![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dikwijls moet ik dat hier nu nog herhalen? Jullie zijn helemaal niet stom. Maar jullie willen het doodeenvoudig niet gezegd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog altijd geen reden om ze een huwelijk te ontzeggen.
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ontzeg ik hen zeker niet. Integendeel, ik vind het veel beter en verstandiger dan het gefladder van de ene partner naar een andere. Een gedrag dat typisch is voor een flink deel van de homo's en meteen ook de oorzaak is van de veel sterkere verspreiding van SOA's (en meer bepaald HIV-besmetting) onder hen. Daarom is dergelijke wettelijke samenlevingsvorm een voortreffelijke maatregel. Maar het is, ondanks de wettelijke benaming (wat ik niet kan veranderen), voor mij geen huwelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of zou het soms niet opzettelijk zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verschillende mensen maar toch gelijke rechten; moeilijk te verkroppen hé.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb helemaal niets te verkroppen. Natuurlijk hebben ze "gelijke rechten".En geloog me vrij, dat zit mij helemaal niet dwars. Maar procreatie door sexuele betrekkingen met hun partner is hen doodeenvoudig onmogelijk. Jullie zijn doodeenvoudig paranoia door dit werkelijk bestaand verschil niet te willen erkennen. Dom, oliedom ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben tegen iets , omdat ik dat overwogen heb en over nagedacht heb , omdat ik een eigen wil en mening heb . niet omdat een of ander geloof het me met een lepeltje gedwongen opgeeft . Ik heb in weze niets tegen twee mensen van het zelfde geslacht die elkaar graag zien , en dingen willen delen , maar ik blijf er wel van overtuigd dat homosexualiteit niet mijn ding is en dat het niet overeen stemt met de natuur en de moraliteit , en gevaarlijk is om de toekomst van onze kinderen mee te ontwrichten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het zelfs zo juist dat het me aanzet tot uw vraag zelf . een andere naam voor een hetero huwelijk dan voor een homo huwelijk . Een kweek- optie contract . voor man en vrouw natuurlijk . Een baard contract . voor twee mannen . Een lady bumper contract voor de dames . als er nog namen zijn , graag sugestie's . Een |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De realiteit en de natuur verloochenen tot je er zelf krankzinnig van wordt . Een man en vrouw die huwd , weten niet met zekerheid dat ze vruchtbaar zijn en of hun genen met elkaar passen om een succesvolle bevruchting te kennen . Eeen homokoppel en een lesbi koppel weten , met zekerheid , hoe vaak ze het ook doen , dat er nooit een kind zal van komen . Uw stelling houd dus absoluut geen steek . Bij heteroos bestaat de kans op bevruchting , bij homo's is men zeker van niet . In de natuur is een man aangetrokken door de geur , de bromstigheid , de sensuele uitstraling van vruchtbaarheid om een vrouwtje binnen te doen . Bij twee mannen is er totaal geen gevoel of verlangen naar vruchtbaarheid . Het is puur gebazeerd op tegen natuurlijke lusten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() En dan verschieten ze als je hun gedachtegoed "middeleeuws" noemt... ![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 19 januari 2013 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niemand ontkent hier dat homosex geen kinderen voortbrengt maar daar gaat het niet om WANT HET IS GEEN VOORWAARDE VOOR EEN HUWELIJK dus wat is het probleem? En blijf maar stukjes van mijn zinnen gebruiken, kan iedereen zien op welk niveau jij een discussie moet houden om krampachtig je gelijk te halen. Pfffft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die verdomde godsdienst is de grootste smeerlapperij die de wereld OOIT gekend heeft. Waar sharia heerst, ontneem je mensen hun menselijkheid. Goed.... Zaaaaalig wat Churchill te vertellen had over de islam en de slaafse volgelingetjes. Citaat:
Na 100 jaar zijn die islamieten NIKS geëvolueerd. Integendeel.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 20 januari 2013 om 07:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Seksuele betrekkingen heeft men overigens evengoed met de aanstaande partner alvorens men gaat trouwen (verkering, verloofd). Degenen welke geen seksueel contact hebben, vooraf het huwelijk, zal over het algemeen weinig voorkomen U legt het accent hiermee op het seksuele, maar trouwen was altijd een contract. Met name in de middeleeuwen was dit nog steeds zo. Het ging veelal over bezit om dit veilig te stellen, dan wel te kunnen vermeerderen. Vrouw of man werden soms al aan elkaar toegezegd terwijl het nog kinderen waren. Ze hadden zelf dus weinig in te brengen. Het werd geregeld en als een (huwelijks) contract vastgelegd. Men trouwde, maar het was de gewoonste zaak van de wereld om daarnaast bastaard kinderen te hebben. Deze bastaardkinderen werden evengoed geaccepteerd aan een hof, als wel kregen een goede opvoeding en etc Pas rond de 12e eeuw begon de kerk voorzichtig invloed te krijgen om het huwelijk een andere draai te geven vanuit godsdienstig opzicht. Ook het voorkomen van inteelt speelde een rol wat betreft het huwelijk Overigens kende men destijds daar al zeer goede regels voor om dit zoveel mogelijk te voorkomen De gewone man, de lijfeigene, kon overigens alleen trouwen indien de Heer daar toestemming voor gaf. De gewone man leefde dan ook meestal samen. Bezit speelde nauwelijs of geen rol, een contract als het huwelijk was dus ook veelal niet nodig. Het arrangeren van een huwelijk kwam zelfs in de 20e eeuw nog voor, tot aan de 2e wereldoorlog onder hereboeren (wat dus ook met bezit had te maken). De adel heeft dit nog heel lang gekend, bijvoorbeeld de Oranjes als ook andere vorstenhuizen. Het trouwen uit liefde kwam in opkomst onder de betere kringen, de adel,in de 18e eeuw. Vreemd genoeg nam de burgerij het over en bleef het trouwen met gearrangeerde huwelijken bij de adel bestaan Toch was het trouwen uit liefde niet iets wat destijds zondermeer geaccepteerd werd. Men was het niet gewoon en keurde het veelal af, aangezien men de opvatting had dat een huwelijk gebaseerd op liefde geen toekomst had. Laatst gewijzigd door Adrian M : 20 januari 2013 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Nog sterker, in een land als Afghanistan kent men het verschijnsel dat clanleaders met een legertje een jonge loverboy hebben. Dit verhoogt hun status en pronken ze openlijk mee. Die jonge jongens zien er zeer vrouwelijk uit en hebben een status aangezien ze de loverboy zijn van zo'n clanleader. Elke militair die in Afghanistan heeft gezeten kan je over dit fenomeen daar vertellen. Je kan mij nog veel meer vertellen met je Sharia, maar niet elk moslimland is gelijk aan elkaar. En al verbied je het met de Sharia, in elke cultuur en onder alle bevolkingsgroepen zul je homoseksualieit tegenkomen. Openlijk zul je het dus niet tegenkomen, maar achter de schermen evengoed als in elke andere cultuur. Laatst gewijzigd door Adrian M : 20 januari 2013 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Ook al staat de doodstraf op homoseksualiteit in Afghanistan kent men daar al eeuwenlang het Bacha bazi.
Een hoge Afghaan in Uruzgan, een gouverneur generaal waar de Nederlanders, weinig mee op hadden (Jan … en nog iets), had 6 van deze jongens (in zijn harem). Nederlandse millitairen kregen vaak te maken met militie clanleaders met van die jongens van een jaar of 16 en ouder als hun persoonlijke boy. De dansjongens en seksslaven van Afghanistan 'Bacha bazi', spelen met jongens, heet een eeuwenoud Afghaanse gebruik. Oudere mannen houden er een jongen op na. Voor het gezelschap en om seks mee te hebben. Dat lijdt tot uitwassen. Het kabinet wil medio 2011 Nederlandse militairen en politietrainers naar Afghanistan sturen voor een nieuwe missie. In de noordelijke provincie Kunduz gaan ze de plaatselijke politie opleiden. De kans is groot dat ze daar te maken krijgen met bacha. Dat zijn tienerjongens, sommigen niet ouder dan elf, ze worden begeleid door een oudere man die niet hun vader is. Dat is de bacha bazi, die met jongens speelt. 's Avonds verzamelen Afghaanse mannen zich in zaaltjes en huiskamers. Ze vergapen zich aan dansende en zingende jongens. De dansjongens dragen vrouwenkleren, belletjes aan armen en benen. Aan het eind van de avond gaat de jongen weer met zijn 'eigenaar' mee naar huis of met de hoogste bieder. Of de jongen dat nu wil of niet. http://degidsfm.vara.nl/De-wereldont...c0e22a2f650f6f |
![]() |
![]() |