![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U stelt: "Er is geen verschil". Hierop wijzen verschillenden - niet alleen ik - op de onloochenbare gegevenheid dat er een heel duidelijk verschil is. Daarop antwoordt u slechts. "Dat maakt niets uit. De verhouding tussen de partners is dezelfde." Waarop ik u dan vraag: "Wat bedoelt u hier eigenlijk mee, die "verhouding tussen de partners"?" Hierop gaat u dan niet in. Mogen we dan aannemen dat u eigenlijk met een loos begrip komt aandraven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |||
Gouverneur
|
![]() Tja, t'is dit of hypocriet zijn: ik koos voor vrije meningsuiting. U zou echter persoonlijke aanvallen moeten bannen.
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wat met de +/- 50% walgelijken; die uw mening niet delen? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik herhaal mijn vraag: bestaat jouw relatie met je vrouw louter uit voortplanting? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Europees Commissaris
|
![]() Gijzeling van weerloze kinderen door een stel viespeuken wordt door de verdorvenheid opzettelijk adoptie genoemd. Tegenstanders van deze gruwel worden bespot en belasterd ('fascist', 'nazi,' enz...). Het is een eerste stap tot vervolging.
Laatst gewijzigd door Gamla : 24 januari 2013 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Homo's staan en blijven (zoals destijds de dioxine braadkiekens) buiten elk aanvaardbaar kaliber. Ten andere zijn sommigen (de meeste wel!) psychisch zodanig onevenwichtig, om in 'holebi' verband/relatie, een behoefte te hebben aan een 'vagina' (schacht) en bij gebrek aan het origineel: dan maar gewoon doen alsof. Doet me eigenlijk wel denken aan die 'Hondjes' die eender welk menselijk 'been/scheen' best gebruiken om hun seksuele drift te koelen. Als walgelijk bestempeld te worden, is niet hetzelfde dan aanzien te worden als zieken die dringend aan verzorging toe zijn. Dit zijn volgens mij de 'Homo's' - Sommigen hebben dan nog eens een (te) groot 'bakkes' ook! Hier denk ik wel degelijk aan bepaalde forumers! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gevolg aan de duizenden 'penis-vagina' contacten, dat mijn partner (vrouw) en ik tot heden gehad hebben, werden ons 2 zonen geschonken. Allebei in goede gezondheid, Hetero's (zoals de Vader (ik) en Moeder, alsook alle leden uit onze respectievelijke families) - kunt U me nog volgen? De ene is 'manager' voor een 'Multinational' en de jongste is: 'Master informaticus' (schrijft software voor uw computer) Doet mij eigenlijk denken aan het overbrengen van elektrische stroom: een witte en een zwarte draad: positief en negatief. Met 2 positieven komt men nergens idem voor het negatieve. Laat A.U.B.: Heteroadoptiekinderen waar ze zijn, zij hoeven NIETS bij jullie; Holebi's, te zoeken!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen tegenvraag, beste. Dat is een vraag naar uitleg. U stelt dat "de verhouding tussen de partners" dezelfde is. Wel, ik wil wel eens weten wat u daarmee bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Minister-President
|
![]() Oh puh-lease. Get a grip!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En ik wil weten of jouw relatie met je vrouw louter uit voortplanting bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |