![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt er iets aan doen hoor, welke idioot/ onmens onterft nu een kind omwille van homoseksualiteit of het huwen met een partner uit een ander land?Wie zo denkt zou geen kinderen mogen hebben,dan neem je beter een hond, die kun je kunstjes leren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5402 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat voor zin. Trouwens, iedereen blijft toch op zijn standpunt staan. Wat ik dan hier doe? Mensen een geweten schoppen.
![]() |
![]() |
#5403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat sommigen volwassenen zich daarbij gediscrimineerd voelen is louter omdat zij denken vanuit hun eigenbelang, denk ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5405 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... dat je niet kan zeggen dat zo iemand niet ernstig wordt genomen. U bent het die zo iemand niet ernstig neem omdat haar mening niet met de uwe strookt. Had ze dezelfde mening gehad, dan had u ze waarschijnlijk wel zelf aangevoerd als erkend deskundige. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5408 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5409 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Willem Frederik Hermans zei het al: 'ik heb altijd gelijk.' Of lees je geen boeken?
![]() |
![]() |
#5410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat doet een oer-conservatieve engerd in het vriendelijke progressieve Zweden (voor zover dat zou correct zijn uiteraard)
![]() |
#5411 |
Europees Commissaris
|
![]() In een bos wonen. Wat weet jij er nou van. Dalarna is de meest traditionele provincie van Zweden. En dat wil ik graag zo houden. Vind jij het bewerken van het scrotum van een vrouw soms interessant?
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 3 februari 2013 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Perveselingen???Mensen een geweten schoppen? Uw mening getuigt niet enkel van domheid, maar van regelrechte waanzin, met u valt niet eens een normale discussie te voeren, vanaf nu negeer ik uw gelul dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5413 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is bekend dat democraten geen tegenspraak dulden. Doe eens normaal.
![]() |
#5414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op TV komen mensen aan bod die pro of contra een onderwerp een mening kunnen verwoorden, dat betekent niet dat ze daarom als deskundig worden beschouwd. Maar vat u de argumenten van die mevrouw maar eens samen, gezien de onvergetelijke indruk die ze op u maakt, zal dat u toch geen moeite kosten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie geadopteerd wordt heeft geen vader of moeder, evenmin hebben kinderen dit in een een oudergezin, komen die allemaal slecht terecht?Denk het niet, wat van belang is voor kinderen is contact met beide seksen, dat kunnen grootouders zijn, tantes, en ooms, vrienden van het gezin,leerkrachten, vertrouwenspersonen, nergens stelt pedagogie dat een kind als noodzakelijke voorwaarde een moeder en vader nodig heeft, wel primeert dat de zorg voor kinderen optimaal is, niet enkel in primaire noden maar ook secundaire. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5417 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U zult natuurlijk ageren dat uw tijd aan een 'inside-job' gelinkt is en aldus, niet door U bekostigd wordt. Echter het is en blijft uw tijd. Hetgeen aan de normale ouders van kinderen welke afwijkende seksualiteit vertonen, ten laste word gelegd is; dat men van kind's af aan op leugenachtige manier de normaliteit van een ras oplegt, waar men pertinent goed beseft dat zulks niet kan. Dat heeft niets met persoonlijke animositeit te maken maar gewoon omdat een overgrote meerderheid de mening is toegedaan dat: 'De Mens' in zijn 'standaard' uitvoering dient gepromoot en dat alle afwijkende modellen gewoon mogen meelopen maar niet voor voortplanting in aanmerking kunnen komen (meelopen, zolang ze geen gevaar betekenen voor de samenleving) Nog een woordje graag: Als U steeds op beledigingen en sneer jacht uit bent: zult U er steeds vinden. Denk erom: ik ben niet de enige die U hier leest. Andere beoordelen eveneens de pertinentie van uw uitlaten, gedachten en bezinning. Over gezond verstand, zullen wij het later dan maar nog wel eens hebben, hé! ![]()
![]() |
![]() |
#5418 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is duidelijk een trol. Verdoe er je tijd niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies!
En er werden hier al meer studies en deskundigen aangebracht die mijn visie steunen dan wel de uwe. Met dat verschil dat ik zeg: "Er is dus onenigheid" En jij zegt: "wie anders concludeert dan ik is niet deskundig". En verder raken we niet. Paulus. |
![]() |
![]() |