Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2013, 15:32   #21
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Ik zei toch dat ik het weet. Maar heb niks met Merckx omwille van het feit dat je dat bij hem niet mag zeggen en zijn Nederlands allesbehalve geweldig is.

Vandenbroucke zei tenminste "niet meer dan de rest".
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 15:50   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Uiteraard is er nooit een echte Vlaming geweest die gezondigd heeft...
- lol -
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 15:55   #23
Europese Vlaming
Provinciaal Gedeputeerde

Europese Vlaming's schermafbeelding

Standaard

Wel uiteindelijk komt boontje om zijn loontje, hoe erg t wel niet is voor de wielersport en wielerfans kan ik inzien. Het is als je kleine zeggen dat Sinterklaas niet bestaat, dat alles van de voorbije 10 jaar en meer een leugen was ...

Ja het is bedrog, maar eigenlijk zouden we moeten blij zijn dat de bedriegers er niet zo maar mee weg kunnen komen. Dat blijkt dat de sport vol met bedriegers zit is inderdaad een spijtige zaak

De echte schuldigen voor de verzieking van de sport in mijn ogen zijn de dopingscontroleurs en de sportorganisatie, zij hebben de sport verziekt door hun job niet te doen.

Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 20 januari 2013 om 15:57.
Europese Vlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 16:01   #24
schaduw
Gouverneur

schaduw's schermafbeelding

Standaard

topsport

Laatst gewijzigd door schaduw : 20 januari 2013 om 16:02.
schaduw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 16:35   #25
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduw Bekijk bericht
topsport

Gij zijt waarschijnlijk een gefrustreerd amateurwielrennerke met kiekenborst en stekkearmpkes dat gepakt is geweest en daarom hardpresterende mensen moet komen zwartmaken op het internet.
Oud 20 januari 2013, 16:37   #26
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Gij zijt waarschijnlijk een gefrustreerd amateurwielrennerke met kiekenborst en stekkearmpkes dat gepakt is geweest en daarom hardpresterende mensen moet komen zwartmaken op het internet.
Wielrenners zijn jeanetten die niets presteren.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 17:00   #27
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard is er nooit een echte Vlaming geweest die gezondigd heeft...
Nee, als ze winnen zijn het allemaal "belgische topcoureurs". Dus als ze op doping betrapt worden zijn het ook "belgische topdopeurs". Consequent blijven aub.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 17:02   #28
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zoals het veldrijden he: "belgisch kampioenschap" etc...
Oud 20 januari 2013, 17:14   #29
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Nee, als ze winnen zijn het allemaal "belgische topcoureurs". Dus als ze op doping betrapt worden zijn het ook "belgische topdopeurs". Consequent blijven aub.
Alle toppers zijn gedopeerd, fonne: Belgen, Vlamingen, Britten, Italianen...
Alleen worden sommigen betrapt en anderen niet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 17:20   #30
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alle toppers zijn gedopeerd, fonne: Belgen, Vlamingen, Britten, Italianen...
Alleen worden sommigen betrapt en anderen niet.
Maar Belgische topcoureurs toch het vaakst. Het is niet voor niets dat men vroeger ooit al van "le pot Belge" sprak, als het geheime brouwsel dat de Belgische renners ononverwinnelijk maakte. En ook vandaag draait de dopingwereld nogal vaak rond Belgische soigneurs en teamleiders, zoals Johan Bruyneel.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 17:37   #31
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Men kan ook zeggen: als ze winnen, zijn ze Vlamingen in uw ogen en als ze iets mispeuteren, zijn het Belgen.

In ieder geval, Vlaamse helden zoals eertijds Rik Van Steenbergen, Rik Van Looy, de gebroeders De Vlaminck -als echte 'flandriens'-, enz, slikten alles wat toen op de markt voorhanden was. En zeker Erik de Vlaminck. Zij deden maar net als iedereen.

Moest Merckx nu een Vlaams-nationalist geweest zijn die op de lijst stond van een of andere Vlaams-nationalistische partij, dan zou u alles proberen te vergoeilijken natuurlijk, dan was Merckx hoogstwaarschijnlijk 'het slachtoffer van de wielrennerscultuur uit die tijd'. Maar neen, nu is Merckx 'baron' en dan deugt hij niet. Het ligt er wel dik op bij u, vindt ge nu zelf ook niet?

Laatst gewijzigd door system : 20 januari 2013 om 17:41.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 17:42   #32
eno2
Banneling

Standaard

Merckx is een valse baron
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 17:45   #33
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Net als al die andere.
Oud 20 januari 2013, 17:57   #34
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim D Bekijk bericht
Merckx slikte. Of hij nu Vlaming, Belg, Anderlecht-supporter, broebelaar of wat dan ook was en is.
Natuurlijk heeft Merckx geslikt. Anders was hij niet uit de Giro gezet. Iedereen slikte toen. De Belgen niet meer of minder dan de anderen. U denkt toch niet dat Coppi of Anquetil niet slikten? En Tom Simpson zeker. Dat weten we nu ondertussen wel.

En maak u maar geen illusies. Ook nu slikken ze. En niet alleen Lance Armstrong. Oók Tom Boonen slikt. Of wat dacht ge. Want wie denkt dat Boonen niet slikt na alles wat hij dit jaar gewonnen heeft, is een oen. Idem dito voor Philippe Gilbert.

Laatst gewijzigd door system : 20 januari 2013 om 18:16.
Oud 20 januari 2013, 18:27   #35
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Natuurlijk heeft Merckx geslikt. Anders was hij niet uit de Giro gezet. Iedereen slikte toen. De Belgen niet meer of minder dan de anderen. U denkt toch niet dat Coppi of Anquetil niet slikten? En Tom Simpson zeker. Dat weten we nu ondertussen wel.

En maak u maar geen illusies. Ook nu slikken ze. En niet alleen Lance Armstrong. Oók Tom Boonen slikt. Of wat dacht ge. Want wie denkt dat Boonen niet slikt na alles wat hij dit jaar gewonnen heeft, is een oen. Idem dito voor Philippe Gilbert.
Alles moet nu éénmaal door de communautaire molen, system...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 18:46   #36
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Men kan ook zeggen: als ze winnen, zijn ze Vlamingen in uw ogen en als ze iets mispeuteren, zijn het Belgen.

In ieder geval, Vlaamse helden zoals eertijds Rik Van Steenbergen, Rik Van Looy, de gebroeders De Vlaminck -als echte 'flandriens'-, enz, slikten alles wat toen op de markt voorhanden was. En zeker Erik de Vlaminck. Zij deden maar net als iedereen.

Moest Merckx nu een Vlaams-nationalist geweest zijn die op de lijst stond van een of andere Vlaams-nationalistische partij, dan zou u alles proberen te vergoeilijken natuurlijk, dan was Merckx hoogstwaarschijnlijk 'het slachtoffer van de wielrennerscultuur uit die tijd'. Maar neen, nu is Merckx 'baron' en dan deugt hij niet. Het ligt er wel dik op bij u, vindt ge nu zelf ook niet?
Een Flandrien is niet noodzakelijk een Vlaams-nationalist, System. Je hoeft er geen andere voor door het slijk te halen om een punt te maken. Voor mij blijft Merckx nog steeds de allergrootste en heeft hij dat lintje zeker verdiend. Eens kijken naar de aanleiding/gevolg zegt me dat stokebrand Another Jack zeker niet vrijuit gaat in deze.

Laatst gewijzigd door Jakko : 20 januari 2013 om 18:59.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 18:59   #37
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim D Bekijk bericht
Merckx slikte. Of hij nu Vlaming, Belg, Anderlecht-supporter, broebelaar of wat dan ook was en is.
Wielrenners zijn debielen en debielen slikken alles.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 19:03   #38
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Een Flandrien is niet noodzakelijk een Vlaams-nationalist, System. Je hoeft er geen andere voor door het slijk te halen om een punt te maken. Voor mij blijft Merckx nog steeds de allergrootste en heeft hij dat lintje zeker verdiend. Eens kijken naar de aanleiding/gevolg zegt me dat stokebrand Another Jack zeker niet vrijgaat in deze.
Ik beweer dit allemaal niet. En ik haal niemand door het slijk. Ik zeg alleen dat iedereen slikte in die tijd van Merckx. Ook Merckx uw idool dus. Dat had niets te maken met Belgen of niet-Belgen zoals Fonne weer wilt insinueren. En moest Merckx 'gekoerst' hebben in onze tijd, dan was hij al lang door de mand gevallen.

Edoch, Eddy Merckx was een complete renner. Die uitstekend was in alles: bergen, tijdrijden, ronderenner, ééndagkoersen, sprinten, snelheid, ...

Maar... wel mét doping. En dus blijft hij, vermits alle renners zich dopeerden in zijn tijd, de beste van al de gedopeerde toprenners. Hetgeen nog altijd een prestatie is.

Nu, dit gezegd zijnde, moest men niet zoveel eisen van de renners, er zou -misschien- ook minder doping zijn. Wanneer ik zie hoe zwaar die Rondes van Frankrijk zijn elk jaar, dan is het niet te verwonderen dat renners naar hulpmiddelen zoeken.

Laatst gewijzigd door system : 20 januari 2013 om 19:05.
Oud 20 januari 2013, 19:45   #39
stropke1000
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik beweer dit allemaal niet. En ik haal niemand door het slijk. Ik zeg alleen dat iedereen slikte in die tijd van Merckx. Ook Merckx uw idool dus. Dat had niets te maken met Belgen of niet-Belgen zoals Fonne weer wilt insinueren. En moest Merckx 'gekoerst' hebben in onze tijd, dan was hij al lang door de mand gevallen.

Edoch, Eddy Merckx was een complete renner. Die uitstekend was in alles: bergen, tijdrijden, ronderenner, ééndagkoersen, sprinten, snelheid, ...

Maar... wel mét doping. En dus blijft hij, vermits alle renners zich dopeerden in zijn tijd, de beste van al de gedopeerde toprenners. Hetgeen nog altijd een prestatie is.

Nu, dit gezegd zijnde, moest men niet zoveel eisen van de renners, er zou -misschien- ook minder doping zijn. Wanneer ik zie hoe zwaar die Rondes van Frankrijk zijn elk jaar, dan is het niet te verwonderen dat renners naar hulpmiddelen zoeken.
dat geloof je toch zelf niet?
al houden ze een wedstrijd scheten laten, als er geld mee te verdienen valt, zullen ze middelen nemen legaal of niet
De wedstrijd korter maken ? wat denk je van 100meter?
En bij de 100meter wordt geen doping gepakt?

Laatst gewijzigd door stropke1000 : 20 januari 2013 om 19:50.
stropke1000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2013, 19:48   #40
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke1000 Bekijk bericht
dat geloof je toch zelf niet?
al houden ze een wedstrijd scheten laten, als er geld mee te verdienen valt, zullen ze middelen nemen legaal of niet
Alle wedstrijden zijn vervalst geworden door het grote geld. Voor mijn part: terug naar de amateurssport. Sporten voor het plezier. En de rest: de pot op.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be