![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of specifiek het huwelijk, ook bij hetero's, een grote kans op stabiliteit en opvoeding voor kinderen biedt laat zich raden
Percentage echtscheidingen ten opzichte van gesloten huwelijken in België: 2009 o Echtscheidingen: 32.606 o Huwelijken: 43.303 o Percentage echtscheiding: 75% |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou de huwelijken in een bepaald jaar moeten nemen, b.v. de huwelijken in 1970, en dan gaan kijken hoeveel daarvan ondertussen gescheiden zijn. Op basis daarvan kan je dan een percentage berekenen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo,n hypothese is dus pas niet waar, als er tijdens de herhalingen een tegenstrijdig iets uitkomt. Als je gaat zeggen, dat wetenschappelijke bewijzen niet bestaat. Kun je ook stellen dat het niet bewezen is, dat de aarde rond is. En dat lijkt mij toch aantoonbaar onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() In mijn geval zou een huwelijk niks veranderen, behalve dat ik dan meer belasting ga betalen...
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wetenschap is het beste dat wij hebben, het ultieme bron om kennis uit te halen. En het werkt wel degelijk volgens hypotheses, die meerdere malen herhaalt moeten worden. En nogmaals, als jij stelt dat wetenschappelijke *bewijzen* niet bestaan. Beweer jij dus, dat het niet bewezen is dat de aarde rond is. Daarnaast, heb je ook nog beta, gamma en alfa wetenschappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
In 2010 bedroeg dit percentage 68% (mogelijk heeft de economische crisis als factor te maken met een daling van het percentage?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Een paar jaar getrouwd, daarna worden ze geplukt en zijn ze als het een beetje tegenzit de helft van hun vermogen kwijt. Best wel lucratief als gold digger, goud wassen met een pan in een rivier brengt maar weinig op ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I hope I made myself clear ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.scientificamerican.com/ar...h-is-not-round Meer fundamenteel ben je je niet bewust van de problematiek van de "synthetische oordelen a priori" om met Kant te spreken. Ik heb het jou al een paar keer proberen uit te leggen, maar je lijkt niet echt bereid om nieuwe informatie op te nemen. Hier vind je alsnog een goed overzicht: http://www.furryelephant.com/content...os-feyerabend/
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat de stabiliteit van de maatschappij door homohuwelijken in het gedrang zou komen is zonder meer een achterlijke opvatting. Er loopt dus nog heel wat achterlijk volk rond in Frankrijk, meer hoeft daar niet over gezegd te worden.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
(*) ik maakte een interessante typefout, ik schreef ervaring eerst als "erfvaring".
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Maar je bent vergeten dat die hetero's de onmogelijkheid tot procreatie willen omzeilen mits adoptie en proefbuisbaby's o.a.
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die twee homo's (of, in het door u geschetste scenario hetero's zijn die graag eens van twee walletjes eten) doen voor mijn part wat ze willen. Maar wanneer ze zodanig "gentleman" zijn dat ze vinden dat ze rustig vrouw en kinderen in plan mogen laten om met hun vriend verder door het leven te gaan, ze doen maar ... En volgens de huidige Belgische wetgeving kunnen ze dat inderdaad. Die Belgische wetgeving duidt dergelijke overeenkomst ook aan met de term "huwelijk", daar kan ik ook niets aan veranderen. Als wetten respecterende burger moet ik dat wel aanvaarden ook al ben ik het principieel niet eens met de benaming "huwelijk" in dit geval. Ik kan u alleen maar zeggen dat voor mij persoonlijk dit géén "huwelijk" is. Want in het scenario dat u daar schetst konden de sexuele betrekkingen met hun vrouw in hun voorgaand hetero-huwelijk aanleiding geven tot het verwekken van kinderen. En kom nu niet vertellen dat ik beweer dat een hetero-huwelijk per se moet leiden tot het verwekken van kinderen. Maar het is er potentieel. Het is dat wat telt. In hun daaropvolgend homo-avontuur met hun vriend kunnen ze zoveel forniceren als ze willen, er kan geen procreatie uit volgen. Dat is een fundamenteel verschil en daarom is (nog steeds volgens de mening van uw dienaar) het idioot aan twee verschillende dingen dezelfde naam te geven. Maar de frustratie en het minderwaardigheidsgevoel bij de holebi's is dusdanig groot dat ze doen alsof de wereld vergaat wanneer de wettelijke bezegeling van hun samenlevingsverband niet de naam "huwelijk" zou krijgen. Ze willen van ons, koste wat het kost, horen zeggen dat hun overeenkomst "hetzelfde is" als bij de hetero's. Wel, dat is het lekker niet. |
|
![]() |
![]() |