![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Moet het aftuiugen van homo's stoppen op dit forum? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 66,67% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
anders |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ontkennen wat tegen natuurlijk is . Waarom altijd provoceren ? Waarom mogen homo's hetero's verwijten dat ze 500 jaar ten achter zijn ? Waarom ons kinderen in de war brengen ? Ik heb persoonlijk absoluut niet de aantrekking om met mijn lul bloot te lopen , maar als er dat tienduizend menen te mogen doen , dan krijgen ze ele 20 keer een boete . De eerste 5 keer haalt het de frontpagina , en laterna de 100.000ste keer wordt het bijna een gewoonte . en na 20 jaar met de lul bloot over straat verwachten we dat het dan een aanvaardbaar gedrag is . Moeten we afdrijven naar het onbeschaafde , of mag de mens nog een beetje humaan vasthouden aan hoffelijkheid en respect . Intelectuelen mogen hun medemens in het ijzige zakenleven al gewoon uitbuiten , lichamelijk is homosexualiteit goed bezig om ons als mens na 2000 jaar beschaving terug naar beneden te halen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang het geen misbruik van vrouwen en kinderen betreft sta ik open . maar op dit forum mogen van mij gesprekken open en rechtaan recht door gaan . Maar je avatar met een mannenkont vind ik ongepast , deze prachtige foto is dan hier niet op zijn plaats . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat soort mensen gaat dan ook op straat niet staan pleiten voor aanvaarding . Meestel zijn die mensen in hun omgeving dan ook aanvaard en geheel terecht . Het enige wat vele mensen stoort is de provocatie en het opwerpen van de geaardheid . Ik vind het een teken van onverantwoordelijkheid , om de kinderen hun pubertijd te verstoren door te provoceren met zaken die niet helemaal juist zijn . Een zestienjarige ga je ook niet meer in twijfel houden over het bestaan van Sint Niklaas . je neemt die twijfel weg , en vaak sta je met die eerste openbaring , de Sint betaat niet , als ik heb al 5 jaar U voor de gek gehouden en gelogen tegen je eigen kind . Maar een kind in zijn pubertijd , homosexualiteit en pervers anale penetratie als de aanvaarbare norm meegeven , dat vind ik geheel ontoelaatbaar verwarrend . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In hun werk , hunnen die mensen zeer hoffelijk en beleed omgaan met hun medemens en met klanten . Als je dan toch zo intelectueel bent mag je ook best wel eens een onderscheid kunnen weten te accepteren . Op straat lopen en de wereld tonen dat je liever met uwe lul in een anus zit , dan te verlangen naar de natuurlijk sexuele tegenhanger van de vrouw , vind ik absoluut onbeschaafd om niet zelf te beseffen dat je kinderen en de maatschappij beter deze pervesiteit bespaard . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Wie doet dat dan en waar gebeurt dat?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2013 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hier wel een discussieforum eh Eno. Mijn bloed kookt ook bij sommige uitspraken die ik hier lees, geloof me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al twee groepen die zich op dezelfde redenen beroepen voor het vrij en publiek te mogen beleven van hun voorkeur... Dat een voorkeur gedeeltelijk genetisch bepaald is (waarmee je eigenlijk stelt dat homofilie een genetische afwijking is, ik dacht dat zulks strafbaar was...) daar kan ik mee akkoord gaan. Daar werd al heel wat over geschreven. Maar of al wat tegenwoordig holebi genoemd wordt of zelfs alles wat zich tegenwoordig homofiel noemt daar onder valt, dat is wat anders...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat zit je dan hier te zeuren alsof hier weet ik hoeveel homobashers aan het werk zouden zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Het woord perversiteit wordt in de psychologie niet meer gebruikt. Men gebruikt het neutrale "parafilie" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klarekijk is er ook een. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2013 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |