Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2004, 20:34   #21
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Marokkanen vervoeren drugs en illegalen met vakantiebussen naar België

De politie vindt in de vakantiebussen tussen Marokko en België geregeld drugs en illegalen. De politie heeft op tien jaar tijd op vijftien ton cannabis onderschept op reisbussen.

De politie maakt daarom voortaan geberuik van een mobiele röntgenscanner. Het toestel werd gisteren voor de eerste keer gebruikt bij een grote controleactie op de parkings van Ruisbroek en Groot-Bijgaarden net voor het binnenrijden van Brussel.

De Centrale Dienst Drugs van de federale politie maakte bij deze ook bekend dat illegalensmokkel ook een belangrijke bron van inkomsten op de ritten van Noord-Afrika naar België en dat ze de afgelopen tien jaar al vijftien ton drugs op de bussen onderschepte. (belga/VSV)

'gij nie veel geld wil krijg voor niks? kom mee naar belgiek, gij verstop maar in bus. gij zeg gij kom van ver, oorlog en honger en linkse belg al direct tranen van medelijden.
schoon huizeke krijg van staat, centen van ocmw en wat klussen in de zwart, is goed leven. en als ocmw geld tekort heef, gene schrik, zijn toch belgen die dan geen cent en huis meer krijg en als u niks meer geef, gij zeg gewoon die zijn racist en die dat proces krijg dankzij goed centrum.
neem de hasj ook maar mee veel, die verkoop daar ook goed.'
Je hebt subliem en exact de mentaliteit van den Marokaan (die men terecht ook als homo bestialis kan catalogeren gezien hun beestachtig onbeschaafd gedrag) samengevat in enkele zinnen zoals hun houding werkelijk is tenopzichte van belgië. Chapeau !
[img]http://smileys.******************/cat/23/23_28_100.gif[/img]
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 20:48   #22
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Hahahaha , Marokanen hebben drugs mee , Mitgard is weer eens niet te houden. Net alsof alle marokanen dealers zijn lol. Iedereen heeft Cannabis mee die van Marokko komt. Nog een reden om de marokanen te haten!!! Net zoals alle Belgen die van holland komen met Cannabis in hun zakken!!!

Allez , op naar de volgende...
Ik ga niet alle marokanen over één kam scheren maar een feitelijk gegeven dat me is opgevallen is wel dat iedere keer dat ik een homo bestialis passeer in de straat ik in 5 �* 6 van 10 gevallen hun steeds cannabis zie gebruiken. Drugs en Marokanen zijn blijkbaar met elkaar getrouwd, net als criminaliteit trouwens, deze is ook nooit ver in de buurt van een homo bestialis te zoeken.
Via het reisbusverkeer maken ze veel misbruik om aan illegale handel te doen.
Wat hier tegen gedaan kan worden heeft iemand op dit forum gevraagd ? Wel, zolang ze regelmatig met die bussen zichzelf verongelukken op de reisweg, moeten we er niet teveel aandacht aan besteden.
Benieuwd wanneer ik op het tv-journaal wederom hoor van een bus verongelukte marokanen. Vraag me af hoe ze dat telkens voor elkaar krijgen, rijden die buschauffeurs soms met hun ogen dicht ? Of zijn de verkeersregels misschien een beetje te moeilijk te vatten voor een simplitische marokaan ?
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be