![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geef jij maar aan vreemden, onder de vorm van een tiketje terug naar... Het is plezanter te kunnen geven dan te moeten krijgen . Maar niet aan om het even wie, onder om het even welke omstandigheden. En dan heb je nog diegenen die menen niet iets te "krijgen" maar het "recht" hebben op wat ze te pakken kunnen krijgen en zichzelf onbeschaamd bedienen terwijl ze "racist" roepen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot straks Brussel en Antwerpen islamenclaves zeker? Borgerokko in het groot... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Minister
|
![]() Patrick Janssens wilde in 2011 al migratietaks
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30211_00466529 zo zie je maar,kreffen op nva dat het niet kan,zelfs in Gent wachten ze toen af hoe ze het zouden doen toen Janssens de blijter dit wou....was er toen geen probleem met de mensenrechten?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vinden dat een schande voor de mensheid! En een groot verlies voor wie er een inkomen heeft van gemaakt! Horen we daar nog iets over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar met jouw anti-vreemdelingen discours kan ik me inderdaad voorstellen dat een bepaalde categorie (verse) NVA-stemmers populistisch beloond moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je dan weet dat het overgrote deel van die mensen geen inkomen hebben, wie denk je dan dat het zal betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken je de betekenis van het woordje "hypocrisie"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie geen inkomen heeft kan best niet verhuizen Tenzij ge daar werk gevonden hebt, dan zal uw werkgever het u wel voorschieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen werd Patrick Janssens door de ultras binnen zijn eigen partij tegengehouden. En nu maar liggen janken, de hypocrieten ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Gouverneur
|
![]() Tja, tis niet omdat als je het woordje 'vreemdeling die de maatschappij geld kost' vervangt door de woorden 'gehandicapten die de maatschappij geld kosten' waardoor het discours en verdediging van zo een kille maatregel, plots minder aanvaardbaar wordt in jouw wereldje dat het daarom niet relevant is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indien ze uit vrije wil verhuizen dan gaat jouw redenering wel op natuurlijk (ivm gemeenschaps/publieke dienst) Laatst gewijzigd door westdiep : 12 februari 2013 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb begrepen dat asielzoekers nu net tot de uitzonderingen behoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onzin natuurlijk, die mensen komen hier allemaal om te werken. En de rest (studenten en asielzoekers) is vrijgesteld van de retributie.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
D�*t is de wezenlijke vraag die men zich moet stellen! Tenzij men de Nederlandstaligheid natuurlijk niet zo belangrijk vindt. De NVA maakt hier dus een duidelijke keuze en wat mij betreft jammerlijk genoeg de verkeerde! Als Antwerpen morgen een Nederlandstalige miljoenenstad is, zou dat toch een mooi antwoord zijn op het grotendeels Franstalige Brussel, en ja ook al zijn er dan in elke deelgemeente een paar moskeeën. Ik wil daar best voor tekenen op voorwaarde uiteraard dat niemand verplicht wordt ernaar toe te gaan. Als buitenkerkelijke zouden mij de moskeeën niet storen, net zoals nu de kerken me niet storen. ![]() Weet tenslotte dat het Kristendom evenzeer als de islam een godsdienst is die vreemd is aan de Oude Religie van onze Frankische voorouders. Het Kristendom is uiteindelijk ook een volksvreemde godsdienst die ons werd opgedrongen en ik voel niet de minste behoefte om die te verdedigen.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 12 februari 2013 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De uitzonderring is van toepassing op diegenen die asiel gekregen hebben, niet op die die asiel zoeken. Kleine nuance maar veelbetekenend |
|
![]() |
![]() |