter uw haat en venijn richten naar de controles? Zij zijn degenen die falen zodat 't meerendeel van de sporters vlotjes iets kan pakken...
Niet betrapt worden is natuurlijk een stuk gemakkelijker als je weet wanneer je gecontroleerd gaat worden

Dat Armstrong doping heeft genomen of niet, stoort me veel minder dan het juridisch getreiter dat hij gebruikte om zijn verklikkers de mond te snoeren of het leven zuur te maken.
Ik verwijs naar Emma O'Reilly, zijn stond alleen in haar strijd terwijl Armstrong geld genoeg had om een heel advocatenleger tegenover haar in te zetten.

Die dame wou de waarheid spreken en werd monddood gemaakt en verloor haar job (=inkomsten).

Het is dat gedrag van Armstrong en zijn entourage dat wraakroepend moet zijn.

De boel bedriegen en ermee wegkomen is één, maar achteraf vergiffenis krijgen na een bekentenis is een veel te gemakkelijke uitweg.
Iedereen die op een of andere manier schade werd berokkend MOET vergoed worden.
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 08:41   #312
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Armstrong is wel betrapt en heeft nu bekend. Voor u zal juist niets goed genoeg zijn om toe te geven dat Armstrong geen groot renner was want om hier neer te zetten wat jij hier neerzet moet je wel een ziekelijke adoratie hebben voor zo'n bedrieger.

Het is zoals HRobin zegt, had hij enkel doping genomen dan was er veel minder aan de hand dan wat er nu gaande is. Uw held heeft levens verwoest in zijn drang naar succes. Zo'n mensen verdienen geen bewondering.
Oud 18 januari 2013, 09:06   #313
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Oud 18 januari 2013, 09:07   #314
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Armstrong is gewoon een geweldige topsporter, met of zonder doping.
Yeah wright! Das net zoals zeggen:
Laat alle drugsdealer en gebruikers maar vrij.
Oud 18 januari 2013, 09:10   #315
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht

Oud 18 januari 2013, 09:19   #316
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Niet betrapt worden is natuurlijk een stuk gemakkelijker als je weet wanneer je gecontroleerd gaat worden

Dat Armstrong doping heeft genomen of niet, stoort me veel minder dan het juridisch getreiter dat hij gebruikte om zijn verklikkers de mond te snoeren of het leven zuur te maken.
Ik verwijs naar Emma O'Reilly, zijn stond alleen in haar strijd terwijl Armstrong geld genoeg had om een heel advocatenleger tegenover haar in te zetten.

Die dame wou de waarheid spreken en werd monddood gemaakt en verloor haar job (=inkomsten).

Het is dat gedrag van Armstrong en zijn entourage dat wraakroepend moet zijn.

De boel bedriegen en ermee wegkomen is één, maar achteraf vergiffenis krijgen na een bekentenis is een veel te gemakkelijke uitweg.
Iedereen die op een of andere manier schade werd berokkend MOET vergoed worden.

Zo een bedrog pleeg je natuurlijk niet alleen. De mensen die achter de schermen hebben meegewerkt, de mensen binnen de UCI, de doping toeleveranciers en sportdokters zijn natuurlijk even schuldig en hypocriet.

Het is ook zeer erg voor de sporters die hun sport wel op een zuivere manier willen beleven. Alle sporters die beroofd zijn van hun gelden en reclame... Alle impliciete gevolgen m.a.w.

Je kan je dan de vraag stellen of de tweede in de 7 zeven tours die armsrong won ook niet zwaar gedopeerd was... Ik gok dat nummer 10 in de uiteindelijke stand eigenlijk de rechtmatige winnaar was.
Oud 18 januari 2013, 09:22   #317
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Allemaal goeikes
Oud 18 januari 2013, 09:25   #318
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij is dit ook niet up-to-date

Laatst gewijzigd door HRobin : 18 januari 2013 om 09:26.
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2013, 09:26   #319
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Zo een bedrog pleeg je natuurlijk niet alleen. De mensen die achter de schermen hebben meegewerkt, de mensen binnen de UCI, de doping toeleveranciers en sportdokters zijn natuurlijk even schuldig en hypocriet.

Het is ook zeer erg voor de sporters die hun sport wel op een zuivere manier willen beleven. Alle sporters die beroofd zijn van hun gelden en reclame... Alle impliciete gevolgen m.a.w.

Je kan je dan de vraag stellen of de tweede in de 7 zeven tours die armsrong won ook niet zwaar gedopeerd was... Ik gok dat nummer 10 in de uiteindelijke stand eigenlijk de rechtmatige winnaar was.
het zou me verbazen mocht de top 20 niets genomen hebben. een nieuwe winnaar aanduiden zou zeer hypocriet zijn.

de vraag is of het nu zo veel beter is? het is niet dat ze trager rijden hé.
Oud 18 januari 2013, 10:04   #320
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het zou me verbazen mocht de top 20 niets genomen hebben. een nieuwe winnaar aanduiden zou zeer hypocriet zijn.

de vraag is of het nu zo veel beter is? het is niet dat ze trager rijden hé.
Ik twijfel er ten zeerste aan dat doping nu niet meer bestaat in het peleton.
Er zullen wel nieuwe substanties zijn zoals o.a. THG:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tetrahydrogestrinone die gebruikt worden.

Hoewel ik er wel in geloof dat de sport zuiverder is. De renners zien er minder gedopeerd uit en de prestaties zijn ook genivelleerder.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be