![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4681 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iedereen weet dat de dopingcontroles zo goed mogelijk moeten zijn, en dat zijn ze. Je maakt jezelf alleen belachelijk met j e doorgezette apologie van Armstrong na zijn bekentenissen. . Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2013 om 15:26. |
|
|
|
|
|
|
#4682 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw vriendjes van de antidopingcommité's deden maar één ding, geld binnenrijven. U mag er fier op zijn. Wat is het volgende op uw verlanglijstje, BOB-campagnes die dronken bestuurders laten doorrijden zonder blazen? |
|
|
|
|
|
|
#4683 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je vergeet dat je Lance zuiver verklaarde, omdat hij niet gepakt was. En na zijn eigen bekentenissen, blijf je hem verdedigen Hoe idioot. |
|
|
|
|
|
|
#4684 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Face it, uw dopingcontroles zijn een farce, een zielig lapje voor het bloeden waar enkel hier en daar een renner aangepakt wordt, een beetje zoals een antidrugbrigade die af en toe een dealertje oppakt om goede cijfers te halen. Het enige "pakken" dat men doet is jaren later na een hoop zever. JIJ vergeet toch wel één ding, ik zeg al van in het begin van de discussie dat ze pakken, dat ze niet zonder brol de Tour kunnen rijden en winnen. Een kleinigheidje dat u over het hoofd ziet. |
|
|
|
|
|
|
#4685 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
@Eno2 en Manta : in welk jaar werd epo (niet eno, hé
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 19 januari 2013 om 15:55. |
|
|
|
|
|
#4686 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar 't schijnt in 90 te zijn... Laatst gewijzigd door manta : 19 januari 2013 om 17:25. |
|
|
|
|
|
|
#4687 |
|
|
OK. En geldt voor die instituten die dat controleren ook dat een 'beschuldigde' niet 2 keer voor dezelfde feiten mag worden gevonnist ?
|
|
|
#4688 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef een praktisch voorbeeld: De getallen 50,66,77,144 daar wil ik het gemiddelde van berekenen. Dus neem ik mijn telraam ter hand en tel ze even op wat mij 337 opleverde. Dat gecombineerde totaal deel ik door het aantal items, in dit geval 4 dus. Wat mij als gemiddelde 84,25 opleverde. Kan best zijn dat ik er ver naast zit hoor want wiskunde was echt niet mijn sterkste vak. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#4689 |
|
|
Verdoken (alhoewel....verdoken ????) insinuaties zoals vandaag op De Standaard-site : """De N-VA-partijvoorzitter zette ook de puntjes op de i over de benoeming van de gouverneur voor Oost-Vlaanderen en de kritiek op zijn Antwerpse procureur, Herman Dams."""
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130120_010 Dacht ik nu toch echt dat een procureur iemand van het openbaar ministerie was....en geen stadsambtenaar of zo ?????? Ach ja, natuurlijk...als iemand iets zegt dat ook door de NVA wordt onderschreven is die iemand automatisch een 'De Wever'... Modewoordje van dit jaar ? """"Thuisdetentie met spraakherkenning verder uitgerold""""
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 januari 2013 om 17:10. |
|
|
|
|
|
#4690 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4691 |
|
Europees Commissaris
|
Ik erger me aan het gebruik van neonverlichting door handelszaken. Het lijken wel hoerenkasten.
|
|
|
|
|
|
#4692 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4693 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die geknelde zenuw die plots terug de kop opsteekt...da's voorbij ergerlijk!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#4694 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan de sneeuw!
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#4695 | ||
|
|
als antwoord op :
Citaat:
Moest dit een antwoord zijn op Gamla : Citaat:
|
|
|
|
#4696 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4697 |
|
Europees Commissaris
|
Kauwen jagen alle andere vogelsoorten weg. Je ziet hier niets anders meer.
Ik heb een sch*thekel aan die smerige zwarte beesten. |
|
|
|
|
|
#4698 |
|
Parlementsvoorzitter
|
De buitensporige aandacht voor de eedaflegging van Obama in de Vlaamse media.
|
|
|
|
|
|
#4699 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zonder zweren op de bijbel kan je geen president worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 januari 2013 om 18:08. |
|
|
|
|
|
|
#4700 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Momenteel erger ik me het meest aan koperdieven die het treinverkeer steeds meer hinderen.
Vandaag is er een geëlektokuteerd. |
|
|
|