![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is anti-sociaal leven Laatst gewijzigd door eno2 : 17 december 2012 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Je ijlt
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 december 2012 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() UK overweegt Nordic Model
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 december 2012 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() In de USA hebben ze dan ook de gevangenissen geprivatiseerd. Zoveel mogelijk verbieden, en daarna zoveel mogelijk opsluiten = kassa kassa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.vandaag.be/binnenland/113...senhandel.html Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2013 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Vreemdeling
|
![]() Na toch een 20-tal jaren te hebben gewerkt in de "branche", moet ik toch zeggen dat de echte "hoeren" NIET in de bordelen te vinden zijn !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héwel, daar kan ik gerust mee inkomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je 20 jaar als hoer gewerkt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk best grappig om te zien hoe met de regelmaat van de klok er idioten opduiken die eens het oudste beroep van de wereld willen verbieden.
Men mag altijd eens uitleggen hoe men zal verhinderen dat twee mensen tegen betaling / gunsten/... sex hebben met elkaar. Dat men eens prostitutie volledig legaliseert en prostituees via erkenning door arbeidsrecht bescherming geeft enerzijds en de criminaliteit die er nu rondhangt hard bestrijdt anderzijds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Schepen
|
![]() Moet ze ook genationaliseerd worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens een brave burger moet ook zijn hotel betalen . En als je denkt dat het geen goed leven is in de gevangenis , er bestaat in ieder hersenbolletje voldoende wijsheid om te weten wat men vooral moet laten om jezelf er buiten te kunnen houden . Gevangenissen privatiseren . en cordaat en streng beleid . en betalen voor elk comfort . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prostitutie onder dwang vind ik afschuwelijk walgelijk en de pooiers die dwingen verdienen levenslang . Verder . Protitutie is een beroep als een ander . Hoer is de aard van het beestje , hoer zijn is één met het rot karakter , liegen en bedriegen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vrouw die haar echtgenoot zalig pijpt tot hij in slaap valt en achter zijn rug plannetjes smeed om over een jaartje of twee de met het gezins fortuin weg te ristsen is een hoer . Een gehuwde vrouw die de zaak van haar man onderuit helpt en met de centjes weg hold en jaren aan een stuk geld wegmoffeld en hamsterd , terwijl ze hem van tijd tot tijd een keer sex geeft als blinddoek en zoethoudertje , en er op een dag vandoor is met alles en de man berooid en bedrogen achter laat is een hoer . ( Er zijn ook klootzakken van mannen !!!!) Een protituee , die geen relatie heeft , of het werk doet onder medeweten van haar man , pijpt en neukt voor geld , bied haar diensten aan , zij het wat intiemer dan vb een maseuze , maar thats it . En onder protituees vind je eveneens vaak heel slimme en fijne vrouwen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral is gevangenisstraf niet bedoeld om wraak te nemen, wel om mensen te straffen voor feiten die ze gepleegd hebben en die door de gemeenschap als schadelijk aanzien worden. Als de gemeenschap bepaalde zaken als schadelijk beschouwt en daar ook straffen op plaatst, moet die gemeenschap ook instaan voor de uitvoering en opvolging van die straf en dat niet uit handen geven aan private groepen die in de eerste plaats moeten/willen winst maken. Die brave burger kiest er zelf voor om op hotel te gaan. Hij of zij is er niet toe verplicht door de gemeenschap. In het geval van een gedetineerde is dat anders. Als je denkt dat iedereen louter een afgewogen keuze kan maken bij eventueel negatief, strafbaar gedrag; ben je grondig fout. Het stellen van crimineel gedrag heeft zeer diverse oorzaken, oorzaken die een rationale afweging ernstig kunnen beïnvloeden of zelfs onmogelijk maken. Privaat winstbejag moet volledig met z'n fikken afblijven van justitie, ordehandhaving en strafuitvoering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() Juist. Ik heb weet van minstens 1 wetenschappelijk onderzoek hiernaar die dit bevestigde en een duidelijk verband aantoonde tussen uitgesproken straffen en inkomsten vermeerdering van inkomsten bij private groepen in de uitbating van strafuitvoering, waarbij die laatsten de eersten in hun voordeel konden beïnvloeden.
|
![]() |
![]() |