![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-Er geen debat meer mogelijk is om uiteenlopende reden. Voornaamste lijken mij; nog steeds stijgende wereldbevolking en vermenging ervan waarbij elke groep zijn eigen geloof en gebruiken boven die van een ander stelt en met tegenzin water bij de wijn wil doen daarin. -Men via allerlei manieren de mens onder de duim houdt en wij daar nog in meegaand zijn tot vaak de hoogste graad. REligie voorheen en nu geld als voornaamste onderdrukkings en sturingsmiddel De essentie is dat we technologisch met rasse schreden als beschaving gegroeid zijn maar ondanks alles niet echt sociaal erop vooruit zijn gegaan. Erger nog, paradoxaal zelfs achteruit!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Gouverneur
|
![]() Ten opzichte van de menselijke 'standaard', is het in elk geval een afwijkend verschijnsel.
Het feit dat deze afwijking vrij vlug werd ontdekt, cijfert absoluut niet weg dat het eigenlijk dient bestreden te worden laat staan: aangemoedigd. Doet mij denken aan de 'Dioxinecrisis' uit de jaren negentig: wegens bepaalde omstandigheden werden duizenden gezonde Kippen door de slachthuizen afgewezen omdat = iets; te dik / te oud. Deze (bijna) normale kippen werden gewoon vernietigd. De vraag is dus wel: welk verband/verschil bestaat er tussen een 'Homo' en een 'Braadkip' ? Moest het 'O' zo normaal zijn, leg mij dan eens uit waarom de meeste Ouders het als een 'vloek' en een 'schande' verafschuwen. Homo's gedragen zich 't liefst even nederig dan de 'Hetero's'. Dit lukt het best door ervoor te zorgen niet al te bijzonder op te vallen!. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Minister-President
|
![]() Hoe walgelijk neerbuigend ben jij.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan er nu al weken lustig op los posten zonder dat de twee spitsbroederkes mij lastigvallen. Heel aangenaam. ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, ik maak me geen illusies. Jullie overtuigen ligt niet in mijn bedoeling. Holebi's hebben van mij nog nooit last gehad en dat blijft zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
onze welvaard waar onze grootouders en ouders voor gewerkt hebben heeft nie geleid tot een verdraagzame humane beschaving, maar tot een materiele egoistische leefwereld zonder samenhorigheid en heel veel onbeschoft boers gedrag , vaak hoe hoger de studie hoe lager de educatie . Als je onze maatschappij vergelijk met een kind , is het er een van bedorven onder een berg speelgoed en hebbedingen , maar zijn kamer opruimen , iets delen en wat opvoeding , beleedheid en respect zit er niet in . zelfs werken ( echt werken ) niet meer . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een tamelijk logische gang van zaken veroorzaakt door een allesomvattende en drukkende overbevolking.
Daaraan toegevoegd een aanwakkerende tendens in de maatschappij belangrijke zaken maar te laten staan voor wat ze zijn. Een zooitje loslopend ambtelijk en politiek wild koopt voor honderden miljoenen waardeloze treinstellen van een van oorsprong wapen- en munitie fabrikant, en intussen de reguliere industrie die integere producten maakt op een zijspoor zet. Vanwege zogenaamd te duur. Nee, vanwege dat deze bedrijven geen kick-backs betalen en de Italianen wel genegen zijn geld terug te schuiven naar dezelfde ambtenaren c.q. bestuurders.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 23 januari 2013 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2) In de meeste westerse landen antwoord meer als 50% van de bevolking ja op de vraag "Accepteert u homoseksualiteit?". In 13 landen accepteert meer als de helft het homoseksueel huwelijk. Dus waar sta je dan met je 'vloek' en 'schande'? In een ivoren toren van 'Forever Alone'? Dat lijkt mij het meest waarschijnlijk.
![]() |
![]() |
#395 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Religieuze aversie c.q. onderdrukking van/tegen het gay/lesbo zijn is natuurlijk te stompzinnig voor woorden.
Een stuk bijgeloof uit het verre verleden, opgepoetst door in en in verdorven kerkelijke machthebbers, hebben in de maatschappij van nu geen enkele stoffelijke waarde, behalve bij de lichtgelovigen een zekere emotionaliteit en hardnekkige domheid. Het is puur een seksuele voorkeur dat op een dijk van onbegrip stuit bij mensen die niet behept zijn met dit fenomeen. En ook dat is niet meer dan logisch. De enige die het emotieloos toestaat is de fiscus. Soit, dat heb ik al meer aangehaald. Grappig is dat hetero vrouwen zich prima kunnen vermaken met een gay man. Het omgekeerde is niet zo het geval.
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U antwoordt niet op de vraag. Ik vroeg immers niet uw eerdere stelling te herhalen, maar gewoon even aan te geven waar volgens u de parallelle lijnen eigenlijk liggen. 'n Beschrijving van bepaalde aspecten van die 'werkelijkheid' moet toch wel mogelijk zijn. Of gaat men uit van iets wat niet onder woorden kan gebracht worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |