Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2013, 14:54   #1
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard facebook ticker

De facebook ticker verschijnt plots rechts mijn zijbalk. Ik zou graag deze ticker van mijn zijbalk willen verwijderen. Ik vind echter die knop niet. Door deze grote ticker - die mij niet interesseert - zie ik ook moeilijker wie er beschikbaar is om te chatten. Ik kan ook plots de ruimte voorzien voor online personen niet meer groter of kleiner maken. Ik wil de zijbalk ook niet verbergen. De ticker op de startpagina kan ik wel verbergen met die speciale pijltjesknop, maar die op de zijbalk krijg ik dus niet weg. Kan iemand mij helpen?

DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 09:12   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard FB tjah ...

Geen idee van want juist dat FB gedoe zal nooit of te nimmer op één van de pc's komen te staan bij mij en dat om de eenvoudige reden dat er nergens ter wereld iemand ook maar zaken heeft met dat ik een rode fiets heb of zo.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat men vrij recent weer iets veranderde aan de time line en nog enkele dingen in FB.

Misschien leuk om eens na te lezen:

http://nieuws.nl.msn.com/gallery-sec...page=2#image=1

http://www.nu.nl/internet/2620204/gr...ook-komst.html

Seffens lappen ze mij nog broodroof aan mijn broek
http://www.iusmentis.com/

Met alle respect voor de mensen die het wel gebruiken.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 januari 2013 om 09:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 13:04   #3
DebianFox
Minister

Standaard

Ik heb voorlopig opgelost via een extensie voor google chrome die de ticker uitschakelt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Geen idee van want juist dat FB gedoe zal nooit of te nimmer op één van de pc's komen te staan bij mij en dat om de eenvoudige reden dat er nergens ter wereld iemand ook maar zaken heeft met dat ik een rode fiets heb of zo.
Zelf ben ik ook geen fan van facebook. Ik heb facebook alleen omdat zoveel mensen die ik ken het gebruiken en ik zonder facebook bijna geen contact meer met hen kan onderhouden.
Oud 20 januari 2013, 13:28   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelf ben ik ook geen fan van facebook. Ik heb facebook alleen omdat zoveel mensen die ik ken het gebruiken en ik zonder facebook bijna geen contact meer met hen kan onderhouden.
Daar is niets mis mee en ik kan dat begrijpen.
Doch, ik vind het zo een asociaal gedoe eigenlijk.
Als ik mijn vrienden/vriendinnen wil zien ga ik daar naartoe, etentje, drankje, wat lachen ... (ok, dat is niet altijd mogelijk als uw vrienden in het buitenland woonachtig zijn maar toch)

En dit nog even volledig terzijde:

Ik vind het zelfs erg dat er zoveel politiekers zijn die naar berichten verwijzen die op de (A)sociale media (lees: FB, Twitter enzv.) de ronde doen, precies of alles wat daar opstaat van levensbelang is, laat staan ... het met de waarheid strookt. Yeah Right!
Oud 20 januari 2013, 13:41   #5
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Het is toch niet waar zeker?!
Er wordt een draad geopend over facebook, en de eerste die reageert is er ene die geen facebook heeft.

Waarom moeten die zogenaamde anti-facebook-mensen zich toch altijd moeien? Als je geen facebook hebt, je hebt het niet voor facebook, wel hou je buiten de discussie, en zeker indien het gaat om een vraag over facebook.

Die moeizucht, die kritiek, die klaagzucht des mensen toch.
Oud 20 januari 2013, 14:21   #6
DebianFox
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Daar is niets mis mee en ik kan dat begrijpen.
Doch, ik vind het zo een asociaal gedoe eigenlijk.
Als ik mijn vrienden/vriendinnen wil zien ga ik daar naartoe, etentje, drankje, wat lachen ... (ok, dat is niet altijd mogelijk als uw vrienden in het buitenland woonachtig zijn maar toch)
Facebook is wel een eenvoudige manier om in contact te blijven met kennissen zoals bijvoorbeeld vroegere studiegenoten. Met de vrienden regel je best afspraken via GSM/SMS. Je kan er ook je ex-lieven, oud-klasgenoten en oud-collega's opzoeken. De chatfunctie in facebook is echter niet perfect, met mijn meeste facebook vrienden chat ik ook weinig tot nooit. Facebook heeft inderdaad wel degelijk een asociaal tintje. Je kan er ook gewoon zitten browsen als een online krant zonder de verplichting om een gesprek aan te knopen met iemand. Op dat vlak was msn als zuiver chatprogramma veel beter, jammer dat het volledig verdrongen is door facebook.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be