Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2004, 18:34   #21
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Beste El Turco !

Je schreef :

Citaat:
Zina is geen Turkse woord. Het is een Arabisch woord.
Zina is een oorspronkelijk Arabisch woord, geassimileerd in het Turks.

Zonder de minste bijbedoeling El Turco : "Zeker geboren in België ?".
Oud 31 augustus 2004, 18:38   #22
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Beste El Turco !

Je schreef :

Oud 31 augustus 2004, 19:14   #23
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Beste El Turco !

Je schreef :

Ik ben geboren in België maar ik weet ook de betekenis van zina
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 20:55   #24
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Wat heeft dat kaartje in uw onderschrift te betekenen?

Als dat de verspreiding van de Turkse volkeren is is er veel dat ik nog niet weet.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 21:36   #25
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Wat heeft dat kaartje in uw onderschrift te betekenen?

Als dat de verspreiding van de Turkse volkeren is is er veel dat ik nog niet weet.
Idd, het is een kaart over de verspreiding van Turkse volkerenAls je meer wilt weten kan ik raadplegen om paar websites boven het kaart te bezoeken.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 22:10   #26
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Hieronder kan je een overzichtje van Turkse Rijken vinden. Niet slecht hé.

Citaat:
The 16 Great Turkish Empires Before The Republic

The Turkish Presidential Seal is composed of a sun (16 points/rays) surrounded by 16 stars. The sun represents the present Turkish Republic and the stars represent the 16 independent Turkish Empires that have been founded throughout history. These are:

1. The Great Hun Empire (204 BC - 216 AD)
founded by Mete (Bagatir) bordering Siberia in the North, Tibet-Kashmir in the South, the Pacific Ocean in the East and the Caspian Sea in the West (total area 18,000,000 sq. km).
2. The Western Hun Empire (48 - 216 AD)
founded by Panu covering the area over present day Central Asia.
3. The European Hun Empire (375 - 454 AD)
founded by Muncuk, Oktar, Rua and Aybars (brothers) covering the area of present day Southern Russia, Romania, Northern Yugoslavia, Hungary, Austria, Czechoslovakia, Southern and Central Germany (total area 4,000,000 sq. km). Gradual decline after 454 AD.
4. The White Hun Empire (420 - 552 AD)
founded by Aksuvar (Aksungur) covering half of Northern India, Afghanistan and part of Turkistan (total area 3,500,000 sq. km).
5. The Gokturk Empire (552 - 743 AD)
founded by Bumin Khan (Tumen) in the inaccessible valleys of the Altai Mountains (Ergenekon)(total area 18,000,000 sq. km).
6. The Avar Empire (562 - 796 AD)
founded by Bayar Khan covering the area between the Volga River, Hungary and Bessarabiya.
7. The Hazar Empire (602 - 1016 AD)
founded by the Hazar tribe of Gokturks who migrated to the West and settled in the area stretching from the Caucasian Mountains to the Danube River and to the middle of Russia. Its greatest ruler was Hakan Yusuf.
8. The Uygur State (740 - 1335 AD)
founded by Kutlug Bilgekul Khan covering Central Asia and northern Mongolia.
9. The Karahan (932 - 1212 AD)
founded by Saltuk Bugra Khan covering the Trans-Oxus area including Issyk and Balkash lakes.
10. The Gazneli (962 - 1183 AD)
founded by Alptekin covering the area from the Trans-Oxus to the Ganges River, from the shores of the Caspian Sea to the steppes of the Pamir (total area 4,700,000 sq. km).
11. The Great Seljuk Empire (1040 - 1157 AD)
founded by Seljuk Khan bordering Balkash and Issyk lakes and Tarim Derya in the East, Aegean and the Mediterrenean shores in the West, Aral Lake, Caspian Sea, Caucasian and the Black Sea in the North and Arabia and Gulf of Oman in the South (total area 10,000,000 sq. km).
12. The Harzemshah (1077 - 1231 AD)
founded by Kudrettin Mehmet (Harzemshah) covering Persia, Southern Caucasia, Dagestan, Afghanistan and most of Central Asia (total area 5,000,000 sq. km).
13. The Golden Horde (1224 - 1502 AD)
founded by Batur Khan covering Eastern Europe, the Western Urals, the Crimea and the area to the north of the Volga.
14. The Great Timur Empire (1369 - 1501 AD)
founded by Timur Gurgani bordering the Balkans in the West, the Volga in the North, Indian Ocean in the South and Central Asia in the East.
15. The Babur Empire (1526 - 1858 AD)
founded by Babur Shah covering Afghanistan and India (total area 2,700,000 sq. km).
16. The Ottoman Empire (1299 - 1922 AD)
founded by Osman covering Algeria, Tunisia, Libya, Egypt, Sudan, Arabia, Jordan, Israel, Syria, Iraq, Anatolia, Caucasia, the Crimea, Hungary, Romania, Yugoslavia, Bulgaria, Greece, Cyprus (total area 20,000,000 sq. km).

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 31 augustus 2004 om 22:18.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2004, 09:58   #27
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Hieronder kan je een overzichtje van Turkse Rijken vinden. Niet slecht hé. blablabla
Was Atilla een Turk? Zou kunnen. Qua beschavingsniveau is er inderdaad een overeenkomst.
Het Ottomaanse rijk is ook een prima voorbeeld van een aggressieve beestenboel, die uiteindelijk ontaard is in een oligarchie van perverse potentaten.

Reden om met enige fierheid zich Turk te noemen....

Beste, de enige beschaving van enig niveau, waarop de Turken kunnen bogen is de Griekse beschaving langs de middellandsezeekusten.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2004, 21:50   #28
kristruyers
Vreemdeling

kristruyers's schermafbeelding

Standaard democratisch

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Ja, ik ken zelf Poolse mensen en toeval of niet, ze houden zich allemaal bezig met zwarte markt en gestolen waar omdat België zo'n gemakkelijk land is om aan illegale praktijken te doen. De wetten hier zijn laks tot en met. Idaal dus voor de onderwereld.
Degenen die werken, dus ook binnen mijn bedrijf, proberen er altijd tussen onder te muizen omdat ze lui zijn of zijn continue ziek. (hebben waarschijnlijk een dokter waar ze gemakkelijk aan dokterbriefjes geraken).
Ik ga me niet over heel de slavische volkeren uitspreken uiteraard, maar tot op heden waren al mijn ervaringen met al wat slavisch is negatief.
Doch, mits hoge selectiecriteria Polen toelaten ... we kunnen proberen en zien wat dat geeft. De toekomst zal wel uitmaken of het al dan niet een goede beslissing was.
Wat wel vast en zeker staat is dat het Marokkaanse volk hier binnenlaten een grote vergissing was. Ze hebben zichzelf compleet door hun gedrag gedemoniseerd, vanaf de allereerste hier binnengekomen Marokkaan tot de allerlaatste hier verblijvende Marokkaan.
ten eerste:
Selectiecriteria; horen te zijn gebaseerd op menselijkheid, niet op economische opbrengst.....
ten tweede:
noem je dit dan democratisch?
leer om te leven en samen te leven

Laatst gewijzigd door kristruyers : 1 september 2004 om 22:21. Reden: commentsbijgeplaatst
kristruyers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2004, 22:16   #29
flash-on
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Ja, ik ken zelf Poolse mensen en toeval of niet, ze houden zich allemaal bezig met zwarte markt en gestolen waar omdat België zo'n gemakkelijk land is om aan illegale praktijken te doen. De wetten hier zijn laks tot en met. Idaal dus voor de onderwereld.

Degenen die werken, dus ook binnen mijn bedrijf, proberen er altijd tussen onder te muizen omdat ze lui zijn of zijn continue ziek. (hebben waarschijnlijk een dokter waar ze gemakkelijk aan dokterbriefjes geraken).

Ik ga me niet over heel de slavische volkeren uitspreken uiteraard, maar tot op heden waren al mijn ervaringen met al wat slavisch is negatief.

Doch, mits hoge selectiecriteria Polen toelaten ... we kunnen proberen en zien wat dat geeft. De toekomst zal wel uitmaken of het al dan niet een goede beslissing was.

Wat wel vast en zeker staat is dat het Marokkaanse volk hier binnenlaten een grote vergissing was. Ze hebben zichzelf compleet door hun gedrag gedemoniseerd, vanaf de allereerste hier binnengekomen Marokkaan tot de allerlaatste hier verblijvende Marokkaan.

dit lijkt op een nieuw soort elitair en territoriaal klassensysteem,....zeer democratisch hoor....

DEMOCRATISCH TEGENOVER ONDEMOCRATISCH

Voor mij betekent democratisch iets meer dan alleen de keuze van de meerderheid. Democratie heeft tevens als doel : de meerderheid erdoor te laten wel varen.

Ondemocratisch betekent het tegenovergestelde. Ondemocratisch houdt ook in dat er gestreefd wordt voor een minderheid, en dit rechtstreeks ingaat tegen een meerderheid van mensen.

OF

indien een meerderheid een minderheid zwaar in de verdrukking brengt. Volgens mij kan je daarom een democratisch verkozen partij hebben die ondemocratische programmapunten heeft. Dat zijn twee andere zaken.

Ik kies tevens voor een democratisch partijprogramma, niet alleen voor een democratisch verkozen partij.

http://groups.msn.com/creactive1/filosofi.msnw
flash-on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2004, 22:18   #30
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

for the record, eagle of silver is ondertussen gebanned van dit forum.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 14:41   #31
stoffel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
for the record, eagle of silver is ondertussen gebanned van dit forum.
... and there was much rejoycement
stoffel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be