![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt veel naar series kijken doe ik niet daar het tegenwoordig niet meer te doen is met al de reclame die men daar 'handig' in verweeft, meestal al na een kleine 30 seconden en na de eerste 300 doden die reeds gevallen zijn in de een of andere serie. Meestal val ik in slaap bij de reclame, zo zie je maar.
![]() * Fringe (zalige serie) ![]() * CSI * NCIS Goede series die het waard zijn om nog eens te bekijken koop ik. Verder heb ik mezelf er al op betrapt dat ik minder en minder TV kijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 februari 2013 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je deze 's avonds kijkt is hij werkelijk subliem en spijtig dat ze geen budget meer hadden om hem volledig af te werken.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste; zonder twijfel Dexter.
Eervolle vermeldingen; Carnivale, Walking Dead, Mad Dogs Goed; Entourage, Curb your enthousiasm, Shameless, Spongebob Guilty pleasure; 's morgens om 8u onder een deken in de zetel naar Corner Gas kijken.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Boardwalk Empire, Jack Taylor ... niemand fan ???
heb JackTaylor wel alleen seizoen 2 ontdekt, moet seizoen 1 nog eens ergens opduikelen ! (5 delen per seizoen is wel maar weinig) Laatst gewijzigd door Anna List : 6 februari 2013 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben benieuwd wat "Transporter: the series" gaat geven.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hou me bij de klassiekers, te weinig tijd om de rest te bekijken:
- Breaking bad - super - The walking dead - prima - Game of thrones - moet ik nog aan beginnen Quiz me quick was trouwens ook wel leuk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ben aan Being Human (Britse versie) begonnen, redelijk goed. Verder ook de nieuwe afleveringen van Archer en Doctor Who.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() ![]() Victoria tits dallas |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seizoen 8 van Dexter is echt zalig. De eerste 3 afleveringen waren top.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar niets gaat boven Breaking Bad. Ongelooflijk, de beste serie die ik ooit gezien heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wauw! Niet te geloven... Voor één keer ben ik het met je eens...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel een vrij harde serie he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wel... Jammer dat ze er mee stoppen...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg jammer ja. Maar ik denk niet dat ze er veel meer kunnen uitpersen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Six feet under' is een goede serie mijns inziens. Beter dan bv. Bones, Without a trace, Fringe, Modern family, two and a half men, Lie to me, Big bang theory...niet echt bijzonder allemaal. Game of thrones en The walking dead waren ook goed wat ik er van gezien heb. Six feet under is een serie die ook echt eindigt na 5 seizoenen, niet zomaar stop gezet.
Is 'The wire' de moeite? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 juli 2013 om 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zocht overlaatst een goede serie voor een vriendin. Verwarrend. Volgens sommigen is Buffy the vampireslayer de beste serie ooit. Smaken verschillen duidelijk. Ergens een niet VS serie die aan te raden is trouwens? |
|
![]() |
![]() |