![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Computervirussen... waar is de tijd?
En anti-virusprogramma's die meer ellende meebrachten dan de virussen die ze elimineerden, nostalgie... Soms, op regenachtige winteravonden schuif ik mijn Mac opzij en start ik nog een ne lekkere ouderwetse Windows-bak op. Een virusscannetje doen, het vastgelopen AV proberen te stoppen, computer opnieuw opstarten, computer nog eens opnieuw opstarten, terug virusscanner starten, weer vastlopen, AV proberen te uninstallen, computer opnieuw opstarten, nieuw AV op internet zoeken, proberen te installeren, meldingen blijven krijgen dat ander AV's verwijderd moeten worden, windows opnieuw installeren,... Soit, ge weet wat ik bedoel. Een avondje retro-amusement. Heerlijk.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry eh, kon het weer niet laten...
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En u bent nog steeds van oordeel dat een Mac niet kan aangevallen worden, grapje zeker?
![]() https://www.security.nl/artikel/4507...2_ontdekt.html Sorry, maar ik kan het ook niet laten. Ik vind een Win pc nog steeds leuker. (en ik steek die zelf in elkaar de pc's) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als Macs dan al eens deftig aangevallen worden moet het blijkbaar toch nog steeds via Microsoft-software. 121 (!!) nieuwe virussen per jaar en toch nog langs Microsoft moeten. Loyaal zijn ze wel, die virussen. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat we er toch over bezig zijn toch nog even dit.
Deze hou, of laat je door de software zelf, best goed in het oog op upgrades want dit is en blijft een real pain in the ass ... https://www.security.nl/artikel/4509...Flash-lek.html ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2013 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Norton en MCAffee laten steeds onverwijderbare lijken na in je OS. Trouwens het zijn de meest gebruikte doch slechtste antivirusprogramma's die er bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mac = dikke rommel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mij niet verlagen tot het veroordelen van één of ander OS systeem.
Er is voor elk wat wils punt ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil ik bij mijn volgende PC in België ook graag doen. Alle onderdelen kopen gericht op 3D werk en dat samen stellen. Maar ik vraag me af of dat af te raden is voor een leek. En waar ik eventueel terecht kan voor wat hulp. Een forum of computergroep in België misschien?
Ik denk er vooral aan sinds de computerwinkel in België me liet weten dat ik geen CDrom versie van Windows zou kunnen krijgen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 februari 2013 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat betwist ik niet.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 februari 2013 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik mag niet zeggen dat ik ooit 1 virus tegengekomen ben op één van mijn Windows installaties. Zoals Spaceman al wist te melden is Alternate een goeie winkel, goeie service ook, ik ga daar altijd. PC-Builder sectie: http://www.alternate.be/html/configu...r/pc/page.html Een site van onze Noorderburen Bouweenpc was ook heel handig doch die krijg ik niet te pakken nu. PC bouwen hangt ook een beetje af van wat je wil hé. Videobewerking, film, foto, gaming, office ... En natuurlijk maak je die dan zo goedkoop of zo duur als je zelf wil. Handig zijn ook de upgrade kits. http://www.alternate.be/html/product...&&tk=7&lk=4662 Multidesk is ook enorm goed. En voor leek tot prof deze ... http://schoonepc.nl/index.html ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2013 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha! ja natuurlijk
![]() Maar ik scan alle dagen mijn pc's met meerdere programma's ... * Bitdefender Total Security 2013 * Emsisoft Anti-Malware * Microsoft hulpprogramma voor verwijderen van schadelijke software (mrt) * IExplorer gebruik ik continue in InPrivate, cookies uit ... en nog wel wat ... En neen ik ben geen pc technicus, ik knoei gewoon graag en die 7 pc's die ik gemaakt heb al dan niet casemods werken naar behoren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2013 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|