![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik rijd niet met een auto, en heb er ook geen. Waarom zou ik dan de auto van iemand anders moeten financieren?
![]() |
#1222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geef iemand die niet zelf gewerkt heeft voor de centen een hoop geld en binnen de korste keren zit die in de financiële problemen. Zie maar naar de meeste lottowinnaars hoe veel blijft er over na enkele jaren? Fortuinen komen bij de derde generatie na het realiseren ervan dikwijls in de problemen omdat die 3de generatie en de volgende nog weinig voeling hebben met geld en het verdienen er van. Trouwens wie wil er verdelen? Juist geraden.... Trouwens wie wil er delen? Juist.
![]() |
![]() |
#1224 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal zeker iemand die honger heeft te eten geven. Zelfs de vogels deze winter, maar waarom ik iemand zijn auto moet financieren? Waarom iemand vind er recht op te hebben, die logica is mij vreemd? Zoiets denken is zelfs in de meest communistische omgeving niet aan de orde ....? Recht op werk kan ik volgen maar wie kan "dat" garanderen? Wat de vakbonden ook verkondigen, ook zij kunnen geen werk garanderen, erger meestal werken ze averechts en jagen werk weg. Daarbij komt dat de meesten vies zijn van werken met de handen en dan liever gaan stempelen. Uiteraard leven we in 2013 maar een sollicitant die direct zijn eisen stelt zonder te hebben bewezen wat hij in zijn mars heeft is ook al niet bevorderlijk voor werk, toch gebeurt het dagelijks.
![]() |
![]() |
#1225 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je noemt hier de succesverhalen, de enkelingen uit duizenden, voor elke winnaar staan er duizenden verliezers, ze hebben allemaal hard gewerkt maar er niet voor beloond, Het is alsof je de lottospelers wil vergelijken, de winnaar heeft het hardst gewerkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je noemt hier de succesverhalen, de enkelingen uit duizenden, voor elke winnaar staan er duizenden verliezers, ze hebben allemaal hard gewerkt maar er niet voor beloond, Het is alsof je de lottospelers wil vergelijken, de winnaar heeft het hardst gewerkt zet warren buffet zonder geld , goed mogelijk dat hij landloper wordt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1227 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1228 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat is volgens jou dan hard werken? Laatst gewijzigd door stropke1000 : 30 januari 2013 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 |
Banneling
|
![]() Grappig, de winnnaar heeft duizend vaders, de verliezer ... .daar doen we maar snel de ogen voor toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Warren buffet is een persoon die bijzonder veel geld verdiend door de inspanning van anderen Laatst gewijzigd door stropke1000 : 30 januari 2013 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door MIS : 30 januari 2013 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Imago building |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1233 |
Banneling
|
![]() Er komt elke dag bij, als ze dat deel elke keer weggeven, dan komen we ook terug tot een normale economie, begrijp je?
Laatst gewijzigd door MIS : 30 januari 2013 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 |
Parlementslid
|
![]() heb vertrouwen, de investeringen zullen gaan naar robotten , die uw brood zullen bakken, ik kan niet werken 24/24, 7/7 , de besparingen die we daardoor zullen krijgen , zal je moeten betalen voor mijn werkloosheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1240 |
Banneling
|
![]() Geld wordt ook met robotten gedrukt. Ik denk zelfs dat er nog zijn die denken dat wij ook robotten zijn, is je dat al opgevallen?
|
![]() |
![]() |