![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stelletje ongeregeld hier, die homofoben, verhinderen dat er on topik gedebatteerd wordt.
Konklusie is: vroeger zegde men aan de kinderen: doe je best op school, leer maar goed, dan zal je het ver schoppen nu moet men zeggen: zorg dat je veel op het scherm of in de gazet komt (als zanger, jounalist, woordvoerder ..), dan zal je het ver schoppen. Vroeger werden postjes politiek verdeeld, vanuit de partijen zelf. Nu vanuit de visie 'algemeen gekend bakkes'. Wat koop jij liefst in een winkel: iets dat goed is of goed werkt of lekker is, of iets dat er goed uitziet?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Waarom is die topic ontaard in een homotopic.
Het valt me eens te meer op dat de homofobe taal weer afkomstig is van... juist jawel.... Vlaams Blokkers. Toeval? Nu het zet mij juist meer kracht bij die foto zeker niet weg te doen, wel integendeel. Ik zie niet in wat er provocerend is aan deze foto, gewoon 2 mensen die elkaar graag zien en die hun liefde voor elkaar tonen op een nog wel bescheiden manier als je het mij vraagt. Nu deze topic handelde dus wel degelijk over Johan Persyn hé of hoe een topic ontaarden kan...
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 4 september 2004 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() dubbele post
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 4 september 2004 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() ![]() inderdaad walgelijk.. en provocerend bartje, dat weet je best
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wtf is daar nu provocerend aan?
Dus degene met Better Dead Than Red in zijn onderschrift vindt twee lachende mensen die op onschuldige wijze hun genegenheid uiten 'provocerend'. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus ik stel voor dat jullie wegblijven met die afbeeldingen. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 4 september 2004 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het blijft wel héél opvallend dat al die negatieve praat komt van... jawel... Vlaams Blokkers.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |