Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2013, 13:49   #61
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Wel gek, in onze familie zijn in twee generaties tijd alle kinderen verblond, terwijl de nonkels en tantes (of de opa's enoma's voor de kleinkinderen) er allemaal zwart uit zagen. IK kan u zeggen het tij kan rap teren, en je hebt daar dus echt wel geen dominante genen voor nodig.
blond (blijvend blond) is weldegelijk recessief. Maar er is ook nog een verschil met kinderen die blond zijn als kind en donker als volwassene.

In mijn familie (zowel langs moeder als vaderskant) waren al mijn neefjes en nichtjes blond. Maar ikzelf ben de enige hoogblonde die overbleef (vader was hoogblond als volwassene, moeder niet). Als kind had ik dan ook platinablond haar en geen strogeel haar.
Ik heb één goudblonde dochter, dus geen hoogblond. Volgende generatie zou het al moeten lukken dat er nog een hoogblond kleinkind tevoorschijn komt. Ze zouden al om Zweeds sperma moeten gaan vragen...

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2013 om 13:51.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 14:05   #62
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ge méént het?
Ik schreef dus wel rekening houden met de eigenschappen van de toekomstige vader en niet met de gewenste eigenschappen van het toekomstige kind. Dat laatste zou inderdaad eugenetica zijn, maar ik hoop at je zelf het verschil inziet.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 14:25   #63
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Oplossing : maak zelf uw kinderen, inplaats van het aan een ander over te laten. En als je het niet kan, en absoluut kinderen wilt, adopteer er dan. Liefst wezenkinderen uit Eigen Land, het is de moeite niet om naar het ander eind van de wereld te lopen, er zijn er hier genoeg. De adoptievoorwaarden zouden daarvoor wél versoepeld moeten worden.
Ter uwer informatie ik heb mijn drie, ondertussen al lang volwassen, kinderen zelf gemaakt. Dus daar is er geen probleem.

Verder kan ik u wel volgen wat betreft adoptie van kinderen. Alleen verneem ik van anderen dat adoptie van inlandse (of bij uitbreiding Europese) kinderen een werk van héééél lange adem is. Of beter gezegd bijna een hopeloze opdracht is.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 14:34   #64
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ter uwer informatie ik heb mijn drie, ondertussen al lang volwassen, kinderen zelf gemaakt. Dus daar is er geen probleem.

Verder kan ik u wel volgen wat betreft adoptie van kinderen. Alleen verneem ik van anderen dat adoptie van inlandse (of bij uitbreiding Europese) kinderen een werk van héééél lange adem is. Of beter gezegd bijna een hopeloze opdracht is.
En dat heeft - itt wat forummer meneer - schijnt te denken niets te maken met strenge adoptievoorwaarden, maar wel met heit feit dat er net niet genoeg "wezenkinderen" zijn om geadopteerd te worden. Logisch dus dat mensen andere paden bewandelen. Ook al omdat adoptie - in het belang van het adoptiekind - een bewuste keuze moet zijn, die niet louter genomen wordt omwille van het feit dat men geen eigen kinderen kan krijgen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 14:46   #65
eno2
Banneling

Standaard

Als ze donoren uit eigen land willen, zal het donorschap aantrekkelijk gemaakt moeten worden. Hoe? Hoe is dat nu? Betaling per kubieke centimeter?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 15:04   #66
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En dat heeft - itt wat forummer meneer - schijnt te denken niets te maken met strenge adoptievoorwaarden, maar wel met heit feit dat er net niet genoeg "wezenkinderen" zijn om geadopteerd te worden. Logisch dus dat mensen andere paden bewandelen. Ook al omdat adoptie - in het belang van het adoptiekind - een bewuste keuze moet zijn, die niet louter genomen wordt omwille van het feit dat men geen eigen kinderen kan krijgen.
Dat heb ik al gehoord ja.
Een koppel had één kind en hen werd verteld dat ze geen verdere kinderen meer konden krijgen. Zij wensten wel een groter gezin dus gingen ze zich opgeven als adoptiefouders. Blijkbaar waren ze helemaal foei want ze werden geweigerd, met de nodige negatieve gevoelens die daarbij nog eens kwamen kijken (niet geschikt als adoptie-ouders).

Gelukkig hadden de dokters het mis.

Ze hebben nog vier EIGEN kinderen gekregen. .... hopelijk waren ze dan wel geschikt als ouder of ze zouden hun eigen kinderen nog in een wezenhuis moeten plaatsen ?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 27 januari 2013, 15:09   #67
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Als ze donoren uit eigen land willen, zal het donorschap aantrekkelijk gemaakt moeten worden. Hoe? Hoe is dat nu? Betaling per kubieke centimeter?
De zekerheid dat er geen alimentatiegeld zal worden gevraagd?

Bovendien moet je er ethisch geen probleem mee hebben dat er hier en daar een kind van je rondloopt. Maar daar hebben mannen blijkbaar minder problemen mee dan vrouwen geloof ik.

Oud 27 januari 2013, 15:30   #68
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
De zekerheid dat er geen alimentatiegeld zal worden gevraagd?

Bovendien moet je er ethisch geen probleem mee hebben dat er hier en daar een kind van je rondloopt. Maar daar hebben mannen blijkbaar minder problemen mee dan vrouwen geloof ik.
Ik wil een eigen zoon, maar geen vrouw. Wat gaat me dat kosten?
Of anders een eigen zoon bij een vrouw die geen man wil. Dat zal een stuk goedkoper zijn...
Oud 27 januari 2013, 15:44   #69
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik wil een eigen zoon, maar geen vrouw. Wat gaat me dat kosten?
Of anders een eigen zoon bij een vrouw die geen man wil. Dat zal een stuk goedkoper zijn...
eigen kinderen kosten altijd geld natuurlijk.
Ik had het niet over alimentatie voor echtgenotes na twintig jaar huishoudelijk werk.

Indien je sperma doneert is het niet de bedoeling voor al die kinnekes te moeten betalen, maar soms lukt dat niet helemaal.

http://www.vandaag.be/buitenland/113...e-betalen.html

Oud 27 januari 2013, 16:01   #70
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
eigen kinderen kosten altijd geld natuurlijk.
Ik had het niet over alimentatie voor echtgenotes na twintig jaar huishoudelijk werk.

Indien je sperma doneert is het niet de bedoeling voor al die kinnekes te moeten betalen, maar soms lukt dat niet helemaal.

http://www.vandaag.be/buitenland/113...e-betalen.html
Toch wel bij de haren getrokken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be